dimitrism Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2016 Καλημέρα σε όλους.Η ερώτηση μου έχει να κάνει με το πως μπορώ να φέρω της εντάσεις από διαφορετικά κομμάτια στο ίδιο επίπεδο και να μην έχω αυξομειώσεις στον ήχο γιατί στα live ειδικά υπάρχει πρόβλημα.Δουλεύω με cubase 7 και διάφορα Plugins όπως waves ,izotope κτλ και αν υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις σε compressor η limiter που πρέπει να κάνω στο master out του cubase χωρίς φυσικά να έχω παραμορφώσεις.Εννοείται πως έχω πειράξει τα fader του cubase ώστε να φέρω τα κομμάτια στο ίδιο επίπεδο ηχητικά αλλά πιστεύω κάτι λείπει.Ίσως να θέλει κάποιο μικρό mastering στο είδη υπάρχον mastering που έχει γίνει στο εκάστοτε κομμάτι?Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Superfunk Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2016 αι αν υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις σε compressor η limiter που πρέπει να κάνω στο master out του cubase χωρίς φυσικά να έχω παραμορφώσεις. Ναι υπαρχουν,ειναι αυτες που ταιριαζουν σε καθε κομματι αναλογα με το πως το μιξαρες,δεν εχεις παρα να εμπιστευτεις τα αυτια αλλα και τα ματια σου (βλεποντας τις τελικες εντασεις PEAK & RMS στο 2bus ) Αν δεν γνωριζεις τα βασικα ξεκινα με εναν 2bus compressor τυπου SSL με ηπιες ρυθμισεις σαν glue comp & μετα βαλε εναν brickwall limiter με το Out στο -0.1 και το threshold γυρω στο -8 και απο εκει και περα ρυθμιζε αναλογα με το κομματι...μπακαλιστικα στα λεω αλλα...μπακαλιστικη λυση μαλλον ψαχνεις ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Holystone Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2016 Καλημερα, μισο να καταλαβω. Μιλας για εμπορικά κομματια καλλιτεχων, μιξαρισμενα και μαστεραρισμενα, αλλα νομιζεις οτι εχουν διαφορετικη ενταση για να χρησιμοποιησεις; Your Ear Rulez!
dimitrism Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2016 OP Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2016 Ευχαριστώ superfunk για την άμεση ανταπόκριση.Όταν εννοείς ήπιες ρυθμίσεις τι εννοείς?Δώσε μου ένα παράδειγμα και μετά το πάω και με το αυτί φυσικά.Ναι Holystone μιλάω για εμπορικά κομμάτια σε μορφή instrumental
Holystone Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2016 Καλησπερα. Δεν ξερω σε ποιο ειδος μουσικης αναφερεσαι. Μου κανει εντυπωση να εχεις τοσο μεγαλες διαφορες στα κομματια. Αν θεωρησουμε οτι ειναι εμπορικα μαστεραρισμενα. Εγω θα σου προτεινα να μην κανεις περεταιρω compression. (αφενος, γιατι ειναι ηδη μαστεραρισμενα οπως ειπες, και αφετερου γιατι ετσι μπορει να καταστρεψεις τις δυναμικες και αρα και το τραγουδι (εδω θα βοηθουσε να μας ελεγες τι ειδος μουσικης ειναι). Εκτος να εισαι τοσο σιγουρος οτι ξερεις να δουλευεις στο καθε τραγουδι τις Peak/ RMS εντασεις. Εγω θα σου προτεινα να κανεις ενα Auto Gain set στα -0,2 (οπως αναφερεται να κανουμε και στα Limiter plugins της waves) με ενα audio editor οπως πχ το Wavelab ή οποιο αλλο εχεις. Your Ear Rulez!
Guru npap Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2016 Guru Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2016 Εγω θα σου προτεινα να μην κανεις περεταιρω compression. (αφενος, γιατι ειναι ηδη μαστεραρισμενα οπως ειπες, και αφετερου γιατι ετσι μπορει να καταστρεψεις τις δυναμικες και αρα και το τραγουδι η μόνη λύση λοιπόν σε αυτό είναι να χρησιμοποιήσεις απλό "volume" που θα αφήσει ανεπηρέαστο τον "χαρακτήρα" τους... από την στιγμή που το έκανες (ακούγοντας με "ξεκούραστα αυτιά" από τα monitor σε σταθερή αλλά σχετικά υψηλή στάθμη) και δεν περιορίστηκες στο "ανέβασμα" των χαμηλότερων αλλά "κατέβασες" και τα πολύ δυνατότερα σε ένα μέσο όρο, έφτασες τελικά στις "συχνοτικές και δυναμικές ιδιαιτερότητες" τους που καθορίζουν και τον "ΗΧΗΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ" τους που ορίζει και τις διαφορές στην αντίληψη σου περί έντασης... περαιτέρω, παίρνεις λοιπόν την απόφαση και "επεμβαίνεις" αναγκαστικά σε αυτόν (με ότι αυτό συνεπάγεται) χρησιμοποιώντας τους τρόπους που σου πρότειναν οι φίλοι μας παραπάνω... μόνο να θυμάσαι ότι το RMS τους είναι ενδεικτικό και "σημείο εκκίνησης" ειδικά για διαφορετικού είδους παραγωγές... έτσι κάλλιστα, ένα αργό άδειο κομμάτι με πιάνο, κιθάρα, φωνή με έμφαση στην μεσαία περιοχή που παίζει "σταθερά" και μετρήθηκε ας πούμε στα -12, μπορεί (παράξενο έ?) να σου φανεί δυνατότερο από ένα "καλογυαλισμένο" μπιτάτο πήχτρα στα συνθετικά όργανα με loudness έμφαση στα άκρα και μερικά χαμηλά περάσματα, παρότι η τιμή στο RMS θα είναι ακριβώς η ίδια... η ένδειξη της "μέσης στάθμης" (ο εγκέφαλος δεν αλλάζει αίσθηση περί έντασης από σύντομες αραιές "κορυφές" στην πορεία του χρόνου και σε αυτό στηρίζεται ως αρχή) έχει μια σχετικά "αντικειμενική" αξία ως "αυτάρκες" κριτήριο, μόνο αν μιλάμε για κομμάτια με κοντινή σε γενικές γραμμές συχνοτική και δυναμική συμπεριφορά... πάλι λοιπόν στα "αυτιά" σου θα καταλήξεις για το balance... εν κατακλείδι (κατά κανόνα και ανάλογα την περίπτωση) το να καταφέρεις να εξαλείψεις αυτό το "αλλά πιστεύω κάτι λείπει" που ανέφερες στο αρχικό σου ερώτημα, είναι από δύσκολο έως αδύνατο... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...
ex-mauromouris Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2016 Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2016 Με βάση αυτό γιατί στα live ειδικά υπάρχει πρόβλημα. και αυτό μιλάω για εμπορικά κομμάτια σε μορφή instrumental υποθέτω ότι αναφέρεσαι σε καραόκε καταστάσεις οπότε τα κομμάτια που δουλεύεις δεν είναι επίσημες κυκλοφορίες αλλά τα έχεις μαζέψει από δω κι από κει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση