sergei Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2006 Λοιπον, πριν ενα μηνα αγορασα την πρωτη μου κιθαρα. Έκανα την βλακεια (υποθέτω) να παρω 12-χορδη (ειχε τον καλυτερο ήχο στα λεφτα της). Τώρα δεν μπορώ με τίποτα να παιξω barre. Σημειώνω ότι προχθες που έπαιζα με μια ηλεκτρική ενος φίλου, και μπαρε έπαιζα και αυτοσχεδιαζα με μια κλιμακα που ξερω(καλα μη φανταστειτε τρελα πράγματα) και τελος παντων ήμουν ανετος Η ερώτηση ειναι η εξης: Υπαρχει κανενας τροπος να συνηθήσει το χερι μου να παιζει μπαρε? και να αντέχει στην πίεση 12 χορδών? ή ειναι προτιμότερο να την πουλήσω και να παρψ ηλεκτρικη? https://www.facebook.com/destroear
Lampiris Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2006 Νομίζω ότι με λίγο εξάσκηση θα μπορείς να παίξεις μπαρέ και στην 12χορδη άν και περισότερο σε κάποια κομμάτια χρησιμοποιείται για τα ρυθμικά μέρη ,για γεμίσματα "με ανοιχτά ακκόρντα ακούγεται πιό πλούσιος ο ήχος της"και για αρπίσματα.Εάν η κιθάρα είναι καλή και έχει καλό ήχο μπορείς να βγάλεις τις δεύτερες χορδές και να την χρησιμοποιείς σαν 6χορδη.
si_rah Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2006 Η αληθεια ειναι πως δεν ειναι και η καταλληλοτερη αρχη μια 12-χορδη. Εξαρταται, βεβαια, τι θες να μαθεις. Αν θελεις να μαθεις να παιζεις riff ηλεκτρικης καλυτερα να παρεις μια ηλεκτρικη. Για συνοδεια για να παιζεις συγχορδιες καλη ειναι αλλα θελει αντοχη στα δακτυλα. Πρεπει να μας πεις τι θες να παιξεις και θα σου απαντησουμε καταλληλοτερα.
sergei Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2006 OP Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2006 βασικα και τα δυο θελω να μαθω, αλλα απο καπου πρεπει να ξεκινήσω.... επειδή δεν ειναι αυτή η πρώτη μου επαφή με τη μουσική και επειδη γραφω κανα τραγουδακι καμια μουσικουλα που και που, μου χρειαζονται και τα δυο, αλλα δεν βιαζομαι, ολα με τη σειρα τους. Αρα πρωτα οι συχορδιες. Παντως ενα ριφ μπορει να προσαρμοστει και να παιχτει με τη 12-χορδη και να γινει γαματο. (το εκανε ενας φιλος μου με την κιθαρα μου). Γενικα υπαρχει καμια ασκηση, ωστε σιγα σιγα να συνηθίζει το χερι? αν ναι, που μπορω να βρω https://www.facebook.com/destroear
menelaos Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 28 Νοεμβρίου 2006 Γενικώς δεν είμαι πολύ υπέρ των ασκήσεων. Παίζε κομμάτια που έχουν μπαρέ και θα συνηθήσεις. Οι ασκήσεις πάλι απλά μπαρέ θα είναι. Απλά μην το παρακάνεις, να μην αρχίζεις πολύ απότομα και να μην κουράζεις πολύ το χέρι σου. Για ακόρντα η 12-χορδη είναι ό,τι πρέπει. Απλά παίζε κομμάτια, και να χρησιμοποιείς μπαρέ όπου μπορείς, για να δυναμώσει το χέρι σου. Just that :)
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Καταρχην πες μας ΤΙ μαρκα κιθαρα εχεις... Κατα δευτερον διαβασε ΑΥΤΟ μια και αν η κιθαρα ειναι καινουργια και την αγορασες απο ελληνικο μαγαζι η πιθανοτητα να ΜΗΝ ειναι σεταρισμενη ειναι τεραστια. Μια σωστα σεταρισμενη κιθαρα θα παιζει πολυ πιο ευκολα.Αν δεν εχει σεταριστη πηγαινε την στο μαγαζι που την αγορασες και πες τους να στην σεταρουν ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ τους. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ εκανες και αγορασες ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ κιθαρα για να μαθεις.Θα αποκτησουν αντοχη και δυναμη τα δακτυλα σου και το σημαντικοτερο δεν θα παιρνεις τα αυτια στους γυρω σου :lol: Ολοι οι κιθαριστες πρεπει να εχουν (& να παιζουν) ακουστικη κιθαρα. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
iasonas Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 δεν μπορω να καταλαβω...ολοι λενε η κλασσικη ειναι μητερα των εγχορδων and stuff...δεν λεω πολλα τραγουδια εχουν γραφτει για ακουστικη αλλα και παλι δεν σημαινει οτι ειναι αναγκαιο για κιθαριστα να ξερει ακουστικη... :? δηλαδη μην υποτιμαμε τις ηλεκτρικες...για να το λεει ο superfunk κατι θα ξερει δε λεω... απο οτι εχω καταλαβει εχει ασχοληθει πολυ με το μουσικο τομεα...ομως ακομη δεν καταλαβαινω γιατι ειναι απαραιτητο να γνωριζουμε ακουστικη.. :o
Ritchie22 Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Γιατί η μουσική είναι απλή και σε αναγκάζει να σκέφτεσαι απλά.... Με την ηλεκτρική μόνο είναι υπερβολικά εύκολο να ξεφύγεις μετα από κάμποσο καιρό...
menelaos Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2006 ομως ακομη δεν καταλαβαινω γιατι ειναι απαραιτητο να γνωριζουμε ακουστικη.. :o Πρώτα απ'όλα, η διαφορά της ακουστικής από την κλασσική (κυρίως για την τεχνική/τεχνοτροπία) είναι χαώδης :) Βασικά όμως, το σίγουρο είναι ότι τίποτα δεν είναι "απαραίτητο". Παρ'όλα αυτά, είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις ποικιλία στα ακούσματά σου και στις τεχνικές που έχεις στα χέρια σου. Αυτό βέβαια είναι η δική μου προσωπική άποψη, και οι μουσικοί που εκτιμώ είχαν την (κατά τη γνώμη μου) ευφυΐα να έχουν ευρεία αντίληψη του φάσματος της μουσικής. Προσωπικά θεωρώ ότι αν και ωραία μουσική μπορείς να γράψεις και απλά τραγουδώντας σε ένα κασετοφωνάκι χωρίς να έχεις πιάσει ποτέ στη ζωή σου κιθάρα και χωρίς να ξέρεις θεωρία, αυτό είναι σπατάλη. Γιατί αν έχεις το ταλέντο να γράψεις καλή μουσική χωρίς γνώσεις, τεχνική, εμπειρία, τότε απλά φαντάσου τι θα μπορούσες να κάνεις με λίγα παραπάνω εφόδια ;) Οπότε για μένα είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις όσο το δυνατόν περισσότερες τεχνοτροπίες. Γι αυτό θεωρώ ότι για να είναι (απλώς επαρκώς) πλήρης ένας κιθαρίστας θα πρέπει να ασχοληθεί τουλάχιστον με τα 3 βασικότερα είδη κιθαριστικής "άποψης", τις τεχνικές της ηλεκτρικής, της ακουστικής και της κλασσικής. Σαφέστατα "αρκεί" να ξέρεις καλή ηλεκτρική για να παίξεις το κλασσικό ροκ σόλο, αλλά το ερώτημα είναι αν αυτό σου αρκεί. Εγώ το βρίσκω βαρετό, περιοριστικό και επιφανειακό, οπότε θεωρώ πρωταρχικό το να επεκτείνεται κανείς και σε άλλα χωράφια :)
chickittypok Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2006 γιατι δε κανεις τι 12χορδη 6χορδη?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση