Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Ακουγα παιδιοθεν και εξακολουθω να ακουω τα παντα εκτος απο σκυλαδικα

Απο rock/blues/funk/hardrock/metal/punk/newwave μεχρι ελληνικα (ρεμπετικα/"εντεχνο"/ελληνικο ροκ απο socrates μεχρι τρυπες μεχρι mode plagal μεχρι v.i.c.) μεχρι κλασσικη μεχρι ηλεκτρονικη, μεχρι ethnic, μεχρι jazz.

 

Τα ....

379493161_panda.thumb.jpg.b6cd047aa4ecf34db26ccfb71ac6d83d.jpg

  • Απαντήσεις 28
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Δημοσιευμένο

Τα πάντα εκτός σκυλάδικα, σύγχρονο δημοτικό, σύγχρονη ρεγγε, σύγχρονο χέβι και ντεθ μέταλ, χιπ χοπ, ριάνες μπιγιονσέδες, μπίμπερς, ραπ, πανκ και acdc.

Μεγάλωσα ακούγοντας μπήτλς, αγγλική σκηνή των 60'ς, κλασική και latin lounge (αυτή του 50-60) που ακουγόταν σπίτι (αδελφός και πατέρας).

Αργότερα κατανάλωσα όλο το prog πριν γυρίσω στην jazz.

Σήμερα συνήθως δεκαετία 50-60-70 και ο,τιδήποτε είναι vintage.

 

με σήμα το μπιφτέκι

  • Moderator
Δημοσιευμένο

Ακουγα παιδιοθεν και εξακολουθω να ακουω τα παντα κοάλα εκτος απο σκυλαδικα

 

 

Μέσες άκρες τα κοάλα όλα, αρκεί να υπήρχε μια μουσικότητα (του γούστου μου) ασχέτως είδους.

 

Μάλιστα, άνοιξα τα αυτιά μου και σε άλλα μουσικά ιδιώματα - πέρα από τα ροκ και μέταλλα- λόγω του μπάσου, και σε μια προσπάθεια να διευρύνω τα παιξίματα μου.

all this has happened before and will happen again

Δημοσιευμένο

Αισθάνομαι την ανάγκη να διευκρινίσω.

Δεν το παίζω κάπως, λέγοντας "εκτός σκυλάδικων". (δισκογραφικα μιλάμε πάντοτε. Λάιβ δεν υπάρχει περίπτωση)

Άλλωστε δούλεψα και τόσα χρονια (σταμάτησα εδώ και 8-9 χρονια) και μπορώ να πω οτι σε κάποιες φάσεις είχε πολυ ενδιαφέρον (μουσικά).

 

Η εξήγηση είναι απλή

Α) Οι στίχοι με αναγουλιάζουν (σώθηκε η ψυχική μου υγεία, όταν βγήκαν τα inear και μπορούσα να κλείσω τη φωνή τελείως)

Β) Σχετικά με τα παιξίματα, ειναι πολυ ενδιαφέροντα αλλά έχουν δυο μειονεκτήματα.

1. Έχουν ήδη παιχτεί (αντιγραφές)

και 2. συνήθως ειναι θαμμένα στη μιξη, τύμπανα και μπουζούκια ακούς μόνο και υποηχους απο το μπάσο. Και φυσικά κλάμα απο πλήκτρα και σολιστικα. Συνήθως άσχημο κλάμα (γιατί υπάρχει και το καλο)

 

Δημοσιευμένο

σώθηκε η ψυχική μου υγεία, όταν βγήκαν τα inear και μπορούσα να κλείσω τη φωνή τελείως

Και πως άκουγες από τι τόνο έμπαινε η τραγουδιάρα? ;D ;D ;D

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Δημοσιευμένο

Και πως άκουγες από τι τόνο έμπαινε η τραγουδιάρα? ;D ;D ;D

ήταν συμφωνημένα.

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Δημοσιευμένο

Βρε ναι, πάντα είναι συμφωνημένα, αλλά η τραγουδιάρα/άρης μπαίνει απ' όπου θέλει. ::)

 

Ιδιαίτερα εκεί που δούλευε ο Spyros δεν νομίζω.

Αλλά άμα αρχίσω τη λογοδιάρροια των λόγων θα μου την πουν.

Οπότε μένω στην αρχική πρόταση και απλά διαφωνώ μαζί σου.

Το πήρα το μήνυμα χαχαχαχαχα

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Δημοσιευμένο

Βρε ναι, πάντα είναι συμφωνημένα, αλλά η τραγουδιάρα/άρης μπαίνει απ' όπου θέλει. ::)

 

εννοείται

η τραγουδιάρα ρης μπαίνει όπου θέλει, όποτε θέλει κι απ όπου θέλει.

οι άλλοι θα πρέπει να έχουν μελετήσει λίγο Bonzo για να έρθουν στα ίσα...

με σήμα το μπιφτέκι

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...