Insectius Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2013 OP Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2013 ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑ !! ΜΟΥΧΑΧΑΧΑ!!ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΟΛΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΝΑ ΚΟΥΝΑΕΙ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΤΟΥ ΣΕ ΣΤΥΛ ΝΟ ΝΟ ΝΟ!! ;D ;D ;D ;D Όχι εντάξη αλήθεια ήταν... αν ενδιαφέρεστε να δοκιμάσετε αυτές είναι κάποιες τιμές που έβγαλα στα γρήγορα (μπορεί να έκανα λάθος οπότε τσεκάρετε τις) από εδώ http://www.phy.mtu.edu/~suits/notefreqs.html χαμηλωμένες και άλλο c 4,087 d 9.175 e 5.015 f 2.72875 g 3,0625 a 3,4375 b 3.85875 οι τιμές αυτές είναι ταλαντώσεις το δευτερόλεπτο . Προφανώς οι ντο ,μι και η σολ είναι οι πιο εύκολες . Η ντο μπορεί να γίνει και το μισό για μεγαλύτερη ευκολία, δηλαδή δύο ταλαντώσεις το δευτερόλεπτο. πάρτε ένα ρολόι και χωρίς να έχετε ακούσει μουσική για πολύ ώρα κάντε την ταλάντωση και προσπαθήστε να συντονίσετε την φωνή σας . Μετά βρείτε ένα πιάνο όπως αυτό και θαυμάστε το καταπληκτικό αυτί σας!!! λολ :-* :-* http://www.bgfl.org/bgfl/custom/resources_ftp/client_ftp/ks2/music/piano/
Insectius Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2013 OP Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2013 πάρτε και ένα ρολόι.... με 4 ταλαντώσεις πέτυχα την ντο πιο εύκολα τελικά(μάλλον) καταλαβαίνετε που πάει αυτό... αν μπορείτε να το κάνετε με το ρολόι ,τότε μπορείτε να βρείτε ένα τραγούδι που ξέρετε καλά στα 120 bpm και έχετε την ντο πάντα μαζί σας.
Insectius Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 OP Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 κάποια τραγούδια που ίσως να σας βοηθήσουν να βρίσκετε τον ρυθμό της ταλάντωσης (δεν τα έχω ελέγξει οπότε τσεκάρετε αν είναι σωστά) στα λινκ έχει πολλά περισσότερα. οι ρυθμοί βγήκαν με πολλαπλασιασμό επί 60 ή 30 όταν ήταν πολύ γρήγορα. (60 sec το λεπτό Χ hz sec) αν καταφέρει κανείς τίποτα ή αν έχω κάνει κάποιο λάθος στους υπολογισμούς ας το πει . c 120 http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/120.html Lady GaGa Just Dance Gorillaz Dare ABBA Gimme! Gimme! Gimme! Madonna Music d 137.125 http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/137.html The Cure Friday I'm in Love U2 Beautiful Day ABBA Mamma Mia Ozzy Osbourne Crazy Train e 150 http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/150.html The Beatles She Loves You The Police Message in a Bottle Radiohead Karma Police Twisted Sister We're Not Gonna Take It f 163 http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/163.html Black Sabbath Paranoid Blondie One Way or Another The Police Every Little Thing She Does Is Magic Justin Bieber Mistletoe (hehehe) g 91,875 http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/92.html Queen We Will Rock You Red Hot Chili Peppers Give It Away Radiohead Creep Led Zeppelin Whole Lotta Love a 103.125 http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/103.html Sting Englishman in New York Cypress Hill Insane In The Brain [Radio Edit] R.E.M. It's the End of the World as We Know It Seal Crazy b 115.76 http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/116.html Elvis Presley vs. JXL A Little Less Conversation Santana Maria Maria System of a Down Question! AC/DC Highway to Hell
stepar10 Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 Συγνώμη οταν λες ταλαντώσεις τι ακριβως εννοείς; MUSIC IS MAGIC
Insectius Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 OP Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 Χονδρικά σκέψου την κίνηση του ενός κλασικού μετρονόμου(ή την κίνηση μιας κούνιας :D ) αλλά με το χέρι ή ότι άλλο σε βολεύει .Εγώ έτσι το είχα κάνει ,φίλοι μου που το είχαν δοκιμάσει με έβριζαν οπότε... αλλά με το παιδί για το οποίο μιλούσα πριν, "επικοινωνούσαμε" . βοηθάει νομίζω να έχεις δουλέψει το αυτί σου έστω στο ελάχιστο δηλαδή το να τραγουδάς ένα τόνο που ακούς μια οκτάβα πάνω ,κάτω και κανονικά. το όλο θέμα είναι η οπτικοποιήση της νότας .πχ κάτι που δοκιμάζω, είναι να κάνω την κίνηση λίγο πιο γρήγορα και λίγο πιο αργά τραγουδώντας κάποιο τόνο , προσπαθώντας να τον κάνω να "ταιριάξει"(έχεις μια "αίσθηση" ότι είναι σωστό ,σου κάθετε καλά πως να το πω!!) όσο γίνεται με αυτό που βλέπω. τώρα που το δοκίμαζα δεν το πετύχαινα πάντα αλλά υπάρχει ένα ποσοστό που δίνει ελπίδα...
Dreamdancer Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 o Levitin έχει δείξει πως perfect pitch διαθέτουν σε ένα βαθμό όλοι, ακόμα και οι μη μουσικοί. Ζήτησε από τους συμμετέχοντες στην έρευνά του να διαλέξουν ένα κομμάτι που το ξέρουν πολύ καλά και να το τραγουδήσουν. Αναλύοντας τις ηχογραφήσεις βρήκε οτι ένα μεγάλο ποσοστό το τραγουδούσε από το σωστό τόνο και οτι οι υπόλοιπες "απαντήσεις" κατανέμονταν γύρω από το σωστό τόνο με κανονικό τρόπο. Τελοσπάντων με αυτή τη μελέτη και άλλες κατέληξε οτι ίσως η ικανότητα του απόλυτου αυτιού είναι ψιλοκοινή, αλλά η ειδικότερη και δυσκολότερη να συναντάται (ικανότητα) είναι αυτή της ονομασίας των διαστημάτων, δηλαδή η αντιστοίχιση του αντιλήμματος (=προϊόν της αντίληψης) με την ονομασία του (ετικεττοποίηση). Γι΄αυτό τα άρθρα στο ίντερνετ που υπόσχονται την κατάκτηση αυτής της ικανότητας προτείνουν στρατηγικές αντιστοιχίσεως των νοτών (ή των διαστημάτων) με άλλες διαδικασίες πέραν της ονομασίας (νότα με χρώμα (οπτική), διάστημα με οικείο κομμάτι (ear master), τόνος με κίνηση, κλπ). Η πολυαισθητηριακή ενοποίηση έχει δειχθεί με αρκετή σαφήνεια σε τρομπετίστες, οι οποίοι δίνουν μεγαλύτερες αποκρίσεις στον εγκεφαλογράφο στην περίπτωση που ακούν έναν τόνο και ταυτόχρονα δέχονται και έναν ερεθισμό στα χείλη, σε σύγκριση με τις περιπτώσεις που παρουσιάζεται μόνο το ένα από τα δύο ερεθίσματα, αλλά και από το άθροισμά τους. Δεν υπαρχει perfect pitch σε μεγαλο η μικρό βαθμο οπως με την ιδια λογικη δεν υπαρχει και ολιγον...εγκυος...η το εχεις η δεν το εχεις.Εγω μπορω να ανακαλεσω και να τραγουδησω την Μι αλλα και ολες τις ανοιχτες νότες της κιθαρας ειδικα απο τις ψηλοτερες στις χαμηλοτερες (MI,ΣΙ,ΣΟΛ,ΡΕ ΛΑ ΜΙ) αλλα παρολο που μπορω να τις ανακαλεσω με αυτη την σειρα παντα και να κουρδισω την κιθαρα σε δευτερολεπτα αν τους ακουσω σε αλλη στιγμη δεν εχω ιδεα για το πως ακουγεται η Μι ή η Σολ(ουτε καν παιγμενες με την ιδια κιθαρα) κτλ κτλ κτλ...που σημαινει οτι δεν εχω ουτε στο ελαχιστο perfect pitch απλα μπορω να ανακαλεσω στο μυαλο μου μια συγκεκριμενη ακολουθια ηχων σε συγκεκριμενη περισταση κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες. Με την ιδια λογικη το να ανακαλεσεις μια ακολουθια ηχων που την ακους συνεχεια στο σωστο pitch (βλεπε τραγουδι) δεν σημαινει απολυτως τιποτα για τα δεδομενα του perfect pitch.Η ετικετοποιηση που λες δεν ειναι το προβλημα...γιατι μπορει την σολ πχ οταν την ακουει καποιος παροτι δεν ξερει καν το ονομα της να του δημιουργει ενα συγκεκριμενο συναισθημα που θα ειναι τοσο ξεχωριστο ωστε να το αναγνωριζει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.Επομενως ειτε την πει Σολ ειτε την πει...καντηφλα πρεπει να οδηγειται σε αυτο το συμπερασμα ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.Αν οχι...δεν εχει perfect pitch.Καθολου.
blue Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 Δεν υπαρχει perfect pitch σε μεγαλο η μικρό βαθμο οπως με την ιδια λογικη δεν υπαρχει και ολιγον...εγκυος...η το εχεις η δεν το εχεις. Η ετικετοποιηση που λες δεν ειναι το προβλημα μα δεν τα λέω εγώ ;D http://daniellevitin.com/levitinlab/articles/1994-Levitin-Perception-Psychophysics.pdf https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop
Dreamdancer Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 μα δεν τα λέω εγώ ;D http://daniellevitin.com/levitinlab/articles/1994-Levitin-Perception-Psychophysics.pdf Διαφοροι λενε διαφορα,ακομα περισσοτεροι εχουν βγαλει και μεθοδους, αποτελεσμα? κανεις δεν εχει καταφερει να το διδαξει ;).....
Insectius Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 OP Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 .Αν οχι...δεν εχει perfect pitch.Καθολου. Dreamdancer συμφωνώ με αυτά που λες περί δυνατότητας relative pitch διότι όταν το έχεις δουλέψει σε σοβαρό επίπεδο, από την στιγμή που ακουστεί μία νότα και σου πουν ή καταλάβεις ποια είναι , τότε τα ακούς όλα έμμεσα σαν να έχεις perfect pitch αλλά με το + της θεωρίας που αναγκαστικά θα έχεις . Αλλά το αν γίνεται να αποκτήσει perfect pitch κάποιος που "δεν έχει" δεν νομίζω ότι έχει απαντηθεί .Σίγουρα είναι πιο εύκολο για κάποιους και σίγουρα είναι πιο χρήσιμο το να ασχοληθεί κάποιος με relative pitch που έχει πιο ουσιώδη αποτελέσματα. αυτά που έγραψα πριν είναι καθαρά τροφή για σκέψη και διασκέδαση!
blue Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2013 Διαφοροι λενε διαφορα,ακομα περισσοτεροι εχουν βγαλει και μεθοδους, αποτελεσμα? κανεις δεν εχει καταφερει να το διδαξει ;)..... εγώ νομίζω οτι αν κρατήσουμε ένα επίπεδο στο ποιοί είναι οι διάφοροι που λένε τα διάφορα, μπορούμε να καταλήξουμε σε μια μέθοδο που θα έχει ένα αποτέλεσμα. Φαντάζομαι οτι το δύσκολο είναι να βρεις "μαθητευόμενους" που θα έχουν τη διάθεση (κίνητρο) να εκπαιδευτούν αρκετά για να το κατακτήσουν. Και φυσικά διαφωνώ σε όλους τους τομείς με το "ή το έχεις ή δεν το έχεις", είναι πολύ παλαιάς κοπής και μου θυμίζει λίγο το gattaca. Για το αν έχει διαβάθμιση το absolute pitch προτείνω το εξής : ο κάθε κιθαρίστας μάλλον αναγνωρίζει τις ανοιχτές χορδές από την κιθάρα του, όχι όμως τις ίδιες ακριβώς νότες παιγμένες από άλλο όργανο. Γιατί γίνεται αυτό? https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση