philippos_encore Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2013 Κατά τη γνώμη μου το θέμα είναι πολυπαραγοντικό. Δηλαδή, αν για παράδειγμα θέλεις να φτιάξεις ένα ντουέτο πιάνο - βιολί, προφανώς και το αποτέλεσμα όσο καλά κι αν ειναι τα δείγματα και η δική σου έκφραση στο παιξιμο δε θα ειναι το επιθυμητο. Αν πάλι θέλεις ένα ρόλο πιο "δεύτερο" μέσα σε μια μεγαλύτερη ηχητική μάζα, τότε με ένα κατάλληλο ήχο και έκφραση θα πετύχεις ένα ψυχοακουστικό αποτέλεσμα πολύ κοντά σε αυτό που θα είχε ένα φυσικό όργανο, και αν πάλι μιλάμε για έναν ακόμη πιο υποβαθμισμένο ρόλο μέσα στην ορχήστρα ή στη μίξη τότε μάλλον δε θα υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα. Σε αυτά να συμπληρώσω ότι πολλές φορές ένα καλό παίξιμο ή ακόμα καλύτερα ένα πετυχημένο θέμα απομακρύνει εντελώς το ενδιαφέρον από το focusing στον ήχο ή τη σύγκρισή του με τον αντίστοιχο φυσικό και γίνεται "άποψη" (βλέπε τα Xylophon - Marimba των Toto και πολλά άλλα). Μεγάλο ρόλο παίζει και η τελικ΄λη τους τοποθέτηση - χωροθέτηση στη μίξη. Συνήθως τέτοιοι ήχοι είτε "κρύβονται" σ μέσω έντασης / χώρου είτε "κραυγάζουν" (με τις ίδιες μεθόδους) προκειμένου να επιτευχθούν τα παραπάνω.
cos_dr Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2013 Και εγω λεγω γιατί οχι? οπως ειπαν οι αλλοι φιλοι Σημασια δεν εχει τι βαζεις αλλα πως το βαζεις και πως το προωθείς. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ
ex-cyclops Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2013 Ανάλογα με το ύφος στο οποίο γίνεται η δισκογραφική δουλειά, έτσι επιλέγεται αν θα χρησιμοποιηθούν ήχοι πλήκτρων, πόσο καλή ποιότητα πρέπει να έχουν, και πόσο ενεργά θα συμμετέχουν. Για ένα CD death metal, προφανώς και δε μπορείς να αντικαταστήσεις κιθάρες, μπάσα, τύμπανα με ήχους από πλήκτρα ή από οποιαδήποτε βιβλιοθήκη VST, όσο καλή και ποιοτική κι αν είναι. Εκεί θες the real thing. Επίσης το ίδιο για ένα ορχηστρικό έργο, που πρέπει να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη πειστικότητα. Ακόμα και Vienna Symphonic Library να βάλεις, αν πρέπει να ακουστεί κανονική συμφωνική ορχήστρα, προφανώς και απέτυχες. Για οποιαδήποτε άλλου είδους ανάγκη, π.χ. από ambient και electronica, μέχρι prog rock και δε συμμαζεύεται, εκεί όλοι οι ήχοι ενός synth έχουν θέση. Και μέσα στη μίξη κάθονται πολύ καλά, αλλά και βγάζοντάς τους μπροστά δεν έχεις κανένα θέμα, γιατί ο σκοπός σου δεν είναι να κάνεις simulation κάποιας πολυ συγκεκριμένης οχρήστρας όπως οι δύο που περιέγραψα πιο πάνω. Προφανώς και στη σύγχρονη παγκόσμια mainstream δισκογραφία, π.χ. rock, pop, dance κλπ, και όχι μόνο, τα πλήκτρα είναι κυριολεκτικά πανταχού παρόντα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση