kbasilis Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2016 Τελικά όντως δεν είχε γίνει καλά η κόλληση, το σώσαμε το πεταλάκι! Μικρή νομίζω η διαφορά που έκανε η αλλαγή φοράς της διόδου, αλλά προς το καλύτερο. Έβαλα και μια αντίσταση στο gain μεταξύ του 1ου και 2ου lug όπως είχα διαβάσει αλλά δεν έκανε αυτό που περίμενα. Περίμενα να διατηρήσει το γκάζι που βγάζει στο τέρμα της διαδρομής το ποτενσιόμετρο βγάζοντας το όμως πιο αργά, αλλά αυτή αντίσταση μείωσε και το τελικό γκάζι, κάνοντας το πετάλι κάτι μεταξύ booster και ήπιο overdrive. Πολύ ενδιαφέρον αλλά όχι αυτό που θέλω τώρα οπότε ξαναέβγαλα την αντίσταση. Μπορείς να βάλεις ένα τρίμερ για να παίξεις με την τιμή της αντίστασης χωρίς να είσαι κόλλα ξεκόλλα αντιστάσεις Flying High Again
geroyannis Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2016 Το σκέφτηκα να πειραματιστώ με διαφορετικές τιμές της αντίστασης αλλά νομίζω αυτό τελικά θα άλλαζε το πόσο σκληρό είναι το gain στο 10. Αυτό που θέλω εγώ είναι να παραμείνει η σκληράδα στο 10 όπως έχει, αλλά να βγαίνει πιο αργά και όχι σχεδόν απ'το 4 όπως είναι τώρα.
dimsonic Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2016 OP Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2016 παιδιά αυτό δεν αλλάζει. Επειδή μπαίνει 330Κ παράλληλα με 1Μ. Αρα η συνολική αντίσταση πέφτει κάτω από 300. Συνεπώς, όλη η διαδρομή θα κάνει ό,τι έκανε η προηγούμενη μέχρι το ένα τρίτο της και μετά τέλος. Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύτηκε η freekish blues. Ίσως με αλλαγή σε γραμμικού από λογαριθμικό. Πάντως σηκώνει ψάξιμο. με σήμα το μπιφτέκι
geroyannis Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2016 Έτσι για την κουβέντα, αυτό ήθελα να κάνω εγώ: http://www.jt30.com/jt30page/potfix/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση