Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Όπως αγαπάς.

Αλλά εμένα μου ακούγεται όμοιο με το , και να μην υπήρχε ο Alexander Graham Bell, πάλι θα είχαμε το Samsung Galaxy.

Μπορεί, αλλά και πάλι ΔΕΝ θα ήταν το ίδιο.

 

Δεν γνωρίζω πολλές λεπτομέρειες για τον Alexander Graham Bell. Από οτι ξέρω είναι αυτός που εφηύρε το τηλέφωνο.Οι Beatles απο την αλλη δεν εφηύραν το rock n roll. Το συνέχισαν και σιγουρα το επηρεασαν. Το αν αυτή η επιρροή ηταν για καλο ή κακο το κρινει ο καθενας αναλογα με τα γουστα του.

 

 

  • Απαντήσεις 85
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator
Δημοσιευμένο

Το αν αυτή η επιρροή ηταν για καλο ή κακο το κρινει ο καθενας αναλογα με τα γουστα του.

 

 

 

Φυσικά, στο μέτρο που αυτό αφορά π.χ. το αν θα αγοράσει κάποιο δίσκο κ.τ.λ., φυσικά.

Άλλωστε είπα και στην αρχή, εμένα προσωπικά, δεν μου αρέσουν.

Δημοσιευμένο

Πιστεύω ειλικρινά πως οι ONE χωρίς τον Κωνσταντίνο δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Μας κούρασαν ακόμα και εμάς τους φανατικούς φανς που σκίζαμε τα t-shirts σε κάθε εμφάνισή τους.

 

ένα σωστό ποστ γράφτηκε και πέρασε απαρατήρητο.

Ακούστε σε 1080p:

 

http://www.youtube.com/watch?v=oD6f_6ILoXE

 

 

Δημοσιευμένο
Ακούστε σε 1080p:

 

πο πο φιλως εφτυχος που μας τω εβαλαις σε ιψιλι αναλισι κε ακουσαμαι τω εβρος τις παραγογης....Μπιτλις κε πρασινα αλωγα....ΟΝΕ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο

Εξακολουθώ να θεωρώ το ερώτημα του OP, ως έγκυρο. Είναι ένα ερώτημα που αναφέρεται στην καλλιτεχνική αξία των πονημάτων των Beatles, ομαδικά ή σόλο. Απλά, στην πορεία της συζήτησης, ως συνήθως, μπλέξατε πάλι με την εμπορική αξία, και βέβαια δεν μπορεί να βγει άκρη από εκεί και έπειτα.

 

Π.χ. η συζήτηση για το πως θα ήταν η μουσική σκηνή στις μέρες μας (και είναι ΧΑΛΙΑ, για να μην ξεχνιόμαστε) αν δεν υπήρχαν οι Beatles, αναφέρεται ΜΟΝΟ στην εμπορική τους αξία. Το ότι μπορεί να υπάρχουν και δέκα ψυχές (όπως ο OP) που εξακολουθούν να προβληματίζονται για την καλλιτεχνική τους αξία, δεν αλλάζει σε τίποτε το γεγονός ότι το legacy των Beatles, έχει καλλιτεχνικά αφανιστεί σε ΚΑΘΕ πιθανό επίπεδο (στιχουργικά, μουσικά κλπ).

 

Ο OP (μάλλον και εγώ) θρηνούμε επ' αυτού : ακόμη και ο ΜαΚάρτνεϋ είναι μέρος πλέον αυτής της διαδικασίας απαξίωσης αυτού του legacy, όχι μόνο ο κάθε Κωνσταντίνος Χριστοφόρου, ή το κάθε πουτανάκι που παριστάνει το ποπ είδωλο. Το ερώτημα για το αν ο Λέννον θα είχε προστατεύσει καλύτερα αυτό το legacy θα παραμείνει αναπάντητο.

 

Εγώ πιστεύω πως "ναι" : πάντα στην ιστορία του ποπ/ροκ ιδιώματος υπήρχαν άνθρωποι που διαχειρίστηκαν σωστά και αξιοπρεπώς την ίδια τους την ιστορία (ο Paul Weller και ο Marr έρχονται πρόχειρα στο νου), οπότε γιατί όχι ΚΑΙ ο Λέννον; Όπως ξέρουμε όμως, αυτή η ερώτηση δεν θα απαντηθεί.

 

Φιλικά.

 

 

Mea Culpa

Δημοσιευμένο

Παιδιά κακά τα ψέματα: πιστεύω πως όποιος εξακολουθεί να ισχυρίζεται πως οι Beatles (και οι ONE) είναι "υπερεκτιμημένοι", "τυχαίο φαινόμενο της εποχής" κλπ. απλά αδυνατεί να καταλάβει το μέγεθος και την σημασία της συνεισφοράς τους, και έχει την μουσική του παιδεία ελλιπή. Κι εγώ δεν τους ακούω ιδιαίτερα, αλλά ευτυχώς αντιλαμβάνομαι την αρχετυπική, θεμελιώδη τους παρουσία στην σύγχρονη μουσική. Το ίδιο συμβαίνει (ας πούμε "δυστυχώς", γιατί δεν τους χωνεύω καθόλου) και με τους Stones, αλλά κυρίως από πλευράς απήχησης και επιρροής χωρίς όμως να έχουν στον πυρήνα της μουσικής τους την ίδια καλλιτεχνική αξία με τα Σκαθάρια. Και πιστεύω πως πρέπει να έχει ασχοληθεί κάποιος αρκετά με την θεωρία της μουσικής σε αρκετά low level επίπεδο για να το εκτιμήσει αυτό, κάπως παρόμοιο πχ. με αυτό που συμβαίνει με τις ταινίες του Αϊζενστάιν, του Ουέλς, του Κουροσάβα, του Χίτσκοκ κλπ.

 

Μου έρχεται πχ. στο μυαλό το παράδειγμα της "Casablanca" ή του "Vertigo": είναι δυο κλασσικές αρχετυπικές ταινίες, καλλιτεχνικά άρτιες μεν αλλά φαινομενικά πολύ απλές δε. Όμως, κάτω από αυτήν την φαινομενική τους απλότητα κρύβουν ένα σύμπαν από σημειολογικές επιρροές, οι οποίες συν τοις άλλοις έχουν και μεγάλη θεωρητική αξία (διαβάστε πχ. τα γραπτά του Umberto Eco για την Casablanca ή διαλέξτε ένα από το πλήθος συγγραμμάτων για το Vertigo). Αυτές όμως είναι προσβάσιμες σε αυτούς που είναι εξοικειωμένοι με αυτήν την γλώσσα και τις φόρμες της.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Δημοσιευμένο

Πάντως και ανεξαρτήτως της κουβέντας, το τραγούδι του McCartney που ανέβασε ο Ray στο πρώτο ποστ, θεωρώ ότι είναι εγχειρίδιο οδηγιών για το πώς γράφεται η εμπνευσμένη ποπ. Και αυτό ανεξαρτήτως του αν μας αρέσει το κομμάτι ή όχι.

 

Αν είναι εφάμιλλο των τραγουδιών των Beatles ή ποιος απ' τους τέσσερις έγραφε καλύτερα, ουδόλως με απασχολεί. 

Ενωμοτάρχης

  • Moderator
Δημοσιευμένο

Πάντως και ανεξαρτήτως της κουβέντας, το τραγούδι του McCartney που ανέβασε ο Ray στο πρώτο ποστ, θεωρώ ότι είναι εγχειρίδιο οδηγιών για το πώς γράφεται η εμπνευσμένη ποπ. Και αυτό ανεξαρτήτως του αν μας αρέσει το κομμάτι ή όχι.

 

Αν είναι εφάμιλλο των τραγουδιών των Beatles ή ποιος απ' τους τέσσερις έγραφε καλύτερα, ουδόλως με απασχολεί. 

 

+1000.Αυτό είναι και το θέμα,να γράφεις εμπνευσμένη μουσική.Ο McCartney το κάνει αυτό εδώ και 50 χρόνια.Αν μη τι άλλο αυτό δείχνει μια μοναδική διάρκεια,που ελάχιστοι έδειξαν στο παρελθόν.

More is more. Yngwie Malmsteen

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...