gamanos Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Θα συμφωνήσω με τον Κώστα. Ένας συμμαθητής μου , που απλώς κάποτε αντιστάθηκε, "έπρεπε" κάθε μέρα να φεύγει με συνοδεία γονιού και αδερφού για τον μαλάκα και την παρέα του που τον περίμεναν στο σχόλασμα. Κάθε εβδομάδα ερχόταν η μάνα του στον διευθυντή, ο οποίος πέρα από συστάσεις στο μαλάκα, δεν μπορούσε να κάνει πολλά γι΄αυτούς που περίμεναν έξω καθότι ήταν εξωσχολικοί . Ι CAN ONLY SHOW YOU THE DOOR, NEO
epikouris Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 OP Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Οι μαθητές μου δεν νομίζω ότι αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα για να βγάλει κανείς συμπεράσματα. Εμπειρικά θα έλεγα πως το ποσοστό των "διαμαντιών" εκπαιδευτικών δεν υπερβαίνει το 20% του συνόλου και αναφέρομαι σε αυτούς με τους οποίους έχω επαγγελματική σχέση. Πληροφοριακά πάντως και στο χώρο της εκπαίδευσης θα βρει κανείς και μεγάλο αριθμό τίτλων σπουδών των οποίων η γνησιότητα αμφισβητείται και δεν αναφέρομαι μόνο στην πιστοποίηση γλωσσομάθειας αλλά και στον πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι εκπαιδευτικός και αξιολογητής μάλιστα άλλων εκπαιδευτικών που είχε χαρτιά "μαϊμού". Ευτυχώς (γι' αυτόν) λόγω της συνδικαλιστικής του δράσης, τον "απέσυραν" και τον συνταξιοδότησαν στα γρήγορα. I was baptized in Muddy Waters
marathon Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Εμπειρικά θα έλεγα πως το ποσοστό των "διαμαντιών" εκπαιδευτικών δεν υπερβαίνει το 20% του συνόλου ...όπως σε όλα δηλ τα επαγγέλματα... ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
audiokostas Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Και που να δείς πόσα άρθρα υπάρχουν γύρω από το sex (σε όλες τις γλώσσες του πλανήτη). Θα τα διαβάσεις πριν κοιμηθείς με την σύντροφό σου? Αν έχουν κάποια εγκυρότητα, δεν τα έχω γράψει εγώ και με βοηθήσουν, γιατί όχι... Έχω διαβάσει για ΠΟΛΥ σοβαρότερα θέματα και έχω βρει άκρη. Είναι τι ψάχνεις, που το ψάχνεις, πως το ψάχνεις και αν μπορείς να το ανανγνωρίσεις όταν το δεις. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
chris gti Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Θα συμφωνήσω με τον Κώστα. Ένας συμμαθητής μου , που απλώς κάποτε αντιστάθηκε, "έπρεπε" κάθε μέρα να φεύγει με συνοδεία γονιού και αδερφού για τον μαλάκα και την παρέα του που τον περίμεναν στο σχόλασμα. Κάθε εβδομάδα ερχόταν η μάνα του στον διευθυντή, ο οποίος πέρα από συστάσεις στο μαλάκα, δεν μπορούσε να κάνει πολλά γι΄αυτούς που περίμεναν έξω καθότι ήταν εξωσχολικοί . Οι μαλάκες υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν (όπως και οι εκκολαπτόμενοι μαλάκες σε κάθε σχολείο). Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς σαν μη-μαλάκες γονείς, αντιμετωπίζοντας την κάθε περίπτωση ξεχωριστά βάσει της κουλτούρας/αρχών/αξιών μας. Ιδιωτικά και ενδοοικογενειακά πάντα, επειδή δυστυχώς βλ. Epicouris παραπάνω. Και φυσικά συμφωνώ με τον Audiokostas στο ότι η βία κόντρα στην βία δεν είναι ποτέ βιώσιμη και ρεαλιστική λύση.
atreu73 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Οι μαθητές μου δεν νομίζω ότι αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα για να βγάλει κανείς συμπεράσματα. Εμπειρικά θα έλεγα πως το ποσοστό των "διαμαντιών" εκπαιδευτικών δεν υπερβαίνει το 20% του συνόλου και αναφέρομαι σε αυτούς με τους οποίους έχω επαγγελματική σχέση. Πληροφοριακά πάντως και στο χώρο της εκπαίδευσης θα βρει κανείς και μεγάλο αριθμό τίτλων σπουδών των οποίων η γνησιότητα αμφισβητείται και δεν αναφέρομαι μόνο στην πιστοποίηση γλωσσομάθειας αλλά και στον πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι εκπαιδευτικός και αξιολογητής μάλιστα άλλων εκπαιδευτικών που είχε χαρτιά "μαϊμού". Ευτυχώς (γι' αυτόν) λόγω της συνδικαλιστικής του δράσης, τον "απέσυραν" και τον συνταξιοδότησαν στα γρήγορα. Είστε επιεικής κύριε epikouris. ο χρόνος αρκετός
chris gti Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Αν έχουν κάποια εγκυρότητα, δεν τα έχω γράψει εγώ και με βοηθήσουν, γιατί όχι... Έχω διαβάσει για ΠΟΛΥ σοβαρότερα θέματα και έχω βρει άκρη. Είναι τι ψάχνεις, που το ψάχνεις, πως το ψάχνεις και αν μπορείς να το ανανγνωρίσεις όταν το δεις. Ι΄ll take your word for that και πάω πάσσο... Προσωπικά είμαι της σχολής "εξαντλώ τα δικά μου resources πρώτα και μετά καταφεύγω για βοήθεια στο internet". But its just me.
audiokostas Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Προσωπικά είμαι της σχολής "εξαντλώ τα δικά μου resources πρώτα και μετά καταφεύγω για βοήθεια στο internet". But its just me. Δεν είσαι εσύ μόνο. Είναι το αυτονόητο. Γνωρίζω --> πράττω Δεν γνωρίζω --> πρέπει να μάθω Πρέπει να μάθω --> πρέπει να ψάξω πηγές Μπορεί να γίνεται κι αλλιώς αλλά εγώ έτσι τις ξέρω τις εξισώσεις. ;D Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
marathon Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Απλά... 8) μια και τόφερε η κουβέντα... http://www.newsbeast.gr/society/arthro/657587/daskala-efage-xulo-apo-goneis-mathiti-/ Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
epikouris Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 OP Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2014 Πάνω στην ώρα η παρέμβαση του Ανέστη. Ένα από τα προβλήματα που αντιμετώπισα όταν ζήτησα από τη σχολική σύμβουλο την παρέμβαση παιδοψυχολόγου που όχι μόνο προβλέπει αλλά και επιβάλλει η νομοθεσία σε τέτοιες περιπτώσεις, ήταν όταν κάποιοι από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων φοβήθηκαν μήπως μετατραπεί το σχολείο σε "ψυχιατρείο" όπως δήλωσαν. Πολλοί σύλλογοι γονέων έχουν διακοσμητικό ρόλο και όχι ρόλο ουσίας. Τους αρκεί να διοργανώνουν εκδρομές, να κόβουν βασιλόπιτες και να κάνουν αποχαιρετιστήρια δώρα σε δασκάλους που μετατίθενται ή συνταξιοδοτούνται. Οι περισσότεροι πρόεδροι είναι αποτυχημένοι συνδικαλιστές (έχω παραδείγματα αρκετά). I was baptized in Muddy Waters
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση