Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Καλησπερα...θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος με ποια κριτηρια μπαινουν τα σεκοντα σε ενα καναλι φωνης.Κρινει ο ηχολιπτης αν χρειαζεται

σεκοντα ενα κομματι - δεν μπαινουν σε ολα τα κομματια - η ειναι στανταρ απο

τον συνθετη , η  καποιον αλλον που φτιαχνουν το κομματι.. Ξερεται καποιο   

αρθρο σχετικο να διαβασω.Ευχαριστω.

Δημοσιευμένο

Εγω σαν ερασιτεχνης που κανω την πλακα μου τι κριτηριο θα εχω για να βαλω

σε καποιο σημειο σεκοντα(π.χ σε καποιο σημειο με χαμηλες συχνοτητες) δεν

ξερω αν το αναφερω σωστα , δεν ειμαι πολυ γνωστης.

Δημοσιευμένο

Οι δεύτερες φωνές μπαίνουν συνήθως για τονισμό.

Είτε θέλεις στο σημείο εκείνο να "ανέβει" το κομμάτι, π.χ. στο ρεφρέν, είτε θεωρείς ότι στο σημείο αυτό είναι αδύναμη από μόνη της η πρώτη φωνή.

Το αν χρειάζεται δεύτερες φωνές ένα κομμάτι και πώς θα είναι τοποθετημένες τονικά και χρονικά είναι καθαρά θέμα γούστου.

Εξαρτάται βέβαια πάντα και από το είδος της μουσικής.

Άλλο να παίζεις το California Uber Alles και άλλο το Άστα τα μαλλάκια σου...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Δημοσιευμένο

  Αν δεν σου έρχεται φυσικα θα σου προτεινα να μην βαλεις καθόλου τότε .

Ειδικά αν νιώθεις οκ από πλευράς οργάνων και πρώτης φωνής..

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...