Superfunk Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 Ακριβώς εκεί είναι η ένστασή μου και όχι στην τεχνική δεινότητα του Μάλμστιν. Θα πρέπει να είναι κανείς βαριά μύωψ για να μην είναι σε θέση να παραδεχτεί ότι είναι φοβερά αντυπωσιακός τεχνίτης, ο πρώτος του είδους του, που δημιούργησε σχολή, τόσο αισθητικά όσο και παικτικά. Σαφέστατα έχει τη δική του χρυσή σελίδα στην ιστορία του οργάνου. +1000 Από την άλλη το τρομακτικό clutter από σρεντάδες -που θεωρώ ότι αισθητικά, μουσικοιδεολογικά και γενικότερα είναι από τα άσχημα πράγματα που έχουν συμβεί στην ηλεκτρική κιθάρα-, η ερμηνεία drama queen, οι υπερβολές του νεοκλασικισμού κλπ κλπ προκαλούν σε πολύ κόσμο από αδιαφορία ως απέχθεια η οποία γίνεται bias και έτσι καταλήγουν κάποιοι σε ακραίες εκφράσεις, κυρίως από αισθητική εμπάθεια - γιατί όποιος προσπαθήσει να μιλήσει για τεχνική ανεπάρκεια του Μάλμστιν αυτογελοιοποιείται επιτόπου. +2000 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Mike G Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 Εμένα δεν μου αρέσει η μουσική του αν και η τεχνική του με έχει επηρεάσει πολύ. Το λεγκάτο και το βιμπράτο του συγκεκριμένα. Δε θεωρώ όμως ότι έχει και την καλύτερη τεχνική απ' όλους τους μέταλ κιθαρίστες ούτε ότι δεν έχει ξεπεραστεί τεχνικά. Βεβαίως ήταν από τους πρώτους που έπαιξε έτσι και απενοχοποίησε τη χρήση της κλασικής μουσικής στο μέταλ/ροκ. Εκεί που ο blackmore απλά πειραματιζόταν με την κλασική σε έναν κομμάτι ο Malmsteen το έκανε σε ολόκληρους δίσκους. Τρεις δίσκους έβγαλε πραγματικά ΓΑΜΑΤΟΥΣ all time classics. Και μόνο το Marching out να είχε βγάλει πάλι θα έπρεπε να βρίσκεται στο πάνθεον των καλύτερων κιθαριστών όλων των εποχών. Αλλά μέχρι εκεί. Τα σημερινά δείγματα μουσικής του είναι για γέλια. Τεχνικά είναι φοβερά αλλά αποτελούν μία ανακύκλωση του ένδοξου παρελθόντος του. πλέον στο μέταλ υπάρχουν κιθαρίστες σαν τον Petrucci (ο αγαπημένος μου προσωπικά), Tony Macalpine, Jeff Loomis που αν και επηρεασμένοι από Malmsteen, συνεχώς επαναπροσδιορίζουν τον εαυτό τους άλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο. Το καινουγιο Vai το έχετε ακούσει φαντάζομαι (The Story of light).Διαφορετική προσέγγιση πάνω στο στυλ που ο ίδιος δημιούργησε. Καλός και άγιο ο Yngwie αλλά πλέον τον έχουνε πάρει παραμάζωμα άλλοι κιθαρίστες. Αυτή είναι η άποψη μου.
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 Moderator Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 Επιτέλους ακούγονται σοβαρές τοποθετήσεις και όχι καφρίλες.Εγώ δε θα πω κάτι παραπάνω,συνέχισα να παίζω κιθάρα ενώ θα την παρατούσα όταν άκουσα το δίσκο ''Rising Force''. Ακόμα και σήμερα που αγαπώ πλέον την ηλ.κιθάρα,οφείλω πολλά στον Malmsteen,κυρίως γιατί θέτοντας ως στόχο να φτάσω την τεχνική του αρτιότητα,έγινα πολύ καλύτερος κιθαρίστας,άσχετα που ακόμα δεν είμαι ούτε στο 1/10. Αντικειμενικά,από το 1995 η δισκογραφία του είναι για κλάματα.Και;Από το 1982 έως το 1995 έγραψε κομματάρες. Εγώ δεν απεχθάνομαι τίποτα και κανέναν στη μουσική πάντως.Η μουσική δε χωρά απέχθεια κατ'εμέ.Αδιαφορία ίσως ναι,απέχθεια όμως όχι.Πείτε με αθεράπευτα ρομαντικό βλάκα,αλλά έτσι πιστεύω. More is more. Yngwie Malmsteen
Dreamdancer Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 O Malmsteen ειναι σημειο αναφορας στον χωρο της rock ηλεκτρικης κιθαρας αρεσει δεν αρεσει σε καποιους.Αν ο Hendrix εγραψε το βιβλιο της ηλεκτρικής και στην ουσια επηρρεασε τους παντες-εμμεσα η αμεσα- ο Σουηδος σιγουρα προσθεσε καποια κεφαλαια στην...επανεκδοση ;) του βιβλιου για το πως παιζεται η hard rock και metal κιθαρα γιαυτο αλλωστε και οι μεγαλυτεροι παικτες του χωρου παντα τον αναφερουν στις επιρροες τους.Ακομα και αυτοι που δεν τον πολυακουνε σιγουρα εχουν ειδωλο καποιον που τον ακουγε φανατικα και επηρρεαστηκε παικτικα. Τωρα οσον αφορα την...συνθετική του ποικιλια νομιζω οτι το γεγονος οτι δημιουργησε και συντηρησε σχεδον μονος του ενα παρακλαδι της metal λεει πολλα.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να θελει να παιξει κατι διαφορετικο με την ιδια λογικη που δεν περιμενω-ουτε θελω- Ο ΒΒking να αρχισει να παιζει hard rock η οι ACDC gothic.Οπως λοιπον ακους το... νιοστο BBking τραγουδακι στο ιδιο χαρακτηριστικο στυλ(και δεν λες καλα παλι τα ιδια?) η οπως δεν απογοητευεσαι καθολου αν ακουσεις ακομα μια ACDC hardροκια ετσι και οσοι γουσταρουν σουηδο δεν απογοητευονται καθολου αν ακουσουν ενα ακομα νεοκλασσικο instrumental σολιδι με την κιθαρα να ουρλιαζει.Ειναι πχ σαν τις βολτες με το τραινακι στο λουνα παρκ....γιατι οτι αποψη και να εχεις γιαυτο, ειτε σου αρεσει,ειτε το σνομπαρεις,ειτε το αγνοεις, ειναι σιγουρο οτι αν ανεβεις πανω θα σου μεινει αξεχαστο ;).
Insectius Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 OP Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 Που είσαι ρε Dreamdancer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) Θα σου έλεγα να πάμε για κσύλα και μαόνια αλλά..... Η αλήθεια είναι ότι και ο χοντρός μαλλιάς και ο καράφλας τα 10 τελευταία τουλάχιστον χρόνια δεν έχουν προσφέρει τίποτα "καινούργιο" (στα δικά μου αυτιά και υπήρξα σατριάνι addicted πολύ... καιρό ). Λέξη κλειδί Καινούργιο ,αυτό που τους έκανε να λάμψουν. από την άλλη γέρασαν και εμείς μαζί τους. ;) Η συνέχεια βρίσκετε στο purist vintage fusion dubstep όποιος τα καταφέρει..... :o
Dreamdancer Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 Που είσαι ρε Dreamdancer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) Θα σου έλεγα να πάμε για κσύλα και μαόνια αλλά..... Η αλήθεια είναι ότι και ο χοντρός μαλλιάς και ο καράφλας τα 10 τελευταία τουλάχιστον χρόνια δεν έχουν προσφέρει τίποτα "καινούργιο" (στα δικά μου αυτιά και υπήρξα σατριάνι addicted πολύ... καιρό ). Λέξη κλειδί Καινούργιο ,αυτό που τους έκανε να λάμψουν. από την άλλη γέρασαν και εμείς μαζί τους. ;) Η συνέχεια βρίσκετε στο purist vintage fusion dubstep όποιος τα καταφέρει..... :o Eιλικρινα δεν εχω ιδεα τι εχει κανει δισκογραφικα τα τελευταια δεκα χρονια...και μονο το γεγονος παντως οτι ακομα βγαινει στην σκηνη και παιζει μετα απο τοσες δεκαετιες για μενα ειναι αξιομνημονευτο.Εγω ακουω με την ιδια χαρα ακομα και σημερα τραγουδια οπως το "you dont remember ill never forget" "black star" "blue" και τοσα αλλα.....ας κανει οτι θελει απο δω και περα...την προσφορα του αλλα και την προσωπικη του σφραγιδα την εδωσε και με το παραπανω στην μουσικη σκηνη.Τωρα εναποκειται στους νεοτερους να πρωτοτυπησουν....παιξτε κανα blues-goth ρε παιδια ;D....να ακουσουμε καμια διασταυρωση mission και sisters of mercy με John Mayall και Buddy Guy.O Malmsteen.....has paid his dues.......και με το παραπανω ;).
Emfasis Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 Εκεί που ο blackmore απλά πειραματιζόταν με την κλασική σε έναν κομμάτι ο Malmsteen το έκανε σε ολόκληρους δίσκους. The point! Ο πρώτος έκανε τη μαμή καί o δεύτερος πήγε το παιδί στο "σχολείο"... :)
Grey Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 O Sami(ναι,ο πιανίστας) στην ηλικία των 20 ήταν σε θέση να παίξει μισό κλικ πιο γρήγορα από τον Malmsteen.Στις δικές του συνθέσεις.Το είχα δει να γίνεται ουκ ολίγες φορές...Οπότε αντιλαμβάνεστε για τι περίπτωση μουσικού μιλάμε,λαμβάνοντας βέβαια υπ'όψιν και το τωρινό του βιογραφικό. Αυτός λοιπόν ο άνθρωπος κάνει τις συγκεκριμένες τοποθετήσεις για τον Σουηδό. Κάντε τώρα τις (αναπόφευκτες)συγκρίσεις με τον κάθε τυχάρπαστο που μιλάει απαξιωτικά για τον χοντρό ψωνισμένο ποζερά και βγάλτε τα συμπεράσματα σας. Τονίζω ότι το θέμα δεν είναι προσωποκεντρικό αλλά σεβασμού και αυτογνωσίας,όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο κύριος Amiris στην αρχική του παρέμβαση. Επίσης,ένα από τα δριμύτερα "κατηγορώ" εναντίον του Υngwie υπήρξε πάντα το ότι παίζει χωρίς συναίσθημα... Συμβουλή σε 4 βήματα: Aπομονώστε μία από τις απίστευτες φράσεις του. Παίξτε την τρεις ταχύτητες κάτω. Προσθέστε ενδιάμεσα κάμποσα vibrato/bends. Στραβώστε το στόμα σαν να παθαίνετε εγκεφαλικό. ...There's your feeling. :)
Sakis_Gallo Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2014 δεν ξερω τι ειναι και τι λετε αλα οποτε βλεπω αυτο το βιδεον τρελονομαι!!!!!! ρε ο ανθρωπας εχει ΗΧΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΒΙΜΠΡΑΤΟ A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar.
sfaku Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2014 Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2014 O Sami(ναι,ο πιανίστας) στην ηλικία των 20 ήταν σε θέση να παίξει μισό κλικ πιο γρήγορα από τον Malmsteen.Στις δικές του συνθέσεις.Το είχα δει να γίνεται ουκ ολίγες φορές...Οπότε αντιλαμβάνεστε για τι περίπτωση μουσικού μιλάμε,λαμβάνοντας βέβαια υπ'όψιν και το τωρινό του βιογραφικό. Αυτός λοιπόν ο άνθρωπος κάνει τις συγκεκριμένες τοποθετήσεις για τον Σουηδό. Κάντε τώρα τις (αναπόφευκτες)συγκρίσεις με τον κάθε τυχάρπαστο που μιλάει απαξιωτικά για τον χοντρό ψωνισμένο ποζερά και βγάλτε τα συμπεράσματα σας. Θα επαναλάβω ότι η αξιολόγηση της μουσικής δεν είναι δικαίωμα των μουσικών -και συγκεκριμένα των εξαίρετων- αλλά όλων των ανθρώπων. Οι τυχάρπαστοι συμπεριλαμβάνονται στους ανθρώπους. Όλοι πρέπει να κρίνονται για αυτό που λένε και όχι για το μπαγκράουντ τους. Μάλιστα αν κρίνουμε από το μπαγκράουντ κινδυνεύουμε περισσότερο να πέσουμε σε λανθασμένες αποτιμήσεις, αφού εστιάζουμε στην αυθεντία και όχι στο λεγόμενο καθαυτό. Θα το πάω και ένα βήμα παραπέρα: κανονικά αν θέλουμε να κρίνουμε την κριτική, πρέπει να σκεπάσουμε το όνομα του κρίνοντα ακριβώς για να μην επηρεαζόμαστε από το "το είπε ο τάδε".
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση