Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

...πραγματικα οσα εχουν παχυ μπρατσο εχουν και πιο πολυ sustain και πιο ζεστο ηχο...

όχι πάντα ;)

http://mosesgraphite.com/products/electric-guitar-bass-necks/

 

Έχω σε 2 κιθάρες και έχει sustain να φάνε και οι κότες ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

  • Απαντήσεις 30
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο
Το ατελείωτο sustain πχ. δεν συνάδει ούτε με παραδοσιακό jazz παίξιμο (εκεί θες μπόλικο και percussive attack, γερή δόση honk/ξυλίλα/μεσαιίλα), oύτε με gutsy, ημιβρώμικο, overcompressed blues.

 

+1000

 

ακριβως...μεγαλυτερος εχθρος απο το sustain δεν υπαρχει για τη jazz μουσικη...οποτε ειναι λιγο δυσκολο μια κιθαρα που ...παιζει .. ;D...jazz να παιξει και τελειο blues...

 

λεμε τωρα γιατι αν ξερεις να παιζεις...παιζεις και με BC Rich... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο

Παντως, θα μπορουσες να κανεις δουλεια και με μια jazzmaster, ειτε με τους παραδοσιακους μαγνητες (και να χρησιμοποιεις για blues το κανονικο κυκλωμα, ενω για jazz το rythm circuit που εχει οση τζαζομουντιλα θες..), ειτε με τους διπλους widerange για πιο παχυ ηχο. Απλα μου φαινεται δυσκολο να βγαινει απο την ιδια κιθαρα ενα πολυ καλο bluesy screamin' lead και ταυτοχρονα τα παχια, μουντα jazz ακκορντα..

Δημοσιευμένο

εχω κοπο να κατασκευασω μια στρατ(γιατι μπορω να παραγγειλω στα γουστα μου μανικια και ιστοριες και γιατι μπορω να πειραματιστω πιο ευκολα με μαγνητες και ιστοριες απο αλλες κιθαρες)

 

ετσι λοιπον για αρχη εχω καταλαβει οτι το πιο ''μουντο ξυλο'' ειναι το mahogany με βαση την warmoth...οποτε διαλεγω και σωμα και μπρατσο mahogany με compound12-16 και σιγουρα fat c ,d profile θα δειξει...παντως ροπαλο να εχω οσο καλυτερο sustain γινεται...η κιθαρα δηλαδη gibsoφερνει κατι που θελω δηλαδη...

 

απο μαγνητες τι προτεινετε?θελω μουντο ηχο οπως στα λεσπολια...θα πηγαινα για τους κλασσικους που φοραει η στουντιο αλλα ηθελα καποια αποψη πανω σε αλλους που μπορουν ευκολα να εγκαταστατθουν σε στρατ και να βγαλουν τζαζζ-μπλουζ ηχο...

μην αρχιζετε τα παρε μια jazzmaster και ιστοριες...οπως ειπα τα κομματια που διαλεγω ειναι στα γουστα μου γι αυτο και το προτιμω

 

Παντως, θα μπορουσες να κανεις δουλεια και με μια jazzmaster, ειτε με τους παραδοσιακους μαγνητες (και να χρησιμοποιεις για blues το κανονικο κυκλωμα, ενω για jazz το rythm circuit που εχει οση τζαζομουντιλα θες..), ειτε με τους διπλους widerange για πιο παχυ ηχο. Απλα μου φαινεται δυσκολο να βγαινει απο την ιδια κιθαρα ενα πολυ καλο bluesy screamin' lead και ταυτοχρονα τα παχια, μουντα jazz ακκορντα..

 

 

Πιστεύω οτι είσαι για εδώ>>>>

 

http://www.noiz.gr/index.php?topic=202302.0

Rest in Peace, Rest in Polaris!

Δημοσιευμένο

ακριβως...μεγαλυτερος εχθρος απο το sustain δεν υπαρχει για τη jazz μουσικη...

Εμένα μου αρέσουν περισσότερο κάποιοι μπασίστες που ψάχνουν σώματα και μπράτσα "που να χουνε sustain" και μετά περνάνε flats και βάζουν vintage σφογγαράκια στα bridge covers.

Απλά κορυφαίοι.  ;D

 

Να επαναλάβω (όπως ήδη σωστά παρατηρήθηκε) ότι κάτω από την ομπρέλα "blues" έχουν χωρέσει πάρα πολύ διαφορετικά ηχοχρώματα. Όχι μόνο στην contemporary μορφή τους αλλά και στην αρχική γηγενή μορφή τους (από Πολιτεία σε Πολιτεία).

Άρα βλέπεις τι θέλεις να μιμηθείς και ανάλογα βαδίζεις.

Και το (σωστό) κλισέ λέει ότι άμα το έχεις τα δάχτυλα το blues το βγάζεις μ'ότι κιθάρα θες.

 

H τζαζ είναι άλλο πράμα......

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Δημοσιευμένο
Απλα μου φαινεται δυσκολο να βγαινει απο την ιδια κιθαρα ενα πολυ καλο bluesy screamin' lead και ταυτοχρονα τα παχια, μουντα jazz ακκορντα..

 

με την κιθαρα τη ΣΩΣΤΗ ολα γινονται... ;D

 

βαζεις ενα διπλο μπροστα για jazz (ή απλα παιζεις με τον neck με κλειστο το tone)

 

 

 

 

και οποτε γουσταρεις παιζεις με τον bridge & σκοτωνεις στα blues..

 

http://www.youtube.com/watch?v=3ZN0PYWPTlw

 

ή απλα εισαι ο Danny Gatton & τα κανεις ολα και συμφερεις με μια κιθαρα... ;D

 

 

 

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο
Πιστεύω οτι είσαι για εδώ>>>>

 

http://www.noiz.gr/index.php?topic=202302.0

 

;D ;D.. Ναι ρε συ το παρατηρησα, γι' αυτο εβαλα και το ''παντως'' στην αρχη..σορρυ για το off topic πριν, αλλα πιστευα οτι ηταν καλο να αναφερω μια τετοιου ειδους λυση μπας και το σκεφτει διαφορετικα o treloagori.

Δημοσιευμένο

 

Το ατελείωτο sustain πχ. δεν συνάδει ούτε με παραδοσιακό jazz παίξιμο (εκεί θες μπόλικο και percussive attack, γερή δόση honk/ξυλίλα/μεσαιίλα), oύτε με gutsy, ημιβρώμικο, overcompressed blues.

 

 

 

δηλαδή στη τζαζ δεν παιζουν ποτε μισα ή ολόκληρα???? γιατι κάποιοσ να μην θέλει  sustain  :(

και τι attack εχει μια semi hollow me διπλούσ και μαόνια........αυτές παίζουν απο μόνες τους....ενω με tele  κινδυνευεισ να σκοτώσεις κανενα με τα πριμα (επικίνδυνο αλλα καθόλου βαρετό)

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...