mariostz Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Το αν προσωπικά μου αρέσει η όχι κάτι σύμφωνα με τα αισθητικά και γνωστικά κριτήριά μου, δεν αναιρεί το γεγονός ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν σπουδάσει και γνωρίζουν τους κώδικες που διέπουν την δημιουργία του καλλιτεχνήματος/πονήματος και μπορούν να το αναγνώσουν καλύτερα από εμένα. Τι παει να πει καλυτερα; Και που γνωριζουμε τι κωδικες χρειαζεται για να αναγνωσεις ενα συγκεκριμενο εργο το οποιο μπορει να αφορα πρακτικα...οτιδηποτε; Και ο μουσικολογος ανθρωπος ειναι δεν μπορει να ξερει τα παντα. Αν πχ ενα τραγουδι μιλαει για καψουρα θα το αναγνωσει καλυτερα ο μουσικολογος η αυτος που μολις χωρισε; :P Τωρα αν εννοεις, μια αναλυση απο ουδετερη σκοπια και οχι κριτικη αυτο ειναι κατι αλλο. Εκει παω πασο, ο μουσικολογος σιγουρα θα με βαλει κατω. Εδω μπορει να περιλαμβανεται οτιδηποτε οπως τεχνοτροπια, τροπος ομοιοκαταληξιων, κλιμακες που χρησιμοποιουνται κλπ. Διαφορα πιο τεχνικα θεματα. Τρολολολολολολολ
atreu73 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Μπορεί να βρίσκει διάφορα στοιχεία τεχνικά (π.χ. αρμονία χρωμάτων ή τόνους χρωμάτων) ή και καλλιτεχνικά (π.χ. την ένταση στην αποτύπωση) λέω εγώ τώρα. Δεν ξέρω, δεν είμαι ειδήμονας στην αφηρημένη ζωγραφική, πάντως εμένα μου αρέσει. ;D Κι εμένα μ' αρέσει. Αλλά είναι τέχνη; Επίσης, πόσο γαμάτο: Pollock would fix his canvas to the floor and drip paint from a can using a variety of objects to manipulate the paint. ο χρόνος αρκετός
Moderator LK Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Moderator Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Αλλά είναι τέχνη; Για εμένα είναι . Κάτι αντίστοιχο γινόταν και με τον Ornette Coleman , που έχω την εντύπωση (μπορεί και να μην θυμάμαι καλά), ότι η "jazz κοινότητα" άργησε να τον εντάξει σε αυτή. Εμένα μου άρεζε πάρα πολύ πάντως. Ειδικά τα εντελώς ανώμαλά του. ;D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube
neeq Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Τι παει να πει καλυτερα; Και που γνωριζουμε τι κωδικες χρειαζεται για να αναγνωσεις ενα συγκεκριμενο εργο το οποιο μπορει να αφορα πρακτικα...οτιδηποτε; Και ο μουσικολογος ανθρωπος ειναι δεν μπορει να ξερει τα παντα. Αν πχ ενα τραγουδι μιλαει για καψουρα θα το αναγνωσει καλυτερα ο μουσικολογος η αυτος που μολις χωρισε; :P Τωρα αν εννοεις, μια αναλυση απο ουδετερη σκοπια και οχι κριτικη αυτο ειναι κατι αλλο. Εκει παω πασο, ο μουσικολογος σιγουρα θα με βαλει κατω. Εδω μπορει να περιλαμβανεται οτιδηποτε οπως τεχνοτροπια, τροπος ομοιοκαταληξιων, κλιμακες που χρησιμοποιουνται κλπ. Διαφορα πιο τεχνικα θεματα. Κατσε βρε Μαριοστζ, υπάρχουν συγκεκριμένες τεχνοτροπίες, συγκεκριμένες φόρμες κτλ, που πατάει το 99,9% των συνθετών (αν πιασουμε τη μουσική). Δεν ειναι οτι ο καθένας φτιάχνει πράματα απο το 0, χωρίς αναφορές σε παλιότερες πρακτικές. Έτσι, κάποιος που τις γνωρίζει σε βάθος, αυτες τις παλιότερες πρακτικές, μπορεί να αναγνωρίσει αν ο Χ συνθέτης, εχει δημιουργήσει κάτι αξιοπρόσεκτο, ή απλά μαϊμουδίζει ρηχά κάποιες τεχνικές (με εξόφθαλμα λανθασμένο τρόπο συχνά). Δε θα σου πει στην τελική ότι είσαι βλάκας που σ'αρεσει (επειδή εισαι καψούρης), αλλά ότι αυτό που σ'αρεσει, μάλλον ειναι προχειροδουλειά με σκοπό το γρήγορο και εύκολο κέρδος. Κάτι που εσενα μπορει τελικά να σε ξενερώσει, γιατί καταλαβαίνεις ότι ίσως ο Φοιβος να μην το εννοουσε το "σορυ, εχω βρει καλύτερο αγόρι"...
neeq Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Συμπληρώνοντας το προηγούμενο, ακόμα και οι εντελώς καινούριες τεχνικές (βλ. δωδεκαφθογγισμός), τις περισσότερες φορές κρίνονται με βάση τις αναφορές τους (που μπορει να είναι διαστρεβλωτικές ή και εντελώς καταστρεπτικές, αλλα είναι πάντα αναφορες), στις επικρατέστερες μεχρι εκεινη την στιγμή τεχνικές. Δεν είναι όλα αέρας, υπάρχουν συστήματα, και αναλύσεις επι συστημάτων. Μάλιστα οσο προχωράει η επιστήμη της νευροψυχολογίας και της ψυχοακουστικής, βρίσκονται και συνδέσεις αυτων των τεχνικών με τα συναισθήματα που προκαλλουν.
atreu73 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Όλα αυτά ενδιαφέροντα Neeq αλλά τι σημαίνει για την ψυχοακουστική όταν το ίδιο ερέθισμα στο ίδιο άτομο αλλά σε διαφορετικές στιγμές προκαλεί διαφορετικές αντιδράσεις; ο χρόνος αρκετός
marathon Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 αλλά τι σημαίνει για την ψυχοακουστική όταν το ίδιο ερέθισμα στο ίδιο άτομο αλλά σε διαφορετικές στιγμές προκαλεί διαφορετικές αντιδράσεις; ...γι αυτό υπάρχουν και οι ψυχίατροι... 8) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
neeq Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Όλα αυτά ενδιαφέροντα Neeq αλλά τι σημαίνει για την ψυχοακουστική όταν το ίδιο ερέθισμα στο ίδιο άτομο αλλά σε διαφορετικές στιγμές προκαλεί διαφορετικές αντιδράσεις; Πρέπει να φύγω για προβα, αλλιώς δε θα απαντουσα, γιατι δεν έχω ιδέα ;D Εχουμε ατομα στο νοιζ παντως που ασχολουνται με το ζήτημα, κάποιοι πιο σοβαρα, κάποιοι σε επίπεδο αλάνας ( ;D ). Ισως μας διαφωτίσουν...
mustafank Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2013 Εδώ τί βρίσκουν οι ειδήμονες ρε παιδιά; το φθινώπορο https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2013 Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2013 πάντως εμένα μου αρέσει ΦΥΣΙΚΑ και σου αρεσει. Πρωτον γιατι ΕΙΝΑΙ αριστουργημα. Δευτερον γιατι ΕΙΝΑΙ Jackson Pollock. Τριτον γιατι ο Jackson Pollock και ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ και ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ,(και χεσμενος στο ταληρο ;D ) ηταν... & ετσι τον ΞΕΡΕΙΣ. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση