Προς το περιεχόμενο

David Byrne: 'The internet will suck all creative content out of the world'


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Δε βρίσκετε κάπως ανόητη τη σύνδεση της καλλιτεχνικής δημιουργίας με την πληρότητα του στομαχιου?

 

Θελω να πω, αυτά τα λέγαμε στο γυμνάσιο, όταν ακουγαμε Νιρβάνα...

 

Όχι - όταν θέλεις η τέχνη σου να σου φέρνει τα προς το ζην.

Ναι - όταν είναι part-time ή hobby. Αλλά πόσους καλλιτέχνες ξέρεις που έγιναν σπουδαίοι από το hobby τους;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

  • Απαντήσεις 365
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator
Δημοσιευμένο

Και εγώ πιστεύω ότι "η πείνα" και αν αυτή επηρεάζει ή όχι την τέχνη, είναι έννοια σχετική και μη μετρήσιμη.

 

Άλλα θέλει να χορτάσει αυτός:

 

Meatloaf-meatloaf-873305_1121_1405.jpg

 

Και άλλα αυτός:

 

DB_IggyPop.jpg

 

;D ;D ;D

Δημοσιευμένο

οχι μονο ο...καλλιτεχνης...αν δεις την ζωη της ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗΣ πλειοψηφιας των περισσοτερων ΠΟΛΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ επαγγελματικα ανθρωπων θα δεις οτι μονο...ταϊσμενοι δεν ηταν...το ταϊσμα συνηθως οδηγει σε ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ μια και λειπει το drive

 

Οι μεγάλοι καλλιτέχνες (και μπαντες) που γνωρίζουμε, κάποια στιγμή έκαναν το μπαμ και έλυσαν για τα καλά το βιοποριστικό τους πρόβλημα, παρόλα αυτά συνέχισαν για Ν ακομα αλμπουμ να βγάζουν εξίσου καλή ή και καλύτερη μουσική (μέχρι που πλέον στέρεψαν όχι από φράγκα αλλά απο ιδέες) πώς κολλάει αυτό με τη θεωρία σου;

Δημοσιευμένο

Κολλαει ΤΕΛΕΙΑ μια και αφου εγιναν ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ μουσικοι απασχολουνταν ΜΟΝΟ με αυτο.... ;)..εγω φυσικα μιλαω για το ΞΕΚΙΝΗΜΑ....τους & για το drive που συνοδευει ΠΑΝΤΑ τους αυτοδημιούργητους  ανθρωπους που ξεκινησαν απο πολυ χαμηλα....δεν τους εγκαταλειπει ΠΟΤΕ...σαν το...Ρεξονα ενα πραμα.. ;D

 

Οπως λεει και ο Κηθ Ριτσαρντς...‘‘ημουν τοσο φτωχος που ειχα δυο μονο επιλογες:να γινω σκουπιδιαρης ή μουσικος προτιμησα το δευτερο και παλεψα ΠΟΛΥ για αυτο"

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο

Οι μεγάλοι καλλιτέχνες (και μπαντες) που γνωρίζουμε, κάποια στιγμή έκαναν το μπαμ και έλυσαν για τα καλά το βιοποριστικό τους πρόβλημα, παρόλα αυτά συνέχισαν για Ν ακομα αλμπουμ να βγάζουν εξίσου καλή ή και καλύτερη μουσική (μέχρι που πλέον στέρεψαν όχι από φράγκα αλλά απο ιδέες) πώς κολλάει αυτό με τη θεωρία σου;

Ήταν και είναι ταλέντα. Το ταλέντο δεν έχει να κάνει με το drive για την επιτυχία και / ή την εξωτερίκευση της τέχνης που έχεις μέσα σου.

 

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Δημοσιευμένο

Αλλά πόσους καλλιτέχνες ξέρεις που έγιναν σπουδαίοι από το hobby τους;

 

Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση. Ο όρος "σπουδαίος", μαλλον στην ουσία του ειναι οικονομικός, αφού αν ειναι σπουδαίος και τον γνωρίζω (και δεν ειναι φίλος ή ξαδερφος), θα έχει και ικανοποιητικές απολαβες. Το να υπάρχει κάποιος σπουδαίος που να εχει πει όχι στα χρήματα, είναι μαλλον απίθανο, οπότε μαλλον αυτά τα δύο πανε μαζι, άρα και ο όρος "σπουδαιος" ακυρώνει την ιδιότητα του χομπίστα.

 

Το να είναι όμως κάποιος μανάβης, πιο ικανός συνθέτης (με ορισμένους όρους αισθητικής), από άτομα που ζουνε απο τη σύνθεση (δε λέω ονοματα, θα παει αλλου η κουβεντα), το θεωρω πάρα πολύ πιθανό, και μάλιστα θα στοιχημάτιζα πολύ άνετα σε αυτό.

 

Και μετά υπάρχουν μουσικοί που δημιουργούν περαν της έννοιας του έργου, ως "χειροπιαστό τεμάχιο", που δε διαχωρίζεται από την έννοια του performance για παράδειγμα, και άρα δε διαγωνίζονται με τους ίδιους εμπορικούς όρους (αριθμος τεμαχίων, διάρκεια σε τσαρτς) με τους "κανονικούς" συνθέτες. Παρόλα αυτά δημιουργούν μουσική, η οποία μπορει και να χάνεται αυτοστιγμή.

 

Είναι πολλά τα ζητήματα που πρέπει να λυθούν, πριν συνδεσουμε την καλλιτεχνική αξια ενος μουσικού πονήματος (δε λέω έργου ;D ) με το στομάχι και τα παιδικά χρόνια του δημιουργού.

Δημοσιευμένο

Ήταν και είναι ταλέντα. Το ταλέντο δεν έχει να κάνει με το drive για την επιτυχία και / ή την εξωτερίκευση της τέχνης που έχεις μέσα σου.

 

Στον ΣΦ πέστα αυτά...

 

Δε συνδέω την ποιότητα της μουσικής δημιουργίας ούτε με το όποιο βιοποριστικό πρόβλημα, ούτε με το αν είναι επαγγελματίες ή όχι, ούτε με το ποσες ώρες ασχολείται κανείς τη μέρα με τη μουσική, μου φαίνονται εντελώς επιφανειακοί, υπερ-απλουστευτικοί και εν τέλει εκτός θέματος τέτοιοι συσχετισμοί.

Δημοσιευμένο

οχι μονο ο...καλλιτεχνης...αν δεις την ζωη της ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗΣ πλειοψηφιας των περισσοτερων ΠΟΛΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ επαγγελματικα ανθρωπων θα δεις οτι μονο...ταϊσμενοι δεν ηταν...το ταϊσμα συνηθως οδηγει σε ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ μια και λειπει το drive ,ενας λογος της εξαιρετικης μετριοτητας της ελληνικης κοινωνιας ΕΙΝΑΙ και αυτο το ταϊσμα που επικρατει επικρατουσε τοσα χρονια....τα....κεφτεδακια της μαμας που λεω και εγω.... ;D ;D

Όλοι οι απανταχού καλλιτέχνες αστικής καταγωγής που μεγαλούργησαν και μεγαλουργούν πώς ακριβώς υπάγονται στον ανωτέρω κανόνα;

 

Αυτό που λες είναι ένα συχνό μοτίβο ροκενρόλ μουσικών (ισχύει για πολλούς λαϊκούς μουσικούς παγκοσμίως) όχι οικουμενικός νόμος περί τέχνης.

 

Και θα εκπλαγείς ίσως αλλά πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι μεγαλούργησαν μεταπολεμικά, όπως και πολλοί άλλοθεν χορτάτοι.

Δημοσιευμένο

Πάρτε τον Μότσαρτ ρε παιδιά. Φοβερός μουσικός, συνθέτης, βιολιστής, πιανίστας τα πάντα όλα. Ποιά χρηματική ανταμοιβή λέτε τώρα αντάξια του διαμετρήματος ενός τέτοιου ταλέντου και σαχλαμάρες. Πέθανε στη ψάθα.

Τα χρήματα για τους μουσικούς. Τα καλά χρήματα, είναι τελευταίες μόδες.

 

ο χρόνος αρκετός 

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...