ManosSouranakis Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 Γειά σε όλους! Έχω μια allen & Heath ZED 14 και την φέτα εφέ Lexicon MX 300 και θα ήθελα να ρωτήσω. Να την συνδέσω με Balanced καλώδια στην κονσόλα? Θα έχει κάποια διαφορά στον ήχο? Βόμβο δεν έχω παρατηρήσει τώρα που την έχω με unbalanced. Γενικά θα πρέπει αν είναι δυνατόν για να συνδέω τα πάντα (Ηχεία,monitor,και φετες εφε/κομπρεσσορες/equalizer) να χρησιμοποιώ balanced καλώδια? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 Έχω μια allen & Heath ZED 14 και την φέτα εφέ Lexicon MX 300 και θα ήθελα να ρωτήσω. Να την συνδέσω με Balanced καλώδια στην κονσόλα? Yeap. Γενικά θα πρέπει αν είναι δυνατόν για να συνδέω τα πάντα (Ηχεία,monitor,και φετες εφε/κομπρεσσορες/equalizer) να χρησιμοποιώ balanced καλώδια? Yeap.
ManosSouranakis Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 OP Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 Waterfall σε ευχαριστώ. Μπορείς να μου πεις και τον λόγο; Έστω να ξέρω το γιατί τα συνδέω έτσι.Καταλαβες, για όταν με ρωτάνε να το παίζω ψαγμένος! :P
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 Oι balanced συνδεσεις ειναι καλυτερες, πιο αθορυβες/ανθεκτικες στην παρεμβολη παρασιτων/θορυβου κλπ. Οπου μπορεις να τις χρησιμοποιεις, ιδιαιτερα για να συνδεσεις active monitors σε μια κονσολα, καν'το, δεν θα σου κοστισει κατι περισσοτερο. Η κονσολα που εχεις και το MX300 διαθετουν balanced/unbalanced Ins/Outs, οποτε διαλεξε πως να τα συνδεσεις. Και unbalanced να τα συνδεσεις δεν τρεχει και τιποτα, αλλα τα monitors σου θα σου προτεινα να τα συνδεσεις με balanced καλωδια
artitraveller Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 Τα balanced καλώδια έχουν +6db παραπάνω ένταση στο σήμα σε σχέση με τα unbalanced, έχουν λιγότερο θόρυβο και γενικά προτιμούνται για καλώδια άνω των 6 μέτρων γιατί σε μεγάλα μήκη καλωδίων ο θόρυβος στα unbalanced αρχίζει και γίνεται αισθητός. Έχουν επίσης πιο περίπλοκη υλοποίηση στις συσκευές (το κύκλωμα για balanced είναι πιο σύνθετο). Σαν τιμή ανά μέτρο καλωδίου και ανά τύπο είναι πολύ κοντά με τα αντίστοιχα unbalanced. Αν δεν έχεις αγοράσει ήδη καλώδια για τις συνδέσεις σου σίγουρα είναι καλή ιδέα να πάρεις κατευθείαν balanced για όλους τους παραπάνω λόγους.. Σε καλώδια μικρού μήκους, βέβαια, το μόνο που θα κερδίσεις πρακτικά είναι δυνατότερο σήμα (κι αυτό καλό είναι).
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 Administrator Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 Unbalanced είναι η μεταφορά σήματος μέσω καλωδίου 2 αγωγών. Από τον ένα αγωγό περνά το σήμα και ο άλλος είναι η γείωση. Αν είναι κατασκευασμένο απο καλό καλώδιο και ακροδέκτες, δεν έχει αισθητή απώλεια ποιότητας μέχρι τα 2-2,5 μέτρα μήκος. Για να αποφευχθεί η απώλεια σήματος όταν πρέπει να τρέξουν πολλά μέτρα καλώδιο απαιτείται balanced σύνδεση. Αυτή έχει καλώδιο 3 αγωγών. Στον ένα αγωγό είναι η γείωση και στους άλλους 2 το σήμα (στον έναν με αντεστραμμένη φάση). Αρα αν τα εφέ σου είναι κοντά στην κονσόλα (κάτω απο 2 μέτρα) δεν έχεις πρόβλημα. Επαναλαμβάνω είναι σημαντική η ποιότητα του καλωδίου (π.χ. Belden, Klotz, Monster) αλλά και των ακροδεκτών (Switchcraft, Neutrik). Πιο αναλυτικά θα διαβάσεις στο θέμα Ποιά η διαφορά Balanced και Unbalanced; Live and let Live.
koftis Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 Το ζυγιμένο σήμα είναι απαραίτητο για μέγάλες αποστάσεις όπως: Σε μια συναυλία από την ορχήστρα ως τον ηχολήπτη . Σε ένα studio από το play room ως το control μέσα από τοίχους, ταβάνια κτλ. Σ' ένα μαγαζί από το πατάρι μέχρι τον ηχολήπτη. Σ' αυτές τις περιπτώσεις λαμβάνοντας υπ' όψιν και τα καλώδια ρεύματος, dimers, φωτορυθμικά που θα προκαλέσουν θορύβους το ζυγισμένο σήμα είναι απαραίτητο. Μέσα στο δωμάτιό σου από το ένα ράφι μέχρι το άλλο ουδεμία πρακτική διαφορά δεν υπάρχει. Αν κάποιος υποστηρίζει οτι ακούει διαφορά στον ήχο σε αποστάσεις 5-6 μέτρων ή ακόμα και 10 τότε αν του ρίξεις ένα ποτήρι νερό στην μάπα θα βαχυκυκλώσει.
ManosSouranakis Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 OP Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2016 Δηλαδή koftis για απόσταση μέχρι 5 μέτρα απο κονσόλα στα μόνιτορ σε μικρό live με τα balanced δε θα έχει καμμία διαφορά σε σχέση με τα απλά;
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2016 Administrator Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2016 Μέσα στο δωμάτιό σου από το ένα ράφι μέχρι το άλλο ουδεμία πρακτική διαφορά δεν υπάρχει. Αν κάποιος υποστηρίζει οτι ακούει διαφορά στον ήχο σε αποστάσεις 5-6 μέτρων ή ακόμα και 10 τότε αν του ρίξεις ένα ποτήρι νερό στην μάπα θα βαχυκυκλώσει. ...και επιστημονικά τεκμηριωμένο! ;D Live and let Live.
Guru npap Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2016 Guru Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2016 να ξεκαθαρίσουμε και κάτι (που δεν είναι δυστυχώς αυτονόητο για όλους) και το ανέφερε ο Γιάννης παραπάνω... η "εν δυνάμει δυνατότητες" μιας συνδεσμολογίας, δεν την καθιστούν απριόρι καλύτερη, καθολικά "δια πάσαν" υλοποίηση... αν εξαιρέσουμε ιδιαίτερες συνθήκες (μεγάλη απόσταση, προβληματικές ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις), μπορεί κάλλιστα ένα unbalance καλώδιο να είναι απείρως καλύτερο από ένα balance... είναι καθαρά θέμα ποιότητας κατασκευής... αν λοιπόν χωρίς να έχεις "διαπιστωμένο" πρόβλημα θορύβου, διαθέτεις ήδη ένα καλώδιο unbalance των 30€ και το αντικαταστήσεις με κάποιο balance των 10€, κατά κανόνα θα έχεις χειρότερο ήχο κάνοντας μια τρύπα στο νερό... από την άλλη αν στήνεις setup και το gear σου υποστηρίζει αμφίδρομα balance συνδεσμολογία, καλό είναι να την προτιμήσεις προλαμβάνοντας και μελλοντικές καταστάσεις που ενδέχεται να προκύψουν (ακόμα και σε μικρές αποστάσεις θα σαι καλύτερα "θωρακισμένος" από τυχόν παρεμβολές ας πούμε)... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση