Superfunk Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2007 Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2007 Οσο μακρυτερη ειναι η σκαλα τοσο "καθαροτερα" ακουγονται οι τυλιχτες χορδες (δηλ. αποκτουν πιο "πριμο" ηχο) μια και αυξανει το tension τους. Βεβαια ετσι αποκτουν και περισσοτερα πριμα τα καντινια και γενικα η κιθαρα ακουγεται "λαμπεροτερη" και με περισσοτερο Twang. Επισης ακουστικα ακουγεται πιο δυνατα απο μια κιθαρα με κοντυτερη σκαλα.(και αυτο ειναι λογικο μια και η συνολικη μαζα της χορδης που παλεται ειναι μεγαλυτερη) Eννοειται οτι το coil tap κανει την κιθαρα ακομα πιο ευελικτη. Γενικα με το συνολικο μηκος της χορδης ,το Tension και την σκαλα μπορεις να κανεις πολλα κολπακια (π.χ. ενα μερος του ηχου του Hendrix ειναι οτι μια και επαιζε με ανεστραμμενη strat αφου ηταν αριστερος,τα καντινια της κιθαρας του ηταν κοντυτερα ενα οι τυλιχτες της μακρυτερες με αποτελλεσμα να εχει παχυτερο ηχο στα καντινια και καθαροτερο ηχο στις τυλιχτες απο οτι αν επαιζε με μια "αριστερη" strat. :wink: Aυτος ειναι και ο λογος που καποιοι strat players θελουν reversed headstock. Eγω oποτε επαιζα με LES PAUL περνουσα τις χορδες αλλα Duane Alman (δηλ απο ΠΑΝΩ απο το stop bar) για να μειωσω το tension στις ατυλιχτες χορδες & να "παιζει" πιο μαλακα η κιθαρα,καθως και να "μειωθει" λιγακι το ετσι κι αλλοιως υπερβολικο sustain που εχουν οι κιθαρες αυτου του τυπου (μη νομιζεις οτι χανεται το sustain ακους εναν καλυτερο διαχωρισμο των νοτων & λιγο περισσοτερο "σκασιμο") . www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Abraxas Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2007 Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2007 Γενικα με το συνολικο μηκος της χορδης ' date='το Tension και την σκαλα μπορεις να κανεις πολλα κολπακια (π.χ. ενα μερος του ηχου του Hendrix ειναι οτι μια και επαιζε με ανεστραμμενη strat αφου ηταν αριστερος,τα καντινια της κιθαρας του ηταν κοντυτερα ενα οι τυλιχτες της μακρυτερες με αποτελλεσμα να εχει παχυτερο ηχο στα καντινια και καθαροτερο ηχο στις τυλιχτες απο οτι αν επαιζε με μια "αριστερη" strat. :wink: Aυτος ειναι και ο λογος που καποιοι strat players θελουν reversed headstock. [/quote'] Αυτό πάντως, κατόπιν σχετικών πειραματισμών (κάπου έχω και ένα link σχετικό), είναι ελαφρώς urban myth. Καταρχήν θα ίσχυε μόνο για τις ανοιχτές χορδές, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα δεν φαίνεται να είναι ευδιάκριτο ακουστικά. :wink:
kwstas79 Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2007 Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2007 Νίκο, και εγώ έτσι περνάω τις χορδές στην λες πολ μου, αλλά περισσότερο για να με βολεύει στο παίξιμο όταν ακουμπάω το χέρι στην γέφυρα, και βεβαίως για λιγότερες σπασμένες χορδές... Δεν έχω δει κάποια αξιοσημείωτη διαφορά στον ήχο... LEGO people live in houses made of their own flesh.
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2007 Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2007 Αυτό πάντως, κατόπιν σχετικών πειραματισμών (κάπου έχω και ένα link σχετικό), είναι ελαφρώς urban myth. Καταρχήν θα ίσχυε μόνο για τις ανοιχτές χορδές, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα δεν φαίνεται να είναι ευδιάκριτο ακουστικά. εννοειται οτι ισχυει μονο για τις ανοικτες χορδες,αφου απο τη στιγμη που παταμε τα ταστα το τμημα της χορδης που παλλεται αλλαζει. :wink: παντως μια φορα που ειχα αλλαξει μπρατσο μεταξυ δυο strat εκ των οποιων η μια ειχε Reversed headstock η τυλιχτη μι αποκτησε περισσοτερο twang οταν παιζονταν ανοικτα (βεβαια μπορει να αποκτησει περισσοτερο twang απλα βαζοντας ενα Treble booster η ανεβαζοντας τα πριμα στον ενισχυτη,η αλλαζοντας την με μια φρεσκια χορδη... :lol: :lol: ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Abraxas Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2007 Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2007 παντως μια φορα που ειχα αλλαξει μπρατσο μεταξυ δυο strat εκ των οποιων η μια ειχε Reversed headstock η τυλιχτη μι αποκτησε περισσοτερο twang οταν παιζονταν ανοικτα (βεβαια μπορει να αποκτησει περισσοτερο twang απλα βαζοντας ενα Treble booster η ανεβαζοντας τα πριμα στον ενισχυτη' date='η αλλαζοντας την με μια φρεσκια χορδη... :lol: :lol: )[/quote'] Τυχαίο ήταν. :wink: Για να μη λέτε, ιδού και το λινκ, έχει και μερικά ακόμα ενδιαφέροντα στοιχεία: http://electron.tailfeatherz.com/c28.html :wink:
anaks Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2007 OP Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2007 Μάλιστα… τώρα κατάλαβα οπότε εκ των πραγμάτων – λόγω φυσικής είναι καλύτερος (λαμπερός – πιο πρίμα) ο ήχος της ss. Για τον ίδιο λόγω είναι πιο λαμπερός ο ήχος μιας ακουστικής σε σχέση με μία κλασσική. Eγω oποτε επαιζα με LES PAUL περνουσα τις χορδες αλλα Duane Alman (δηλ απο ΠΑΝΩ απο το stop bar) για να μειωσω το tension στις ατυλιχτες χορδες & να "παιζει" πιο μαλακα η κιθαρα' date='καθως και να "μειωθει" λιγακι το ετσι κι αλλοιως υπερβολικο sustain που εχουν οι κιθαρες αυτου του τυπου (μη νομιζεις οτι χανεται το sustain ακους εναν καλυτερο διαχωρισμο των νοτων & λιγο περισσοτερο "σκασιμο") .[/quote'] Αυτό θα ήταν καλό να το κάνω σε περίπτωση που πάρω swede. μπας και… η ss για να κερδίσει σε «στακάτο» χάνει σε γλυκύτητα;
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2007 Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2007 Αυτό θα ήταν καλό να το κάνω σε περίπτωση που πάρω swede. και να θες δεν μπορεις γιατι η swede δεν εχει stopbar αλλα 6 ξεχωριστα studs απο μπρασο τα οποια ειναι χωμενα μεσα στο σωμα. οχι δεν χανει σε "γλυκυτητα" :lol: απλα ειναι πιο "ζωντανη" :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση