Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Σε μας τους μουσικούς που είμαστε εκ φύσεως ματαιόδοξοι και φιγουρατζήδες (κοινώς ψώνια) έχει περάσει περισσότερο στο μυαλό μας το ότι ένα ακριβό όργανο/πετάλι/ενισχυτής κλπ είναι "καλό" και ένα φτηνότερο είναι λιγότερο "καλό".

Αυτό βέβαια είναι ένας κανόνας που ισχύει γενικά στο marketing και έτσι λειτουργεί η αγορά.

Αντίληψη είναι αυτό, όχι κανόνας. Και δεν είναι μόνο στους μουσικούς.

 

Ο δικός μου κανόνας είναι ότι κατά 80% η αγορά σου είναι τόσο καλή όσο και η έρευνά σου.

Στο 20% είναι η τύχη και οι διαπραγματευτικές ικανότητες (που βασίζονται στην έρευνα) ;D.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

  • Απαντήσεις 383
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator
Δημοσιευμένο

Τώρα αν λέμε ότι το basswood επειδή παράγει ήχο πιο "?" είναι καλύτερο από το το ash που παράγει ήχο πιο "?" είναι σαν να λέμε ότι σε μια κιθάρα οι μπάσες νότες έχουν εξ ορισμού κακό ήχο και τα καντίνια καλό...

Πάντως η κατάλληλη κιθάρα είναι να σου "κάτσει" και όχι τι ξύλα φοράει ή πόσο κάνει.

 

 

Αυτό που λες. Όλα παίζουν και όλα δεν παίζουν. Καλύτερα- χειρότερα δεν υπάρχουν, όπως δεν υπάρχουν Τίμια και άτιμα ξσύλα. Εσένα με τι σου κάνει κούκου να παίξεις, εσύ τι ακούς, εσύ τι γουστάρεις.

 

Και δεν πα να είναι αφροξυλιά ή μαχόγκανι...

 

Και βεβαίως να μπορείς να παίξεις. Διότι τότε με ότι και να παίξεις έναν ήχο θα τον έχεις. Αν δεν μπορείς να παίξεις ούτε τα μαόνια, ούτε οι αγριοπασατεμπιές δεν θα σε κάνουν μάγκα.

 

Και αυτό γιατί ο ήχος σου είναι τα χέρια σου.

 

Και βέβαια αυτό που λέει ο SF: Καλοσεταρισμένο όργανο- το Α και το Ω για να μπορείς να παίξεις.

 

all this has happened before and will happen again

Δημοσιευμένο

Και βέβαια αυτό που λέει ο SF: Καλοσεταρισμένο όργανο- το Α και το Ω για να μπορείς να παίξεις.

...καλά...αυτός είναι των σαλονιών...Και με τρύπια παπούτσια, εάν το βρείς με το μύτο...θα το βάλεις το γκολάκι! ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Δημοσιευμένο

Μεταξύ του οργάνου, του ήχου (με όλους τους παράγοντες που τον επηρεάζουν), και του παίκτη, υπάρχει μια διαδραστική σχέση.

 

Το feel από το όργανο και ο ήχος που παράγεται σε πάει σε άλλο τρόπο παιξίματος, κατά τον οποίο βγαίνει ένα διαφορετικό αισθητικό αποτέλεσμα, που όμως διατηρεί τα βασικά προσωπικά στοιχεία που ο παίκτης έχει σε όποιο όργανο κι αν παίξει.

 

Το διαδραστικό mix αυτό είναι μοναδικό, και αποτελεί για τον παίκτη κάτι σαν την ανάμνηση των πρώτων τσιγάρων από έναν καπνιστή τριών πακέτων την ημέρα (που καπνίζει πια μηχανικά).

 

Το αέναο κυνήγι της πρώτης απόλαυσης.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...