Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Για να μπω στο θεμα.

Ολα θα βελτιωθουν οταν θα μπορεις να ακους σαν ακροατης, ταυτοχρονα ενω παιζεις.

Δλδ δεν πρεπει να σκεφτεσαι τι παιζεις, αλλα τι θελεις να ακουσεις.  8)

Δημοσιευμένο

Μια χαρα εισαι  ;)

H pantofla τι μαρκα ειναι?  ;D

 

ευχαριστω superfunk!

defonseca!ιταλικες παντα απο αυτη την εταιρεια παιρνω εδω και χρονια! ;D

Δημοσιευμένο

Ολα θα βελτιωθουν οταν θα μπορεις να ακους σαν ακροατης, ταυτοχρονα ενω παιζεις.

δεν πρεπει να σκεφτεσαι τι παιζεις, αλλα τι θελεις να ακουσεις.  8)

 

μεγαλη κουβεντα η παραπανω φιλε σπυρο και αυτο το προβλημα το εχω οταν παω να παιξω κατι πιο πολυ προς το jazz..

στο blues δεν εχω τοσο αυτο το θεμα αφου σχεδον παντα ξερω τι θα ακουσω...μεγαλυτερο προβλημα εχω με τον ελεγχο του vibrato ενω εχω κανει bend κτλ...

Δημοσιευμένο

Αν καταλαβα καλα, το προβλημα το ακους στην ηχογραφηση και οχι οταν παιζεις.

Για αυτο ειπα να φτασεις να μπορεις να ακους σαν ακροατης, ταυτοχρονα ενω παιζεις.

Δυο διαφορετικα ατομα. Ο παιχτης και ο ακροατης. Με τη διαφορα οτι ο ακροατης μεσα σου, εχει τη δυνατοτητα να επεμβαινει και να διορθωνει τα κακως κειμενα του παιχτη.

 

Αυτο το προβλημα εγω το καταλαβαινω ως οτι απασχολει μεγαλο μερος του μυαλου το τεχνικο θεμα, πως θα παιχτει κατι δλδ, και δεν αφηνει ελευθερο το μυαλο να ακουσει καλα. Ολες τις λεπτομερειες. Οπως οταν ακουμε μουσικη χωρις να παιζουμε.

Η λυση ειναι απλη. Εξασκηση.

Μετα, οσο πιο πολυ παιζεις χωρις σκεφτεσαι, τοσο πιο πολυ ελευθερα ακους.

Δημοσιευμένο

Να συμπληρωσω ομως οτι αυτο ειναι ευχη και καταρα.

Προσωπικα σπανια ευχαριστιεμαι οταν παω να ακουσω καποιο λαιβ.

Ακουω πχ ενα φαλτσο bend και προσπαθω να το φερω στο κουρδισμα ... χωρις να ειμαι ο παιχτης.

Αυτη η προσπαθεια ειναι πολυ κουραστικη αν γινεται συχνα.

 

Εχω βγαλει κι ενα ρητο.

Μακαριοι οι πτωχοι στα αυτια.

Δημοσιευμένο

Αν καταλαβα καλα, το προβλημα το ακους στην ηχογραφηση και οχι οταν παιζεις.

Για αυτο ειπα να φτασεις να μπορεις να ακους σαν ακροατης, ταυτοχρονα ενω παιζεις.

Δυο διαφορετικα ατομα. Ο παιχτης και ο ακροατης. Με τη διαφορα οτι ο ακροατης μεσα σου, εχει τη δυνατοτητα να επεμβαινει και να διορθωνει τα κακως κειμενα του παιχτη.

 

Αυτο το προβλημα εγω το καταλαβαινω ως οτι απασχολει μεγαλο μερος του μυαλου το τεχνικο θεμα, πως θα παιχτει κατι δλδ, και δεν αφηνει ελευθερο το μυαλο να ακουσει καλα. Ολες τις λεπτομερειες. Οπως οταν ακουμε μουσικη χωρις να παιζουμε.

Η λυση ειναι απλη. Εξασκηση.

Μετα, οσο πιο πολυ παιζεις χωρις σκεφτεσαι, τοσο πιο πολυ ελευθερα ακους.

 

τωρα καταλαβα τι εννοουσες..

οντως οπως τα γραφεις ειναι..και ναι η λυση ειναι εξασκηση ξανα και ξανα..και αν μπορεις να την κανεις που και που μαζι με ηχογραφηση νομιζω ειναι οτι καλυτερο γιατι ακους αν βελτιωνεσαι σε λεπτομερειες

Δημοσιευμένο

.και αν μπορεις να την κανεις που και που μαζι με ηχογραφηση νομιζω ειναι οτι καλυτερο γιατι ακους αν βελτιωνεσαι σε λεπτομερειες

Ακριβως.

Υποχρεωτικη η ηχογραφηση.

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...