Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Καλησπέρα σε όλους σας.

Το θέμα που με απασχολεί είναι κάτι σαν φαινόμενο , που το αντιμετώπισα με μερικούς τυμπανιστές.

Κατά τη διάρκεια πρόβας,ηχογράφησης ή ζωντανής εμφάνισης συμβαίνει ο drummer να ακούγεται με διαφορά φάσης ως προς το σχήμα.

Να το περιγράψω λοιπόν:

Ας υποθέσουμε ότι ένα άσμα έχει κτύπημα του τυμπανιστή στο πρώτο από τα τέσσερα τέταρτα.

Αν ο τυμπανιστής παίζει ολομόναχος είναι καρφί στο μέτρημα.

Αν παίζει και ακούει φωνή είναι σωστός επίσης.

Αν παίζει με μια κιθάρα επίσης σωστή η θέση του.

Αν παίξει με μπάσσο, μετά από μερικά μέτρα στο όπου να'ναι το μέτρημα.

Αν παίξει με μετρονόμο μόνιμα με χρονική καθυστέρηση.

Αν ακούει πολυκάναλη ηχογράφηση ή ολόκληρη την μπάντα ακούγεται ένα φαινόμενο σαν να υπάρχει διαφορά φάσης. Δηλαδή όλοι στο 1 και ο κρουστός στο 1 + κάτι παραπάνω.

 

Με τη μέθοδο της δοκιμής έχω καταλήξει ότι μερικοί τυμπανιστές περιμένουν να ακούσουν τι θα παίξουν οι υπόλοιποι και αφού επιβεβαιώσουν που βρίσκονται τότε τοποθετούνται χρονικά. Νομίζω το ανάποδο πρέπει να συμβαίνει. Τον ντράμερ ακολουθεί το συγκρότημα.

Το περίεργο που μου προκαλεί εντύπωση είναι ότι η καθυστέρηση ως προς τον χρόνο απόκρισης (όχι σε ταχύτητα, παίζουν όντως στα σωστά bpm) υπάρχει και σε κομμάτια που τα γνωρίζουν άπταιστα. Αν κάποιος δεν θυμάται πλήρως ένα τραγούδι Οκ συμβαίνει. Να το ξέρει όμως και να παίζει με καθυστέρηση , με προβληματίζει. Η εύκολη απάντηση είναι δεν μελετά ή δεν το έχει κτήμα του. Αλλά πως γίνεται σήμερα να είναι καρφί (αποδεδειγμένα με μετρονόμο) και σε ένα μήνα μετά από πολλές ώρες με την μπάντα στο στούντιο να είναι στο 1 + κάτι και λίγο ακόμα .

 

Επίσης αυθαίρετα έχω ένα συμπέρασμα ότι : μερικοί ντράμερς ήθελαν να γίνουν κιθαρίστες και στην ουσία χτυπούν τα δέρματα την ώρα που θεωρητικά θα χτυπούσαν χορδές αν κρατούσαν κιθάρα. Οπότε στα αυτιά τους η εκκίνηση του ήχου στο τραγούδι είναι η στιγμή εκκίνησης ακρόασης της κιθάρας.

 

 

Κάθε απάντηση δεκτή. Κάθε πρόταση υπό σκέψη προς εφαρμογή.

Δημοσιευμένο

Αν παίξει με μετρονόμο μόνιμα με χρονική καθυστέρηση.

 

Next...

 

Γενικά πάντως μιλάς για άσχετους ντράμερ.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Δημοσιευμένο

Με τη μέθοδο της δοκιμής έχω καταλήξει ότι μερικοί τυμπανιστές περιμένουν να ακούσουν τι θα παίξουν οι υπόλοιποι και αφού επιβεβαιώσουν που βρίσκονται τότε τοποθετούνται χρονικά. Νομίζω το ανάποδο πρέπει να συμβαίνει. Τον ντράμερ ακολουθεί το συγκρότημα.

Ασχετο, αλλα αυτο δεν ισχυει.

Ολοι ακολουθουν τον μετρονομο. Ακομα και οταν δεν υπαρχει/ακουγεται (πχ Live). Εννοειται ακομα κι οταν τρεχει ή παει πισω (εσκεμμενα).

Μπορει να γινει και θεμα εξασκησης για μια μπαντα ο "φανταστικος μετρονομος".

ΟΚ το προχωραω πολυ. Εδω υπαρχει προβλημα με υπαρκτο μετρονομο ειπες.

Δημοσιευμένο

Μπορει να γινει και θεμα εξασκησης για μια μπαντα ο "φανταστικος μετρονομος".

ΟΚ το προχωραω πολυ.

 

Κατα καιρούς έχουμε δοκιμάσει. Είναι καλή εξάσκηση.

 

Αλλά ρε συ, σκέψου να έχεις κάποιον που νοητά περιμένει να ακούσει το ακκόρντο σου για να μπει στο μέτρο. Μιλάμε για παράνοια. Μόνοι με τραγουδιστή ή με μετρονόμο ολόσωστοι. Αν μπουν οι κιθάρες καθυστέρηση. Κάποια στιγμή συνειδητά καθυστερούσα να είμαι στο μέτρο. Βάρκα γιαλό το τέμπο. Μέχρι και να παίζει με συνειδητό προβάδισμα ο ένας κιθαρίστας δοκιμάσαμε, ώστε από την καθυστέρηση να έρθει στα ίσα του ο δερματοκρούστης.  :(

 

Δημοσιευμένο

Κατα καιρούς έχουμε δοκιμάσει. Είναι καλή εξάσκηση.

 

Αλλά ρε συ, σκέψου να έχεις κάποιον που νοητά περιμένει να ακούσει το ακκόρντο σου για να μπει στο μέτρο. Μιλάμε για παράνοια. Μόνοι με τραγουδιστή ή με μετρονόμο ολόσωστοι. Αν μπουν οι κιθάρες καθυστέρηση. Κάποια στιγμή συνειδητά καθυστερούσα να είμαι στο μέτρο. Βάρκα γιαλό το τέμπο. Μέχρι και να παίζει με συνειδητό προβάδισμα ο ένας κιθαρίστας δοκιμάσαμε, ώστε από την καθυστέρηση να έρθει στα ίσα του ο δερματοκρούστης.   :(

 

 

Διωχτε τον και παρτε κανονικο ντραμμερ,πλεον οι καλοι ντραμμερ ειναι a dime a dozen στη χωρα μας,τι να πουμε και εμεις απο τα 80s που για να βρουμε ντραμμερ που να μη ξεκιναει το κομματι στα 100 bpm & να το τελειωνει στα 120 και που να ξερει να....βαραει τα τουμπανα και να παιζει rimshots  καναμε ταμα στην Παναγια της Τηνου.... ;D ;D ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο

Διωχτε τον και παρτε κανονικο ντραμμερ,πλεον οι καλοι ντραμμερ ειναι a dime a dozen στη χωρα μας,τι να πουμε και εμεις απο τα 80s που για να βρουμε ντραμμερ που να μη ξεκιναει το κομματι στα 100 bpm & να το τελειωνει στα 120 και που να ξερει να....βαραει τα τουμπανα και να παιζει rimshots  καναμε ταμα στην Παναγια της Τηνου.... ;D ;D ;D

 

Χαχα μου ήθελες και rimshot.

Anyway, η ζωή είναι μικρή για να έχεις μάπα ντράμερ.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Δημοσιευμένο
....που για να βρουμε ντραμμερ που να μη ξεκιναει το κομματι στα 100 bpm & να το τελειωνει στα 120....

To ίδιο (σχεδόν αφού ξεκινάει στα 100 και τελειώνει 107) κάνει και ο Stevie Wonder όταν παίζει (ο ίδιος) ντραμς στο Superstition. Και με κάποιες πρασινάδες μέσα.....  ;D

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Δημοσιευμένο

Νομιζω οτι αυτο που θελει να πει ο φιλος ειναι οτι μπορει να ξεκιναει κανονικα ο ντραμερ αλλα ολοι οι αλλοι ειναι στην κοσμαρα τους και ''τρεχει'' μετα ο ντραμερ πανω κατω να τους μαζεψει.Αναγκαστικα αντι να τον ακολουθουν τους ακολουθει και γινεται κωλος η κατασταση στο τελος.

 

Ας μην τα ριχνουμε παντα στον ντραμερ οταν κανενα αλλο μελος της μπαντας δεν εχει εξασκηθει ποτε με μετρονομο

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...