Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2006 Παρατήρησα το εξής φαινόμενο... Όταν είμαι σε γωνία με την καμπίνα ο ήχος είναι πιο πριμαριστός με μεγαλύτερη ευκρίνια αλλά όταν στέκομαι ακριβώς μπροστά απο τα ηχεία(η και σε απόσταση) χάνονται τα πρίμα ο ήχος λασπώνει και τα μπάσα ασθενούν λίγο. Σε τι οφείλεται αυτό και εν τέλει που πρέπει να κάθεσαι για να γτιάξεις ήχο στον ενισχυτή;; You are wrong f**ked and overatted...
Superfunk Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2006 Aν ο ενισχυτης σου ΔΕΝ ειναι MESA BOOGIE ξεκινα βαζοντας ΟΛΑ τα ρυθμιστικα τονου στο ΜΗΔΕΝ...ισως εκπλαγεις ΠΟΛΥ ευχαριστα.... :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2006 OP Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2006 Aν ο ενισχυτης σου ΔΕΝ ειναι MESA BOOGIE ξεκινα βαζοντας ΟΛΑ τα ρυθμιστικα τονου στο ΜΗΔΕΝ...ισως εκπλαγεις ΠΟΛΥ ευχαριστα.... :wink: Αν είναι MESA BOOGIE τον αφήνω και φτιάχνει ήχο μόνος του;; :lol: :lol: Ναι το θέμα είναι που να σταθώ;; You are wrong f**ked and overatted...
vandergraaf Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2006 Το σωστό κατά την γνώμη μου είναι να σταθείς όσο γίνεται εκεί που θα στέκεσαι σε μια κατάσταση live και με βάση αυτή τη θέση να φτιάξεις τον ήχο που θές, τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω. Έτσι κι αλλιώς τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει το p.a., οπότε αυτό που πρέπει να σε ενδιαφέρει είναι το σωστό ηχητικά "monitoring" από εσένα. Βέβαια πάντα παίζει και σημαντικό παράγοντα ο χώρος, αλλά όσο μπορείς καλό είναι να είσαι πιο κοντά στο ηχητικό αποτέλεσμα. Κάτι σαν προσομοίωση δλδ. Ελπίζω να βοήθησα.
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2006 OP Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2006 Το σωστό κατά την γνώμη μου είναι να σταθείς όσο γίνεται εκεί που θα στέκεσαι σε μια κατάσταση live και με βάση αυτή τη θέση να φτιάξεις τον ήχο που θές' date=' τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω.Έτσι κι αλλιώς τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει το p.a., οπότε αυτό που πρέπει να σε ενδιαφέρει είναι το σωστό ηχητικά "monitoring" από εσένα. Βέβαια πάντα παίζει και σημαντικό παράγοντα ο χώρος, αλλά όσο μπορείς καλό είναι να είσαι πιο κοντά στο ηχητικό αποτέλεσμα. Κάτι σαν προσομοίωση δλδ. Ελπίζω να βοήθησα.[/quote'] Ξέρεις τι θέλω να αποφύγω όμως;¶ντε εγώ στέκομαι 1-2 μέτρα μακριά και ο ήχος μου γ%#μεί.Όταν βάλει το μικρόφωνο ο ηχολήπτης στο για το PA και βγει η λασπίλα που περιέγραψα πριν;Ή είναι στο χέρι του ηχολήπτη να το διορθώσει; You are wrong f**ked and overatted...
Angelos Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2006 Κανονικά είναι δουλιά του ηχολήπτη το τι βγαίνει απο τα PA ... θεωρητικά σύμφωνα με τις οδηγίες της μπάντας. :lol:
vandergraaf Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2006 Ξέρεις τι θέλω να αποφύγω όμως;¶ντε εγώ στέκομαι 1-2 μέτρα μακριά και ο ήχος μου γ%#μεί.Όταν βάλει το μικρόφωνο ο ηχολήπτης στο για το PA και βγει η λασπίλα που περιέγραψα πριν;Ή είναι στο χέρι του ηχολήπτη να το διορθώσει; Η λάσπη που λες δεν θα υπάρχει αν ο ηχολήπτης τοποθετήσει σωστά το μικρόφωνο, και παραμετροποιήσει σωστά τον ήχο από την κονσόλα.
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2006 Aν ο ενισχυτης σου ΔΕΝ ειναι MESA BOOGIE ξεκινα βαζοντας ΟΛΑ τα ρυθμιστικα τονου στο ΜΗΔΕΝ...ισως εκπλαγεις ΠΟΛΥ ευχαριστα.... :wink: Αν είναι MESA BOOGIE τον αφήνω και φτιάχνει ήχο μόνος του;; :lol: :lol: Ναι το θέμα είναι που να σταθώ;; oχι απλα ο Μπουγκι δεν παιζει καθολου αν κλεισεις τα ρυθμιστικα του :wink: εννοειται οτι τον ηχο τον φτιαχνουμε καθημενοι :lol: ακριβως μπροστα απο τον ενισχυτη μας κοιταζοντας τον στα...ματια :lol: μια και αυτος ο ηχος θα ειναι ο ηχος που θα "παρει" ο ηχοληπτης (ουτε καν αυτος δεν ειναι βεβαια μια και ο ηχος που θα παρει ο ηχοληπτης ειναι αυτος που θα ακουσεις κολλωντας το αυτι σου σε ενα απο τα μεγαφωνα :lol: ) σου προτεινω να μηδενισεις τα ρυθμιστικα για να ακουσεις τον πραγματικο ηχο του ενισχυτη σου φλατ,συνηθως ετσι αποφευγεις την πριμαδουρα & τα ξυσιματα,καντο δεν εχεις να χασεις και τιποτα... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
vandergraaf Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2006 Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2006 εννοειται οτι τον ηχο τον φτιαχνουμε καθημενοι :lol: ακριβως μπροστα απο τον ενισχυτη μας κοιταζοντας τον στα...ματια :lol: Έτσι χτίζεται η σχέση παίχτη - ενισχυτή?? :lol: :lol: :lol: Βασικά 2 διαφορετικά πράγματα του είπαμε του ανθρώπου, αλλά λόγω εμπειρίας και γκρίζων μαλλιών :lol: μάλλον ο SF πρέπει να έχει δίκιο τελικά... :wink: Έτσι όμως δεν χαλάει η αίσθηση του monitoring?? Προς τα κάλη τι είναι ο πόνος... :lol:
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2006 OP Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2006 Το έκανα αυτό που λες και το αποτέλεσμα ήταν ότι face to face ακουγόταν λες και υπηρχε ένα μλπέξιμο συχνοτήτων το οποίο μόλις απομακρυνόμουν ή άλλαζα γωνία με τα ηχεία καθάριζε.Τώρα δεν ξέρω αν έχει να κάνει με την ικανότητα των ηχείων να αποδίδει τις συχνότητες σωστά.Πάντως υπογωνία τα πράματα είναι πολύ καλύτερα. You are wrong f**ked and overatted...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση