Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Για καλλιτέχνες μπορείς να κοιτάξεις πολλούς από τους πειραματιστές συνθέτες του 20ου αιώνα (π.χ. Ξενάκης, John Cage) και να διαβάσεις κείμενά τους. Τα κείμενα του Ξενάκη μάλιστα κυκλοφορούν στα ελληνικά και είναι πολύ ενδιαφέροντα (με βάση μεταξύ άλλων στη θεωρία πιθανοτήτων και στη λογική).

 

Μια καλή αρχή πάντως είναι να βρεις κάποιο πρόγραμμα για αλγοριθμική σύνθεση (κάποια από τα σημαντικότερα+free είναι: Pure Data, Supercollider, Csound) και να κάτσεις να διαβάσεις το documentation τους, τα παραδείγματά τους και τα έργα των καλλιτεχνών.

(Παράδειγμα με pure-data: http://at.or.at/hans/solitude/)

 

Επειδή έχω ασχοληθεί στο παρελθόν με αλγοριθμική σύνθεση, ακούγεται πολύ ελεύθερο ως ιδέα αλλά σιγά σιγά συνειδητοποιείς πόσα πράγματα είναι στάνταρ στη μουσική και είναι πολύ δύσκολο να βρεις ποια παράμετρο πρέπει να αλλάξεις ώστε το αποτέλεσμα να ακούγεται ενδιαφέρον και όχι "άλλη μια περίεργη σύνθεση που δημιούργησε το τάδε αυτόματο ήχου"... ¶λλωστε ο Ξενάκης, πρωτεργάτης της χρήσης μαθηματικών στη μουσική, έλεγε ότι πάνω απ'όλα είναι ο καλλιτέχνης με το αισθητήριό του και όχι τα μαθηματικά/τύποι/θεωρίς που οδηγούν σεένα έργο.

 

Oops, παρασύρθηκα :-) Καλή τύχη, είναι πολύ ενδιαφέρον το πεδίο της αυτόματης/αλγοριθμικής/παραγόμενης/όπως-θες-πες-την μουσικής...

 

:wink:

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...