Superfunk Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2013 όλα τα πεταλάκια αργά ή γρήγορα κάτι παρουσιάζουν εκτος και αν ειναι BOSS....& IBANEZ ;D ολα τα BOSS....& IBANEZ πεταλια της φωτο μετα απο ..25+ χρονια ειναι ακομα ΜΙΑ ΧΑΡΑ στην υγεια τους ;D (και αν εχουν φαει κακομεταχειριση τα καημενα),το AD9 ειναι του 1983,το PN2 του 1990,το HF2 του 1985,το PH1r του 1980 (TO phaser btw) & το PSM5 του 1984.... ;D στη φωτο ειναι μια πεταλιερα που χρησιμοποιουσα πριν απο 14 χρονια.... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Shelter Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2013 Βοss, Ibanez και MXR (από τα παλιά τουλάχιστον. Με τα καινούργια δεν ξέρω τι γίνεται) To mxr dist+ και το AD9 μου είναι λες και τα πήρα χθες. To μαρσαλάκι από πανω αν και ωραιο ηχητικά διαλύθηκε στην κυριολεξία. Το έχω ακόμα σε κομμάτια μέσα στο κουτί του. Μια μέρα έφυγε ο πατος μαζι με την πλακέτα και ο διακόπτης περασε από μέσα. Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις.
Superfunk Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2013 breaking news... ;D τελικα ψουνισα αΦτο ;D για να δουμε.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
odis13 Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2013 I like it! Το δοκιμασα οταν βγηκε και σκεφτομουν να το αγορασω μαλιστα σαν 2ο delay, ισως το κανω.
bloody_sunday Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2013 Ωραίο ηχητικά αλλά με σοβαρά μειονεκτήματα που καθιστούν την χρήση του προβληματική, και που προσωπικά θεωρώ εντελώς βλακώδη από πλευράς σχεδιασμού (ειδικά από μεγάλη εταιρία κι όχι πχ. από μπουτικά που τα σχεδιάζει στο σαλόνι του): 1. To tap tempo λειτουργεί μονάχα όταν είναι ενεργοποιημένο το delay. Έτσι, δεν μπορείς να βγάλεις ρυθμό με το πόδι πριν πατήσεις το on, και άρα δεν μπορείς να το έχεις να "περιμένει" στο σωστό tempo μέχρι να το ανοίξεις για να παίξεις. 2. ο κάθετος επιλογέας για το tempo είναι υπερβολικά κοντά στους ποδοδιακόπτες όταν αυτός ειναι ρυθμισμένος για μικρούς χρόνους (πχ. slapback), επομένως αν τον χτυπήσεις κατά λάθος με το πόδι την ώρα που πας να το ενεργοποιήσεις... goodbye slapback. 3. το χειρότερο όλων: όταν το απενεργοποιείς, το πετάλι "ξεχνάει" το tap tempo, και όταν το ξαναανοίγεις (πχ. στο επόμενο μέρος του ίδιου κομματιού) έχει αποκτήσει το tempo του... κάθετου διακόπτη. Και κρίνοντας από το #1, δεν μπορείς να του ξαναπατήσεις το tempo παρά μονάχα όταν το έχεις ήδη (ξανα)ενεργοποιήσει. ;D ;D Όποιος δεν έχει μάθει κλακέτες όλα αυτά τα χρόνια, ας προετοιμαστεί για ένα ωραιότατο σαδομαζόχ μάθημα. :P Χρυσό Βατόμουρο για την Ibanez παρά το καλό value for money και το ωραίο oscillation του πεταλιού. Ελπίζω να τα έχουν διορθώσει, αν και αμφιβάλλω. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
Superfunk Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2013 Οντως ειναι λιγο σπαστικα αυτα τα θεματα αλλα εμενα δεν με πολυνοιαζουν αφου 1.δεν κλεινω ΠΟΤΕ το delay (χωρις πλακα πρεπει να εχω να παιξω χωρις delay απο το 1985... ;D) 2.δε χρησιμοποιω slapback 3.ειναι πολυ ΟΜΟΡΦΟ ;D και σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ τιμη (126 ευρω για αναλογικο delay με 1000ms delay time,tap tempo,osc.ctrl & modulation ειναι τζαμπα) 4.εχω ακριβως 12 Χ 16 cm availability στο pedaltrain μου... ;D αν κατι με ενοχλει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ειναι οτι δεν ειναι stereo. Παντως πολλα πεταλια εχουν αυτη τη βλακεια με το tap tempo ,θυμαμαι το κουρυφαια ηχητικα τρεμολο της SD που ειχε το ιδιο προβλημα....δεν μπορουσες να το "χτυπησεις" πριν ανοιξεις το πεταλι....δε μπορω να καταλαβω γιατι τους ξεφευγουν τετοιες πατατιες... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
bloody_sunday Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2013 Κι εγώ το έχω το Seymour Duncan από τότε που βγήκε, μου αρέσει πολύ και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο πολλές φορές. Το can't-tap-me-while-I'm-off πρόβλημά του το είχα ξεπεράσει γιατί σε ένα κομμάτι που το ήθελα οπωσδήποτε συγχρονισμένο σε τρίηχα, ξεκινούσε ο μπασίστας κι έδινε αυτός το tempo, επομένως το άνοιγα, το ρύθμιζα κι έμπαινα λίγα μέτρα αργότερα (η σύνθεση ήταν τέτοια, δεν το κάναμε έτσι λόγω του ελαττώματος). Σε άλλες περιπτώσεις του έβαζα στο περίπου τον προβαρισμένο ρυθμό, κι αν καταλήγαμε αλλού για αλλού έκανα ρύθμιση την ώρα που έπαιζα τις πρώτες νότες... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση