gdevelek Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2013 αλλα θεωρω οτι πρεπει να αναζητουμε την αληθεια και οχι να καταφευγουμε σε γενικευσεις με βαση μεμονομενα περιστατικα.. Ωραία. Για τον cos_dr, η "αλήθεια" είναι πως ΜΙΑ φορά χρειάστηκε σέρβις, και πέρασε αυτά που πέρασε. Η "αλήθεια", αποτελείται από πολλά "μεμονωμένα περιστατικά". Τι να κάνουμε.
stavros_d80 Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2013 Στείλε το και συ στον Παυλίδη στο Μενίδι για service τι καθεσαι και ασχολείσαι με Bon? Αυτό για τα ανταλλακτικά 10ετίας σε Korg ισχύει, ακόμη και για το m3 δεν υπάρχουν αλλά θα έπρεπε να σε ρωτήσουν για μοντέλο ώστε να μην πας τσάμπα. Από εκεί και πέρα βρίσκεις άλλον τεχνικό και κάνεις τη δουλειά σου, μην ασχολείσαι... σημασία έχει να φτιάξεις το όργανο. 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}
Miltos23 Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2013 Ενα οφ τοπικ: ειμαι στο γραφειο πριν λιγο, εχει φρακαρει η συρταριερα, παλευω, δεν βγαζω ακρη, βγαζω τα συρταρια και βλεπω ενα πακο business cards απτον προηγουμενο ιδιοκτητη της συρταριερας που δημιουργουν το προβλημα. Τις βγαζω και τι να δω? πανω πανω ειναι απτο bon studio ενος κυριου (ονοματα δεν λεμε) που ειναι ο Υπευθυνος Διασφαλισης Ποιοτητας! ;D ;D ;D ;D Μηπως θελει κατι να μου πει το συμπαν?? All the money of the world can't buy me
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση