kbasilis Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2013 Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2013 Που το θυμηθηκες αυτο; Το εχω σε βινυλιο.. Δισκαρα... Κάνω κάτι ψαχουλέματα κάπου κάπου,γενικά ο τύπος είναι φοβερός Flying High Again
mariostz Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2013 Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2013 Αν εχεις προβληματα με ριφ αυτου του τιπου το πιθανοτερο ειναι οτι ζοριζεις το χερι σου παραπανω απο οσο χρειαζεται. Προσπαθησε να μην σφιγγεις το χερι απο τον αγκωνα και πανω και ολη η κινηση να γινεται στο καρπο και μαλιστα οσο πιο μικρη γινεται. Αυτο δεν εχει σχεση με μετρονομο. Τρολολολολολολολ
sotos9 Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2013 Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 2013 Καλησπέρα, θα θελα να μάθω αν υπάρχουν μαθήματα ονλαιν και αν υπάρχει συγκεκριμενη τεχνική για γρήγορο alternate picking, δε ξέρω καν αν το λέω σωστά ή αν υπάρχει κάποια άλλη ορολογία, αυτό που θέλω είναι να εξασκηθώ σε ριφφ του τύπου Amon Amarth - "Runes to My Memory" Metal Blade Records . Ενώ γενικά μπορώ να παίζω γρήγορα τρίηχα και ριφφ χωρίς να κουράζεται το δεξί χέρι, όταν πάω να παίξω ριφφ του τύπου όπως το εισαγωγικό στο παραπάνω τραγούδι κουράζομαι γρήγορα. Μαθήματα γενικά alternate picking βρήκα, αλλά δεν έχω πρόβλημα σε γρήγορα ριφφ με alternate έχω πρόβλημα στα συγκεκριμένα, οπότε αν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη τεχνική-μάθημα-ορολογία θα θελα να με ενημερώσετε φιλε Γιωργο υπαρχουνε πολλες τεχνικες και τροποι. Ο καθενας μας λειτουργει και συμπεριφερετε διαφορετικα όταν προκειται για μελετη.Δεν θελω να το παιξω ειδημονας αλλα πιστεψε με εχω ριξει πολύ μελετη στην ζωη μου.Θα σου πω ένα τροπο και εάν θελεις τον εφαρμοζεις,προσωπικα με ειχε βοηθησει πολύ. Παρε μπροστα σου ένα ρολοι., Την κάθε ασκηση θα την παιζεις 15 λεπτα,χωρις brake!! 1)οχταηχα 2)τετραηχα 3)τριηχα Θα το κανεις κάθε μερα..Τον πρωτο μηνα θα παιζεις μονο σε ανοιχτες χορδες δηλαδη χωρις καν να χρησιμοποιεις το αριστερο σου χερι.Για παραδειγμα ξεκινας το οχταηχο,το πρωτο χτηπημα πρεπει να είναι accent για να καταλαβαινεις το ένα .Θα προσπαθεις στο 15λεπτο που εχεις να μοιραζεις την ασκηση σε ολες τις χορδες.Την πρωτο μηνα θα ξεκινας με downstroke.Και φυσικα θα κανεις το ιδιο με τις άλλες δυο. Τον δευτερο μηνα θα κανεις ακριβως το ιδιο συν το αριστερο σου χερι.Καλο θα ητανε να παιζεις χρωματικα τις ασκησεις δηλαδη από 1 μεχρι 12 ταστο Τον τριτο μηνα ακριβως το ιδιο με την διαφορα ότι θα αρχιζεις upstroke τις ασκησεις Και τωρα το δυσκολο σημειο:εφοσον το καταφερεις αυτό(εάν δε βαρεθεις ,ολοι ετσι την πατανε)Θα ξεκινησεις να κανεις τις ιδιες ασκησεις μπλεκοντας δυο χορδες.Τι θελω να πω ξεκινα οχταηχο στην E-A υστερα Α-D και παει λεγοντας.Θελει πολυ καιρο και μεγαλη υπομονη.Θελει οργανωση και τροπο,οσο για την ταχητητα ΑΡΓΑ!!Εαν το εφαρμοσεις για λιγους μηνες δεν θα πιστευεις πως παιζει το δεξι σου.Η μαγεια είναι στο δεξι όχι στο αριστερο.Θα παιζεις μεγαλες κλιμακες γρηγορα και καθαρα για πλακα. Καλη επιτυχια. metal και φραπε!!!!
sotos9 Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2013 Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2013 φιλε Γιωργο υπαρχουνε πολλες τεχνικες και τροποι. Ο καθενας μας λειτουργει και συμπεριφερετε διαφορετικα όταν προκειται για μελετη.Δεν θελω να το παιξω ειδημονας αλλα πιστεψε με εχω ριξει πολύ μελετη στην ζωη μου.Θα σου πω ένα τροπο και εάν θελεις τον εφαρμοζεις,προσωπικα με ειχε βοηθησει πολύ. Παρε μπροστα σου ένα ρολοι., Την κάθε ασκηση θα την παιζεις 15 λεπτα,χωρις brake!! 1)οχταηχα 2)τετραηχα 3)τριηχα Θα το κανεις κάθε μερα..Τον πρωτο μηνα θα παιζεις μονο σε ανοιχτες χορδες δηλαδη χωρις καν να χρησιμοποιεις το αριστερο σου χερι.Για παραδειγμα ξεκινας το οχταηχο,το πρωτο χτηπημα πρεπει να είναι accent για να καταλαβαινεις το ένα .Θα προσπαθεις στο 15λεπτο που εχεις να μοιραζεις την ασκηση σε ολες τις χορδες.Την πρωτο μηνα θα ξεκινας με downstroke.Και φυσικα θα κανεις το ιδιο με τις άλλες δυο. Τον δευτερο μηνα θα κανεις ακριβως το ιδιο συν το αριστερο σου χερι.Καλο θα ητανε να παιζεις χρωματικα τις ασκησεις δηλαδη από 1 μεχρι 12 ταστο Τον τριτο μηνα ακριβως το ιδιο με την διαφορα ότι θα αρχιζεις upstroke τις ασκησεις Και τωρα το δυσκολο σημειο:εφοσον το καταφερεις αυτό(εάν δε βαρεθεις ,ολοι ετσι την πατανε)Θα ξεκινησεις να κανεις τις ιδιες ασκησεις μπλεκοντας δυο χορδες.Τι θελω να πω ξεκινα οχταηχο στην E-A υστερα Α-D και παει λεγοντας.Θελει πολυ καιρο και μεγαλη υπομονη.Θελει οργανωση και τροπο,οσο για την ταχητητα ΑΡΓΑ!!Εαν το εφαρμοσεις για λιγους μηνες δεν θα πιστευεις πως παιζει το δεξι σου.Η μαγεια είναι στο δεξι όχι στο αριστερο.Θα παιζεις μεγαλες κλιμακες γρηγορα και καθαρα για πλακα. Καλη επιτυχια. Ξεχασα να πω οτι στην πορεια τις μελετης μπορεις να βαλεις πενατηχα,εξαηχα ,εφταηαχα.Πολυ σημαντικα τα accents.ΠΑΡΔΕΙΓΜΑ:σε ενα lick με εξι νοτες(τριηχα) πρεπει να τονιζεις το ενα και το τεσσερα,σε ενα οχταηχο το ενα και το πεντε.Προσεχε οταν αλλαζει χορδη να μην παιζεις ιδιο χτυπημα.Δηλαδη σε ενα εξαηχο ξεκινας στην Ε χορδη downstroke-upstroke-downstoke αλλαζεις χορδη A upstroke -downstroke-upstroke,οποτε καταληγεις παλι στην E με downstroke. metal και φραπε!!!!
Dreamdancer Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2013 Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2013 Παιδες σχετικα με τον μετρονομο που θεοποιειτε:Ο μετρονομος ειναι σιγουρα εξαιρετικα χρησιμος και χρειαζεται οπωσδηποτε στην εξασκηση αλλά υπο προυποθέσεις.Αν η τεχνική σου δεν ειναι αψογη στο μονο που θα σε βοηθησει ο μετρονομος ειναι στο ποσο καλος στην εξασκηση...λαθων θα γινεις και μετα θελει τριπλασια προσπαθεια για να διορθωθουν. Οικονομια κινησης,Ανεξαρτησια δαχτυλων,μη σφιξιμο της πενας,χαλαρα δαχτυλα,τελειες επαναληψεις χωρις λαθη κτλ κτλ κτλ..ολα αυτα πρεπει να σας ενδιαφερουν.Αν δεν τα προσεχετε πρωτα αυτα και κυνηγατε το κλικ του μετρονομου απλα θα γινεται καλοι στην..τσαπατσουλια 8).
kbasilis Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2013 Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2013 Οικονομια κινησης,Ανεξαρτησια δαχτυλων,μη σφιξιμο της πενας,χαλαρα δαχτυλα,τελειες επαναληψεις χωρις λαθη κτλ κτλ κτλ..ολα αυτα πρεπει να σας ενδιαφερουν.Αν δεν τα προσεχετε πρωτα αυτα και κυνηγατε το κλικ του μετρονομου απλα θα γινεται καλοι στην..τσαπατσουλια 8). Πολύ σωστά τα λες αλλά αυτά πρέπει να πηγαίνουν πάνω σε έναν ρυθμό τον οποίο δείνει ο μετρονόμος και όχι σε έναν ασύμετρο,σίγουρα δείνεις βάση σε όλα αυτά που είπες και όχι μόνο στον μετρονόμο. Flying High Again
Dreamdancer Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2013 Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2013 Πολύ σωστά τα λες αλλά αυτά πρέπει να πηγαίνουν πάνω σε έναν ρυθμό τον οποίο δείνει ο μετρονόμος και όχι σε έναν ασύμετρο,σίγουρα δείνεις βάση σε όλα αυτά που είπες και όχι μόνο στον μετρονόμο. Σωστα αλλα το βασικο προβλημα που εχω καταλαβει εγω ειναι οτι πολλοι νομιζουν οτι ο μετρονομος θα τους κανει να παιζουν γρηγορα.Λιγο ανεβαζω τα bpm το συνηθιζω,περιμενω να καθαρισει κτλ κτλ κτλ....κυνηγωντας το κλικ δεν μπορεις να συγκεντρωθεις στις λεπτομερειες της τεχνικής.ΑΝ υπαρχει ενας καλος δασκαλος να επιμενει πολυ στα παραπανω και να τα εχει κανει ηδη δευτερη φυση στους μαθητες τοτε ναι αλλα συνηθως αυτο που γινεται ειναι να παιρνει ο αλλος ενα μετρονομο να ανεβαζει σταδιακα τα bpm και να περιμενει να φτιαξει τεχνική....αυτο ΔΕΝ γινεται ;).
kbasilis Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2013 Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2013 Σωστα αλλα το βασικο προβλημα που εχω καταλαβει εγω ειναι οτι πολλοι νομιζουν οτι ο μετρονομος θα τους κανει να παιζουν γρηγορα.Λιγο ανεβαζω τα bpm το συνηθιζω,περιμενω να καθαρισει κτλ κτλ κτλ....κυνηγωντας το κλικ δεν μπορεις να συγκεντρωθεις στις λεπτομερειες της τεχνικής.ΑΝ υπαρχει ενας καλος δασκαλος να επιμενει πολυ στα παραπανω και να τα εχει κανει ηδη δευτερη φυση στους μαθητες τοτε ναι αλλα συνηθως αυτο που γινεται ειναι να παιρνει ο αλλος ενα μετρονομο να ανεβαζει σταδιακα τα bpm και να περιμενει να φτιαξει τεχνική....αυτο ΔΕΝ γινεται ;). Προσωπική μου γνώμη για τον μετρονόμο είναι ότι χρειάζεται για να μην κινίσαι σε "αφθαίρετους" ρυθμούς. Όπως άμα είσαι σε μια μπάντα δεν μπορεί ο ρυθμός (ντραμς κτλ) να κινούνται σύμφωνα με το τραγούδι και κάποιος από τα μέλη να έχει τον δικό του ρυθμό. Συν ότι αν μάθεις να κινήσαι σωστά στους ρυθμούς θα αποφύγεις διάφορα "πασαλίματα"(αυτό δεν ησχύει για όλους αλλά πολλοί το κάνουν). Το να ανεβάζει απλά τον μετρονόμο δεν σημαίνει πως θα ανέβει και το χέρι του(εφόσον δεν το έχει εξασκήσει) έχεις δίκιο σ'αυτό. Flying High Again
lucky luke Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2013 Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2013 Πάντως κ γω δε νομίζω οτι χρειάζεται να ανεβαίνουν τα bpm ου μετρονόμου. Αν πχ παίζει κάποιος τέλεια μια φράση στο 60 επι καθημερινής βάσεως , θα φτάσει να την "έχει" άνετα στο 80,100 κ.ο.κ χωρίς καλά καλά να το καταλάβει.
kbasilis Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2013 Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2013 Πάντως κ γω δε νομίζω οτι χρειάζεται να ανεβαίνουν τα bpm ου μετρονόμου. Αν πχ παίζει κάποιος τέλεια μια φράση στο 60 επι καθημερινής βάσεως , θα φτάσει να την "έχει" άνετα στο 80,100 κ.ο.κ χωρίς καλά καλά να το καταλάβει. +1 Πολύ σωστός ;) Flying High Again
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση