manosko Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Ισχύει και το αντίστροφο, όσες φορές έχω πει "ουάου ηχάρα!", ακούγοντας το ηχογραφημένο αποτέλεσμα ακούω χάλια μαύρα ... ;D ;D ;D Ιντονέησον ημάς
RayDTutto Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Εγώ έχω το άλλο. Το βράδι στήνω όλα τα γούστα και modulation και reverb και φάζια και μπούστερς και τομάτες και κρεμμύδι επάνω και λέω "επιτέλους, βρήκα τον ήχο μου, τι ήχάρα έστησα, μπράβο μου". Το πρωί ξυπνάω και πάω να παίξω με την "ηχάρα" και ακούω μια "παπάρα". When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Moderator Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Εγώ έχω το άλλο. Το βράδι στήνω όλα τα γούστα και modulation και reverb και φάζια και μπούστερς και τομάτες και κρεμμύδι επάνω και λέω "επιτέλους, βρήκα τον ήχο μου, τι ήχάρα έστησα, μπράβο μου". Το πρωί ξυπνάω και πάω να παίξω με την "ηχάρα" και ακούω μια "παπάρα". Τεράστια αλήθεια. Ξαφνικά λείπουν μπάσα, αρκετά μεσαία ώστε να μην κόβει σε mix, υπερβολικά πολύ delay, ελάχιστο τελικά reverb, κλπ. Κάθε φορά νιώθω ότι άλλαξα αυτιά κατά τη διάρκεια της νύχτας. Εμένα το fuzz μου κάθεται πολύ δύσκολα, αλλά θέλω να φτιάξω ένα Hendrix-οήχο με fuzz και octaver οπότε θα επιστρέψω σε λίγες μέρες με update επ'αυτού. ;D More is more. Yngwie Malmsteen
WrTsXxx Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Προσωπικά παιδευόμουν πολύ με το fuzz factory. Μια μέρα το παίδευα απ το πρωί μέχρι το μεσημέρι που έκατσα να φάω και έφαγα βιαστικά και μου κάτσε! φβ/snoozeloop
dimsonic Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 πιστεύω ότι πάντα το πιό δύσκολο (δύσκολα) πεντάλ είναι τα overdrive, fuzz, distrotion και συναφή, με όποιο όνομα κι αν έρχονται. Διότι παρεμβάλλονται σε κρίσιμο σημείο και συνήθως χώνονται στην αλυσίδα εκεί που σηκώνει πολλή συζύτηση, δηλαδή σε βαθμίδες κέρδους που κάθε ενισχυτής έχει το χούι του. Ενα πεντάλ δουλεύει καλά με συγκεκριμένο ενισχυτή και συγκεκριμένο setup ενώ σε άλλο ...δεν. Αντίστοιχα τα modulation έχουν το πρόβλημα ότι τα καταπίνουν οι ποσότητες και ρυθμίσεις των πρώτων. με σήμα το μπιφτέκι
omnio Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Πολυ ωραιο θεμα!!! Εγω δυσκολευομαι πολυ με το wah. Την μια φορα παιζω ενα σολο και το ποδι παει πανω-κατω χωρις στανταρ ρυθμο και ακουγεται καλο, μετα μπορει να ακουστει (η ιδια φραση) εντελως λαθος, την επομενη για ντοματες και μετα παλι καλο. Θελω να το παταει καποιος αλλος για μενα και να το παταει σωστα!!! Γινεται??????? Απο την αλλη, ισως και παραδοξως, δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα με τα fuzz ακομα και ακραια οπως πχ της devi ever. Δωστε fuzz στον λαο!!!! Rock'n Roll doesn't create psychos. It helps psychos to be more creative...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Moderator Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Πολυ ωραιο θεμα!!! Εγω δυσκολευομαι πολυ με το wah. Την μια φορα παιζω ενα σολο και το ποδι παει πανω-κατω χωρις στανταρ ρυθμο και ακουγεται καλο, μετα μπορει να ακουστει (η ιδια φραση) εντελως λαθος, την επομενη για ντοματες και μετα παλι καλο. Θελω να το παταει καποιος αλλος για μενα και να το παταει σωστα!!! Γινεται??????? Απο την αλλη, ισως και παραδοξως, δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα με τα fuzz ακομα και ακραια οπως πχ της devi ever. Δωστε fuzz στον λαο!!!! Το wah συνήθως (στο 90% της ροκ/μέταλ μουσικής), πρέπει να το πατάς ώστε να τονιστεί η νότα, δηλαδή να περνάει όλη η νότα μέσα από το εφέ. Σκέψου το πετάλι ως μια καμπύλη, για να ακούσεις -συνήθως το τονίζω- πρέπει το πόδι σου να πατάει το πετάλι προς τα κάτω και σιγά σιγά (ή γρήγορα ανάλογα με το tempo) να πατήσεις προς τα πίσω και τούμπαλιν. Ποτέ όμως 100% κάτω, ή πάνω, φτάνε πάντα στο όριο. Λογικά δεν έγινα καθόλου κατανοητός, αλλά ελπίζω έστω και λίγο να βοήθησα. :) Τσέκαρε λίγο και αυτό για να ακούσεις τι εννοώ στο περίπου. Δώσε προσοχή στα πλάνα που φαίνεται το πόδι του. More is more. Yngwie Malmsteen
ThisIsSparta Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Το wah συνήθως (στο 90% της ροκ/μέταλ μουσικής), πρέπει να το πατάς ώστε να τονιστεί η νότα, δηλαδή να περνάει όλη η νότα μέσα από το εφέ. Σκέψου το πετάλι ως μια καμπύλη, για να ακούσεις -συνήθως το τονίζω- πρέπει το πόδι σου να πατάει το πετάλι προς τα κάτω και σιγά σιγά (ή γρήγορα ανάλογα με το tempo) να πατήσεις προς τα πίσω και τούμπαλιν. Ποτέ όμως 100% κάτω, ή πάνω, φτάνε πάντα στο όριο. Λογικά δεν έγινα καθόλου κατανοητός, αλλά ελπίζω έστω και λίγο να βοήθησα. :) Δεν κατάλαβα τίποτα, αν και το προσπάθησα αρκετά.. ;D ;D Εννοείς να μην τερματίζουμε την διαδρομή του wah? ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ..
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Moderator Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Δες το vid στο 1.12. Είναι ακριβώς αυτό που περιέγραψα. Δηλαδή δεν τερματίζει τη διαδρομή, ούτε στις υψηλές συχνότητες, ούτε στις χαμηλές, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το wah είναι ένα filter. Με αυτόν τον τρόπο χειρισμού έχεις καλύτερο έλεγχο και θα βγάλεις και αυτό που θέλεις να ακούσεις (το wah και όχι απλά ένα high ή Low filter). Πήγαινε μετά στο 2.00 να δεις ακριβώς την κίνηση του ποδιού σε γρήγορο lick. More is more. Yngwie Malmsteen
Rebel_Of_South Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2015 Πολύ σωστή επισήμανση από τον Zakk Wylde. Το Wah pedal είναι όργανο και επειδή είναι τρόπος έκφρασης, πιστεύω ότι δε χρειάζεται να αναλύουμε πως πρέπει να χρησιμοποιείται Αφιερώνεις χρόνο και ανάλογα τα γούστα σου και το αυτί σου, βρίσκεις και τη χρήση που θες να του κάνεις, ώστε το αποτέλεσμα να σε εκφράζει και να σε ικανοποιεί "There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση