brightoutside Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 OP Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 γενικά και εγώ που προσπαθώ να γράψω λείπει πολύ ο όγκος με το sm58.. θα δοκιμάσω και χωρίς το φίλτρο μήπως υπάρχει κάποια αλλαγή.. myspace.com/figurantinyesterdaysplay
Dimisas Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 γενικά και εγώ που προσπαθώ να γράψω λείπει πολύ ο όγκος με το sm58..θα δοκιμάσω και χωρίς το φίλτρο μήπως υπάρχει κάποια αλλαγή.. ΔΕν ξέρω γιατί άφησες το guitar rig. Δεν σου άρεσε ο ήχος του με την παραμόρφωση ή αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα; Συζητήθηκε λίγο το θέμα σε ένα άλλο topic http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6061&postdays=0&postorder=asc&start=0
brightoutside Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 OP Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 ΔΕν ξέρω γιατί άφησες το guitar rig. Δεν σου άρεσε ο ήχος του με την παραμόρφωση ή αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα; Συζητήθηκε λίγο το θέμα σε ένα άλλο topic http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6061&postdays=0&postorder=asc&start=0 Κι εγώ rig χρησιμοποιώ στα καθαρά. Όμως βασικά δε θεωρώ ότι έχει ικανοποιητική ποιότητα όταν ηχογραφείς με παραμορφώσεις. Είτε αυτές είναι πετάλια είτε είναι παραμορφώσεις του guitar rig. Όσο περισσότερη η παραμόρφωση τόσο χειρότερος ο ήχος.. myspace.com/figurantinyesterdaysplay
audiobox Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2009 Η διαφορά του sm57 με το sm58m είναι η γρίλια του μικροφώνου. Και τα δύο φοράνε ίδια κάψα. Στο 58, η στρόγγυλη γρίλια, κρατάει σε απόσταση μεγαλύτερη από 2,5 πόντους την κάψα από την ηχητική πηγή και μειώνει το proximity effect για να είναι πιο εύκολος ο χειρισμός του, από τραγουδιστές. Στο 57 η γρίλια είναι στον πόντο και το 57 δίνει "τρελά" μπάσα. Αυτά ισχύουν εαν και εφόσον η ηχητική πηγή είναι κολλητή επάνω στην γρίλια, πχ στόμα τραγουδιστή. 'Ολα είναι ατμός...
yannakis Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2009 Φίλε μου θα δοκίμαζα το Sennheiser e906. http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/professional_wired-microphones_instrument-mics_evolution-900-e-906?Open&path=professional_wired-microphones_instrument-mics_evolution-900 Φιλικά, Γιάννης
brightoutside Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2009 OP Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2009 Φίλε μου θα δοκίμαζα το Sennheiser e906. http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/professional_wired-microphones_instrument-mics_evolution-900-e-906?Open&path=professional_wired-microphones_instrument-mics_evolution-900 Φιλικά, Γιάννης Πόσο πάει αυτό? εγώ τελικά πήρα και το 57αρι και ένα πυκνωτικό Rode και γράφω και με τα δύο και είμαι πολύ ευχαριστημένος! myspace.com/figurantinyesterdaysplay
yannakis Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2009 To e906 είναι περίπου 200€. Δουλεύει πολύ καλά σε καμπίνες, τόσο κιθάρας όσο και μπάσσου και σε clean αλλά κυρίως σε distortion. Μια και το ψειρίζουμε λιγάκι (και καλά κάνουμε) θα σας πω τις απόψεις μου επί του θέματος. Μπροστά το e906 περίπου 15cm από το μεγάφωνο, τοποθετημένο ελάχιστα προς το πλάι, να κοιτάει το μέσο της ακτίνας του μεγαφώνου (βέβαια ο πειραματισμός στον εκάστοτε ενισχυτή θα μας δείξει την καλύτερη τοποθέτηση) Πίσω από την καμπίνα στο 1m on axis τοποθετημένο ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος με καρδιοειδές πολικό διάγραμμα (θα πρέπει να τσεκάρεις τη φάση σε αυτό το μικρόφωνο, πιθανόν να πρέπει να την αντιστρέψεις). Αυτό θα σου δώσει πολύ όγκο στις χαμηλές χωρίς την ατάκα. Αυτήν θα την πάρεις από το μπροστινό. Αν στο επιτρέπει ο χώρος σου, βάλε στα 2-3m μπροστά από την καμπίνα σου ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος με πολικό διάγραμμα τύπου 8, με την off axis πλευρά του στην καμπίνα. Αυτό θα σου δώσει μια πιο "γεμάτη" ηχητική εικόνα μια και κάθε λοβός θα σου δίνει τις αντίστοιχες πλευρικές ανακλάσεις. Μην ξεχάσεις να πάρεις και μια κόπια με DI απευθείας στην είσοδο. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί. Το καλό της υπόθεσης είναι οτι καταλήγεις να έχεις 5 κόπιες του παιξίματός σου με διαφορετικό συχνοτικό περιεχόμενο! Οι επιλογές και οι δυνατότητές που σου παρουσιάζονται στη μίξη είναι πάρα πολλές. Εγώ συνήθως έτσι γράφω και μου ταιριάζει. Ξαναλέω θέλει πειραματισμό γιατί δεν υπάρχει σωστή και λάθος τεχνική. Φιλικά Γιάννης
graouse Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2009 To e906 είναι περίπου 200€. Δουλεύει πολύ καλά σε καμπίνες, τόσο κιθάρας όσο και μπάσσου και σε clean αλλά κυρίως σε distortion. Μια και το ψειρίζουμε λιγάκι (και καλά κάνουμε) θα σας πω τις απόψεις μου επί του θέματος. Μπροστά το e906 περίπου 15cm από το μεγάφωνο, τοποθετημένο ελάχιστα προς το πλάι, να κοιτάει το μέσο της ακτίνας του μεγαφώνου (βέβαια ο πειραματισμός στον εκάστοτε ενισχυτή θα μας δείξει την καλύτερη τοποθέτηση) Πίσω από την καμπίνα στο 1m on axis τοποθετημένο ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος με καρδιοειδές πολικό διάγραμμα (θα πρέπει να τσεκάρεις τη φάση σε αυτό το μικρόφωνο, πιθανόν να πρέπει να την αντιστρέψεις). Αυτό θα σου δώσει πολύ όγκο στις χαμηλές χωρίς την ατάκα. Αυτήν θα την πάρεις από το μπροστινό. Αν στο επιτρέπει ο χώρος σου, βάλε στα 2-3m μπροστά από την καμπίνα σου ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος με πολικό διάγραμμα τύπου 8, με την off axis πλευρά του στην καμπίνα. Αυτό θα σου δώσει μια πιο "γεμάτη" ηχητική εικόνα μια και κάθε λοβός θα σου δίνει τις αντίστοιχες πλευρικές ανακλάσεις. Μην ξεχάσεις να πάρεις και μια κόπια με DI απευθείας στην είσοδο. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί. Το καλό της υπόθεσης είναι οτι καταλήγεις να έχεις 5 κόπιες του παιξίματός σου με διαφορετικό συχνοτικό περιεχόμενο! Οι επιλογές και οι δυνατότητές που σου παρουσιάζονται στη μίξη είναι πάρα πολλές. Εγώ συνήθως έτσι γράφω και μου ταιριάζει. Ξαναλέω θέλει πειραματισμό γιατί δεν υπάρχει σωστή και λάθος τεχνική. Φιλικά Γιάννης Εεετσι!!! ;D
brightoutside Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2009 OP Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2009 To e906 είναι περίπου 200€. Δουλεύει πολύ καλά σε καμπίνες, τόσο κιθάρας όσο και μπάσσου και σε clean αλλά κυρίως σε distortion. Μια και το ψειρίζουμε λιγάκι (και καλά κάνουμε) θα σας πω τις απόψεις μου επί του θέματος. Μπροστά το e906 περίπου 15cm από το μεγάφωνο, τοποθετημένο ελάχιστα προς το πλάι, να κοιτάει το μέσο της ακτίνας του μεγαφώνου (βέβαια ο πειραματισμός στον εκάστοτε ενισχυτή θα μας δείξει την καλύτερη τοποθέτηση) Πίσω από την καμπίνα στο 1m on axis τοποθετημένο ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος με καρδιοειδές πολικό διάγραμμα (θα πρέπει να τσεκάρεις τη φάση σε αυτό το μικρόφωνο, πιθανόν να πρέπει να την αντιστρέψεις). Αυτό θα σου δώσει πολύ όγκο στις χαμηλές χωρίς την ατάκα. Αυτήν θα την πάρεις από το μπροστινό. Αν στο επιτρέπει ο χώρος σου, βάλε στα 2-3m μπροστά από την καμπίνα σου ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος με πολικό διάγραμμα τύπου 8, με την off axis πλευρά του στην καμπίνα. Αυτό θα σου δώσει μια πιο "γεμάτη" ηχητική εικόνα μια και κάθε λοβός θα σου δίνει τις αντίστοιχες πλευρικές ανακλάσεις. Μην ξεχάσεις να πάρεις και μια κόπια με DI απευθείας στην είσοδο. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί. Το καλό της υπόθεσης είναι οτι καταλήγεις να έχεις 5 κόπιες του παιξίματός σου με διαφορετικό συχνοτικό περιεχόμενο! Οι επιλογές και οι δυνατότητές που σου παρουσιάζονται στη μίξη είναι πάρα πολλές. Εγώ συνήθως έτσι γράφω και μου ταιριάζει. Ξαναλέω θέλει πειραματισμό γιατί δεν υπάρχει σωστή και λάθος τεχνική. Φιλικά Γιάννης Είσαι σωστός σε αυτά που λες φίλε Γιάννη, εγώ βέβαια συνήθως κρατάω 3 κανάλια και γενικά πειραματίζομαι όσο μπορώ να πειραματιστώ σε αμόνωτο υπνοδωμάτιο. (Είναι τίγκα βέβαια και αυτό είναι καλό) Παρ'όλα αυτά τώρα τελευταία έφαγα ένα (ξε)κόλλημα και αποφάσισα ότι δεν πρέπει να ασχολούμαι τόσο πολύ με τη λεπτομέρεια στον ήχο και απλά να παίζω περισσότερο :) myspace.com/figurantinyesterdaysplay
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση