Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

αλλα θεωρω οτι πρεπει να αναζητουμε την αληθεια και οχι να καταφευγουμε σε γενικευσεις με βαση μεμονομενα περιστατικα..

 

Ωραία. Για τον cos_dr, η "αλήθεια" είναι πως ΜΙΑ φορά χρειάστηκε σέρβις, και πέρασε αυτά που πέρασε. Η "αλήθεια", αποτελείται από πολλά "μεμονωμένα περιστατικά". Τι να κάνουμε.

  • Απαντήσεις 32
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

Στείλε το και συ στον Παυλίδη στο Μενίδι για service τι καθεσαι και ασχολείσαι με Bon? Αυτό για τα ανταλλακτικά 10ετίας σε Korg ισχύει, ακόμη και για το m3 δεν υπάρχουν αλλά θα έπρεπε να σε ρωτήσουν για μοντέλο ώστε να μην πας τσάμπα.

 

Από εκεί και πέρα βρίσκεις άλλον τεχνικό και κάνεις τη δουλειά σου, μην ασχολείσαι... σημασία έχει να φτιάξεις το όργανο.

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Δημοσιευμένο

Ενα οφ τοπικ:

ειμαι στο γραφειο πριν λιγο, εχει φρακαρει η συρταριερα, παλευω, δεν βγαζω ακρη, βγαζω τα συρταρια και βλεπω ενα πακο business cards απτον προηγουμενο ιδιοκτητη της συρταριερας που δημιουργουν το προβλημα. Τις βγαζω και τι να δω? πανω πανω ειναι απτο bon studio ενος κυριου (ονοματα δεν λεμε) που ειναι ο Υπευθυνος Διασφαλισης Ποιοτητας!  ;D ;D ;D ;D

 

Μηπως θελει κατι να μου πει το συμπαν??

All the money of the world can't buy me

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...