Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

από που αντλείς αυτή τη βεβαιότητα?

 

Κοίτα, εγώ που δεν δηλώνω μουσικός, εδώ και σαράντα χρόνια δεν είχα ποτέ πρόβλημα να καταλάβω αν η "είσοδος" ενός οργάνου σε ένα arrangement λειτουργεί υπέρ του arrangement ή όχι.

 

Είτε επρόκειτο για το Satisfaction των Rolling Stones (πρόσφατα είχα αναδημοσιεύσει πληροφορίες για το πως ο Ρίτσαρντς είχε χάσε την ευκαιρία να μπει σωστά σε ένα πέρασμα), είτε επρόκειτο για άρια από τον "Μαγεμένο Αυλό", αν δεν μπει κάποιος σωστά, τότε δεν "υπάρχει" δεύτερη νότα.

 

Ειδικά σε ένα live (και είδα πάρα πολλά πριν τα παρατήσω) όντως θυμάμαι πως ήταν το πρώτο χαρακτηριστικό δείγμα για το τι άλλο θα ακούσουμε από τον κύριο με την κιθάρα.

 

Τώρα, μια και είπαμε για 'μένα, θυμάμαι ότι εσύ δηλώνεις μουσικός, οπότε εξέφρασα "βεβαιότητα ευγένειας", μη-στηριζόμενη σε τίποτε. Αν έχεις άλλη άποψη, γράψε την όπως την γράφω και εγώ και την εκθέτω στην κρίση όσων την διαβάζουν. Δεν υπάρχει λόγος να μου απαντάς, δεν έχω κάποια απορία.

 

Mea Culpa

  • Απαντήσεις 81
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

Κοίτα, εγώ που δεν δηλώνω μουσικός, εδώ και σαράντα χρόνια δεν είχα ποτέ πρόβλημα να καταλάβω αν η "είσοδος" ενός οργάνου σε ένα arrangement λειτουργεί υπέρ του arrangement ή όχι.

 

Είτε επρόκειτο για το Satisfaction των Rolling Stones (πρόσφατα είχα αναδημοσιεύσει πληροφορίες για το πως ο Ρίτσαρντς είχε χάσε την ευκαιρία να μπει σωστά σε ένα πέρασμα), είτε επρόκειτο για άρια από τον "Μαγεμένο Αυλό", αν δεν μπει κάποιος σωστά, τότε δεν "υπάρχει" δεύτερη νότα.

 

Ειδικά σε ένα live (και είδα πάρα πολλά πριν τα παρατήσω) όντως θυμάμαι πως ήταν το πρώτο χαρακτηριστικό δείγμα για το τι άλλο θα ακούσουμε από τον κύριο με την κιθάρα.

 

Τώρα, μια και είπαμε για 'μένα, θυμάμαι ότι εσύ δηλώνεις μουσικός, οπότε εξέφρασα "βεβαιότητα ευγένειας", μη-στηριζόμενη σε τίποτε. Αν έχεις άλλη άποψη, γράψε την όπως την γράφω και εγώ και την εκθέτω στην κρίση όσων την διαβάζουν. Δεν υπάρχει λόγος να μου απαντάς, δεν έχω κάποια απορία.

 

γι αυτό ρώτησα.

 

ποτέ δεν έχω δηλώσει μουσικός.

Ακόμα και τότε στο περίφημο νήμα "ποιός είναι μουσικός κλπ" νομίζω ότι είχα δηλώσει (όπως και πολλές άλλες φορές) "αποτυχημένος μουσικός".

ούτε με κάνει μουσικό το ανέβασμα μερικών κομματιών στο soundcloud ή το youtube, ή κάποτε ενασχόληση σε κάποιο μουσικό σχήμα.

Για μένα τουλάχιστον.

 

κατα τα άλλα, μου φτάνει μια νότα, και ας είναι ξεκάρφωτη.....

για να απαντήσω στο αρχικό ερώτημα.

με σήμα το μπιφτέκι

Δημοσιευμένο

 

    Η μπάντα.

 

    Δεν χρειάζεται καν να παίξει κάτι ο κιθαρίστας για να κατάλαβω αν ειναι ''καλός''. Ακόμα και να ξεκινήσει η μπάντα να παίζει ένα κομμάτι που έχει ως intro μόνο τύμπανα και μπασο, αν είναι μπάντα είναι καλή και ακούγεται σωστά, τότε κατά 99% και ο κιθαρίστας θα είναι καλός.

 

    Δεν μου έχει τύχει προσωπικά να δω καλή μπάντα με κακό κιθαρίστα ούτε κακή μπάντα με καλό κιθαρίστα.... αυτά τα καταλαβαίνεις από το πρώτα δευτερόλεπτα, είτε το πρώτο κομμάτι που ακούς από την μπάντα είναι το knocking on heavens door είτε το master of puppets.

Δημοσιευμένο

Οι συνθετικές του ικανότητες (δεδομένου οτι μιλάμε για οριτζιναλ υλικο). Τοσο στους on the fly αυτοσχεδιασμους, οσο και στα ήδη συντεθειμένα θέματα.

 

Με μπάντες διασκευων δεν εντυπωσιάζομαι τοσο γιατι  αν και μπορει να ψαρώσω με την τεχνικη καταρτηση, ενδόμυχα ξερω οτι ειναι και λιγο monkey see monkey do η φαση. Το λεω αυτό χωρις βεβαια να θέλω να μειώσω τις εργατοώρες που απαιτήθηκαν. Προσοχη, μιλαω για covers-επανεκτελεσεις και οχι για κατι πιο "ανοιχτο". Εκει μαλλον παμε στα της 1ης παραγραφου.

 

 

Δημοσιευμένο

    Η μπάντα.

 

    Δεν χρειάζεται καν να παίξει κάτι ο κιθαρίστας για να κατάλαβω αν ειναι ''καλός''. Ακόμα και να ξεκινήσει η μπάντα να παίζει ένα κομμάτι που έχει ως intro μόνο τύμπανα και μπασο, αν είναι μπάντα είναι καλή και ακούγεται σωστά, τότε κατά 99% και ο κιθαρίστας θα είναι καλός.

 

+1000

 

Από κιθαρίστες έχει να φαν και οι κότες... Τον μπασίστα και τον drummer παρατηρώ πρώτα.

 

Καλά για τραγουδιστή ας μη μιλήσουμε καν, είναι μια πολύ φάλτσα  ιστορία...  ;D

 

 

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Δημοσιευμένο

Αυτό που με εντυπωσιάζει γενικώς σε μουσικούς, ανεξαρτήτως οργάνου, είναι το πολύ σπάνιο να έχουν να πουν κάτι (έστω σχετικά) δικό τους. Εκτός από πολύ σπάνιο είναι και πολύ δύσκολο διότι ακόμα κι αν το 'χει κάποιος, το να το εκθέσει σε κοινό θέλει πολλή και επίπονη δουλειά. Είναι και το πρώτο που παρατηρώ και αν υπάρχει, μου γίνεται αντιληπτό πολύ γρήγορα. Είναι λίγο σα να ακούς κάποιον να μιλά για πρώτη φορά και να διακρίνεις αμέσως μια διαφορετική προφορά.

 

 

 

 

Ενωμοτάρχης

Δημοσιευμένο

Να ειναι συγκεκριμενος,σαφης και οσο γινεται απλος στο παιξιμο και να μην φλυαρει.

Ετσι καταλαβαινω οτι ειναι μουσικος και οχι απλα ενας κιθαριστας που παιζει παπαδες μονος του.

Δημοσιευμένο

  Επειδή την άρθρωση και τη ρυθμική αντίληψη τις θεωρώ..πώς να το πω ..δεδομένες ως αναγκαία συστατικά, κι επειδή το ερώτημα έχει να κάνει με 'εντύπωση' νομίζω θα απαντήσω ''his looks and moves''  ;D

 

  Σοβαρά, τώρα, πιστεύω ότι ένα πράγμα που με εντυπωσιάζει ηχητικά είναι το αν είναι ενδιαφέρον παίχτης στηριζόμενος πιο πολύ στο παίξιμο του με 'απλό ήχο' κι όχι να πνίγεται μέσα σε αμέτρητα delay, phaser,tremolo κλπ. Και το τονίζω στο βαθμό που αυτα τα εφφε αρχίζουν να μην εξυπηρετούν τίποτα. Και κάτι άλλο, αν στο σύνολο του ο κιθαρίστας (και εμφανισιακά-σκηνικά, ναι!)  υπηρετεί το είδος που έχει αναφορά. Δεν είναι κουκου-ρουκου δηλαδή.

 

  Από την άλλη όμως, κάτι που αληθινά θα με εντυπωσίαζε σε κάποιον ή κάποια θα ήταν να ήταν παραδόξως εκτός από τα γνωστά παραδεδομένα πλαίσια που γνωρίζουμε και κάνει κάτι που θα μου φανεί 'μοναδικό'. Εδώ μπορείτε να μου πείτε ότι αντιφάσκω, το ξέρω...

 

  Επίσης, επειδή αναφέρεται το θρεντ σε ερασιτέχνες δεν θυμάμαι να έχω εντυπωσιαστεί ποτέ από κάποιον  ::) (όχι ότι οι επαγγελματίες είναι πολύ διαφορετικοί, λέμε τώρα)

 

Δημοσιευμένο

Πρωτοτυπία, διαφορετικότητα, φαντασία, δημιουργικότητα, προσωπικό ύφος, πάτημα.

 

Αν όλα αυτά συνδυαστούν και με έναν ωραίο τρόπο να πει μια ιστορία, και η ιστορία του είναι σε άμεση συνάφεια (αλληλεπιδραστικής μορφής) με τους άλλους .... έχω κάτι πολύ ενδιαφέρον μπροστά μου.

 

Αυτά ισχύουν για όλους τους μουσικούς και όχι μόνο για κιθαρίστες.

 

 

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Δημοσιευμένο

καλά όλα αυτά που γράφετε αλλά το θέμα ειναι τι σας κάνει εντύπωση σε ένα ΚΑΛΟ κιθαρίστα όχι σε ένα κιθαρίστα γενικά. Εκτός αν το εξέλαβα λάθος.

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...