Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator
Δημοσιευμένο

Eξαιρετικό συγκριτικό, συγχαρητήρια

 

Με σειρά προτίμησης SM7b, SM57, e906.

 

Ολα τα παραπάνω. Μπράβο!

Προσωπικά θεωρώ το Royer υπερεκτιμημένο και μοδάτο. Αυτά που προσφέρει για τα πολλά λεφτά του, τα βρίσκεις και σε άλλα μικρόφωνα μη ribbon, με ανάλογη τοποθέτηση. Το SM57 σε συνδυασμό με ένα πυκνωτικό απο απόσταση με έβγαλε πάντα ασπροπρόσωπο. 

Live and let Live.

Δημοσιευμένο

Το SM57 σε συνδυασμό με ένα πυκνωτικό απο απόσταση με έβγαλε πάντα ασπροπρόσωπο.

+1000

Επισης κι ενα μικ απο πισω σε open back ενισχυτες.

Ετσι εχω βγαλει τον καλυτερο ηχο στα τοσα χρονια που ηχογραφω.

Η μιξη των τριων ηταν περισσοτερο βασισμενη στο sm57 "κολλημένο" στο ηχειο και συμπληρωναν λιγο στα συχνοτικα "χρωματα" τα αλλα δυο μικροφωνα. Μονο ετσι ακουσα σε ηχογραφηση, τον ηχο που ακουγα και απο τον ενισχυτη.

Βεβαια ολα αυτα καταργηθηκαν απο οταν με γραφουν με blue bottle με τις 7 κεφαλες αναλογα την περισταση, αλλα και παλι τα τρια μικροφωνα μου αρεσαν περισσοτερο.

Δημοσιευμένο
. Το SM57 σε συνδυασμό με ένα πυκνωτικό απο απόσταση με έβγαλε πάντα ασπροπρόσωπο. 

 

εγω παλι οσο γερναω ολο και περισσοτερο προτιμω ΕΝΑ δυναμικο μικροφωνο κολλημενο στη γρυλια του ενισχυτη (τo E906 με εχει βγαλει παλικαρι τα τελευταια χρονια που το χρησιμοποιω αποκλειστικα)  στο sweet spot του μεγαφωνου....μεταξυ κεντρου και κωνου.....ολα τα αλλα (συνδιασμοι μικροφωνων,κοντα μακρια και μακρυτερα.... ;D)  ειναι σαλτσες.....και αποδυναμωνουν την παρουσια της κιθαρας μεσα στο mix

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...