Hysplex Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2015 Φίλε μου, κουμπι που να γραφει μονο του συμφωνιες δεν υπάρχει. Θα κατσεις να αποκτησεις αυτες τις γνώσεις που δεν εχεις. Είτε στο χαρτι, είτε στο αυτί όπως λεει ο Μάνος. Αυτο
weberdcoe Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2015 OP Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2015 Ευχαριστώ όλους τους προλαλήσαντες για τις πολύτιμες συμβουλές τους, είχα γράψει ένα κατεβατό απάντηση αλλά δυστυχώς τόχασα... >:( Τέλος πάντων το ζουμί ήταν ότι προσωπικά βρίσκω την 'κλασική' μέθοδο με το overdubbing δύσκολη... τείνω να δεχτώ την άποψη του ΠΑΠ ότι πρέπει να παίζεις όσο πιο πολλά μέρη μπορείς live και να προσθέτεις ή να αφαιρείς μετά ότι χρειάζεται... ίσως σε μουσικούς χωρίς θεωρητικό υπόβαθρο αυτή η μέθοδος να ταιριάζει περισσότερο, χωρίς να δικαιολογώ το εαυτό μου για την έλλειψη επαρκούς μουσικής παιδείας. Άλλωστε και το manual αυτό προτρέπει, δηλαδή να φτιάχνεις ένα combi με Karma function και μετά να το μεταφέρεις στο sequencer...δηλαδή να παίζις όσο πιο πολλά όργανα μπορείς live. http://www.youtube.com/channel/UCAbdVOV_LECmvGCau45S9oQ
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2015 Αυτο που συζηταμε εδω δεν εχει να κανει με την μουσικη παιδεια. Ειτε εισαι μαεστρος ειτε ενας απλος πληκτρας, το track by track/overdubbing ειναι η πιο απλη μεθοδος. Το "πρέπει να παίζεις όσο πιο πολλά μέρη μπορείς live" ειναι απειρως πιο δυσκολο και προϋποθετει πολλα χρονια εξασκησης, ιδιαιτερα οταν μιλαμε για τη περιπτωση Παπ. ο οποιος δεν παιζει μονο πολλα μερη live αλλα κανει και live ενορχηστρωση. Προσπαθησε λοιπον να γραφεις ενα ενα τα tracks, απλα θελει λιγο χρονο να εξοικειωθεις με αυτο. Δεν ειναι δα και πυρηνικη φυσικη. 8)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση