djphos Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2014 Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2014 Καλημερα σε ολους..εχω το εξης θεμα και θα ηθελα τα φωτα σας..εχουμε μια κονσολα απο την οποια θελουμε να δωσουμε ηχο σε καμερες τηλεοπτικων καναλιων..εχουμε φτιαξει ενα αυτοσχεδιο κουτι πανω στο οποιο εχουμε βγαλει εξοδους xlr και απο εκει κουμπωνουν οι καμερες και παιρνουν ηχο..μεσα στο μποξακι υπαρχει και ενας απλος προενισχυτης που λειτουργει με ρευμα για να μπορει να σηκωνει ολες τις εξοδους..να σημειωσω εδω οτι το μποξακι παιρνει εισοδο απο τα ακουστικα της κονσολας..ομως εχουμε φυσημα στις καμερες και ο ηχος ειναι κακης ποιοτητος...τι μπορουμε να κανουμε εδω ωστε να παρουμε σωστο ηχο απο την κονσολα για τις καμερες?ευχαριστω εκ των προτερων
warpie Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2014 Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2014 Ειναι λιγο γενικη η ερωτηση για να μαντεψουμε το προβλημα :) - Τι κονσολα ειναι? - Δοκιμασατε να χρησιμοποιησετε τα AUXs της κονσολας για τις καμερες? - Για ποσες καμερες μιλαμε? - Δοκιμασατε να γραψετε σε μια μονο καμερα και αν ναι, εχετε το ιδιο προβλημα? Ισως το προβλημα ειναι με το impedance των ακουστικων ή καποιο ground loop απο το μποξακι ή ο προενισχυτης στο μποξακι? Τελος (πιθανον το γνωριζεις ηδη) το AUX level (ή το headphones level στη περιπτωση σας) πρεπει να ειναι υψηλο (αλλα χωρις να παραμορφωνει) και το input level απ'τη καμερα χαμηλο (αλλα δινοντας αρκετο σημα χωρις παραμορφωση στη καμερα) και οχι το αντιστροφο. Με αλλα λογια σωστο Gain Staging.
djphos Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2014 OP Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2014 φιλε μου warpie..ευχαριστω για την απαντηση σου..λοιπον η κονσολα ειναι μια πολυ μετρια ως κακη θα ελεγα μαρκας interM pc-1235/1650.. για τα aux που λες υπαρχει μια επιλογη που για να χρησιμοποιησεις τα aux πρεπει να καταργησεις την stereo εξοδο σου,κατι που πρωτη φορα βλεπω σε κονσολα.. συνηθως μιλαμε για μεσο ορο 5 καμερες.. η καμερα η προσωπικη μας γραφει αριστα τον ηχο..στις καμερες των καναλιων συνηθως παραμορφωνει..και πολλες φορες κοβει τον ηχο. Να σημειωσω εδω οτι προκειται για συνεδριακο το ολο συστημα 100v
warpie Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2014 Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2014 Δεν εχω ιδεα απο καμερες αλλα απ'ο,τι καταλαβαινω εχετε συνδεσει το headphones output στο XLR του "μποξακιου" ( :)) ως εξης: Pin1: Ground Pin2: Left (or right) Pin3: Right (or left) Tωρα αν οι καμερες εχουν XLR input για να δεχονται balanced signal* και οχι stereo signal, υπαρχει προβλημα. Eλπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω. στις καμερες των καναλιων συνηθως παραμορφωνει..και πολλες φορες κοβει τον ηχο. Αυτο μου ακουγεται σα να εχουν (οι καμερες) το input level τους πολυ ψηλα. Επισης, μπορει το XLR των καμερων να δεχονται Mic level και οχι Line level οποτε ειναι πολυ λογικο οτι παραμορφωνουν. *Pin1: Ground Pin2: + (hot) Pin3: - (cold)
djphos Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2014 OP Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2014 απο οτι εχω δει οι καμερες εχουν δυο επιλογες στην εισοδο τους..ειτε mic level ειτε line level...
Loki Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2014 Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2014 Πες στα κανάλια να κάνουν το κλασσικό "μικρόφωνο κρεμασμένο στο ηχειο" ;D δοκιμασμένο και σε βγάζει από τον κόπο. Κανονικά θες ένα σωστό distribution amplifier με 6 out πχ. κάποιο Aphex αλλά εκεί θα χρειαστεί να επενδύσεις λεφτά. Η κονσόλα όντως δεν είναι και ότι καλύτερο, αν δε χρησιμοποιούνται τα δυο Auxiliaries που τα λεει ΜΟΝ1 και ΜΟΝ2 μπορείς να στείλεις απο εκεί σήμα σε 2 κάμερες και σε άλλη μια από τα ακουστικά ή και από το tape out. Cigarettes and Whiskey ... call my shaking hand
djphos Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2014 OP Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2014 φιλε μοu loki σε αυτο ειχα καταληξει και εγω σε distributor αλλα λεφτα καπουτ..οποτε να ζησει η ελληνικη πατεντα!!!!ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση