Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

haryy, ναι το ξέρω αυτό!!! συμφωνώ και με yameth, η ανάδραση ενισχυτή-κιθάρας-παίκτη, ειδικά σε leads είναι αναντικατάστατη.

αν μιλάμε όμως για το backbone του κομματιού (ειδικά όταν τα γκάζια ανεβαίνουν...), όπου είναι σημαντικό το παίξιμο να είναι σφιχτό - και ειδικά αν ο χρόνος και το budget (και τα δάχτυλα  :-[) δεν περισσεύουν - το reamping μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ στο να εξασφαλίσει μία καλή εκτέλεση (μπορεί και δύο...)

  • Απαντήσεις 25
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Δημοσιευμένο

Μιλώντας σαν κιθαρίστας, θα έλεγα επίσης πως σε ένα σόλο ο ήχος που ακούω όταν παίζω οδηγεί και την εξέλιξη του. Ιδανικά θα έγραφα με μικρόφωνο στον ενισχυτή/καμπίνα που φτιάχνει τον ήχο που γουστάρω. Μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, όπως δυναμικές και picking techniques δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν με D.I. καθώς δεν αντιδρά το κύκλωμα ανάλογα (παραμόρφωση λάμπας, compression, κλπ).

 

Μπορεί κάποιος όμως να ακούει τον ενισχυτή του και την όλη απόκριση σε realtime, αλλά και να κρατάει ταυτόχρονα το απλό dry σήμα της κιθάρας σε αρχείο για reamping, όπου και η αντίδραση του κυκλώματος αυτού ή οποιουδήποτε άλλου θα συμβεί και πάλι αργότερα. Πχ. ενότητα "Using the JDX to Re-amp" εδώ: http://www.radialeng.com/r2011/jdx500-using.php Mια τακτική που ακολουθείται και με άλλα στουντιακά συστήματα όπως πχ. το Little Labs PCP, φτιαγμένο αρχικά κυρίως μετά από ζήτηση του Joe Barresi για τα reamps που κάνει.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

  • Administrator
Δημοσιευμένο

Εχεις δίκιο bloody_sunday, όπως δείχνει και το σχεδιάγραμμα. Βέβαια προϋποθέτει και μια αγορά ή αν έχεις ήδη να χρησιμοποιήσεις ένα stereo πετάλι

reamp-part1.jpg.00125988b6bbdaf8306a7ac5d5caf061.jpg

Live and let Live.

Δημοσιευμένο

haryy, ναι το ξέρω αυτό!!! συμφωνώ και με yameth, η ανάδραση ενισχυτή-κιθάρας-παίκτη, ειδικά σε leads είναι αναντικατάστατη.

αν μιλάμε όμως για το backbone του κομματιού (ειδικά όταν τα γκάζια ανεβαίνουν...), όπου είναι σημαντικό το παίξιμο να είναι σφιχτό - και ειδικά αν ο χρόνος και το budget (και τα δάχτυλα  :-[) δεν περισσεύουν - το reamping μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ στο να εξασφαλίσει μία καλή εκτέλεση (μπορεί και δύο...)

 

Δεν καταλαβαίνω όμως κάτι. Μιλάς για budget. Άρα αναφέρεσαι σε στουντιακό περιβάλλον. Εκεί λοιπόν αναμένει κανείς ότι το στούντιο μπορεί να σου παρέχει τον ήχο που επιθυμείς μέσω του κατάλληλου ενισχυτή (και να έχεις και την σωστή αλληλεπίδραση όπως λέει και ο Yameth). Γιατί να μην προχωρήσεις απευθείας στην ηχογράφηση του ήχου που θέλεις με λίγη ώρα που θα ψαχτείτε για να τον βρείτε? Έτσι κι αλλιώς δεν θα "χαλάσετε" χρόνο μετά για να κάνετε τις ρυθμίσεις σας? Το μετά τι διαφορά θα έχει σε σχέση με το "πριν"(όσο αφορά το Budget που λες)? Mπορείς να με διαφωτίσεις λίγο σε αυτό και πως το σκέφτεσαι?>

Δημοσιευμένο

Δεν καταλαβαίνω όμως κάτι. Μιλάς για budget. Άρα αναφέρεσαι σε στουντιακό περιβάλλον. Εκεί λοιπόν αναμένει κανείς ότι το στούντιο μπορεί να σου παρέχει τον ήχο που επιθυμείς μέσω του κατάλληλου ενισχυτή (και να έχεις και την σωστή αλληλεπίδραση όπως λέει και ο Yameth). Γιατί να μην προχωρήσεις απευθείας στην ηχογράφηση του ήχου που θέλεις με λίγη ώρα που θα ψαχτείτε για να τον βρείτε? Έτσι κι αλλιώς δεν θα "χαλάσετε" χρόνο μετά για να κάνετε τις ρυθμίσεις σας? Το μετά τι διαφορά θα έχει σε σχέση με το "πριν"(όσο αφορά το Budget που λες)? Mπορείς να με διαφωτίσεις λίγο σε αυτό και πως το σκέφτεσαι?>

 

μιλάω σαν working class χομπίστας μουσικός.

η διαφορά έγκειται στο ότι μπορώ να γράψω σπίτι μου, με μία καλή (και φτηνή) κάρτα ήχου, άντε και ένα DI, στο pc μου, όποτε έχω χρόνο, χωρίς να δεσμεύομαι έναντι κανενός, τα tracks μου "τέλεια" παιγμένα.

 

και όταν μπορέσω, να πάω στο studio και απλά να βρω τον ήχο και να κάνω το reamping.

 

η προσωπική εναλλακτική, είναι το "μελετάω, μελετάω, μελετάω (όποτε έχω χρόνο), και πάω και τα γράφω όλα σε 2 ημέρες, ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε." (όχι πως το ένα αποκλείει το άλλο βέβαια, ειδικά στο θέμα της μελέτης).

Δημοσιευμένο

μιλάω σαν working class χομπίστας μουσικός.

η διαφορά έγκειται στο ότι μπορώ να γράψω σπίτι μου, με μία καλή (και φτηνή) κάρτα ήχου, άντε και ένα DI, στο pc μου, όποτε έχω χρόνο, χωρίς να δεσμεύομαι έναντι κανενός, τα tracks μου "τέλεια" παιγμένα.

 

και όταν μπορέσω, να πάω στο studio και απλά να βρω τον ήχο και να κάνω το reamping.

 

η προσωπική εναλλακτική, είναι το "μελετάω, μελετάω, μελετάω (όποτε έχω χρόνο), και πάω και τα γράφω όλα σε 2 ημέρες, ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε." (όχι πως το ένα αποκλείει το άλλο βέβαια, ειδικά στο θέμα της μελέτης).

 

Κατανοητό το σκεπτικό σου όσο αφορά την απόδοση των takes.

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...