soinex Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2013 Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2013 Επισης η συντριπτικη πλειοψηφια των τραγουδιστων,βγαζει μια ανασφαλεια λεγοντας "δεν ακουω",ακομη και αν ακουν μια χαρα,και στο τελος αυθυποβαλλονται οτι οντως δεν ακουνε. Και εκει η συνεργασια και η συζητηση με καποιον εμπειρο που εμπιστευεστε θα φερει θετικα αποτελεσματα. Το πιο πιθανό σενάριο είναι αυτό, το έχουμε ζήσει όλοι αρκετές φορές συζήτηση,ειλικρίνεια και μακριά οι χαζοεγωισμοί και όλα τα άλλα τα τεχνικά που είπαν και οι υπόλοιποι συμφορουμίτες θα τα βρείτε.. εγω ειμαι κατα του in ear γιατι ΟΛΟΙ οι μουσικοι πρεπει να νιωθουν το live σαν ακροατες την ωρα που παιζουν.το πιθανοτερο ειναι να υπαρχει συνδυασμος απειριας φωνητικης και μεγαλης εντασης. στο προβαδικο ποτε δεν θα ακουει τελεια.Στο live εκτος αν υπαρχει "εγκληματικη πραξη" απο ηχοληπτη δεν γινεται να μην ακουει. Απλά εδώ είμαι λίγο αντίθετος, γιατί φαίνεσαι λίγο απόλυτος.. σε διάφορες περιπτώσεις το in ear η καλύτερη λύση σε ένα δοσμένο πρόβλημα on stage..Βέβαια εννοείτε στην περίπτωση των παιδιών, έχουν να δοκιμάσουν και να χρησιμοποιήσουν όλα τα υπόλοιπα που ανέφεραν οι παραπάνω πριν καν αρχίσουν να το συζητάνε σαν εναλλακτική 8)
kathodios Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2013 Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2013 Μόνο η κοπέλα τραγουδάει; Αν τραγουδάει και κάποιος άλλος το παθαίνει κι αυτός;; Αν όχι τότε η κοπελιά χρειάζεται κάποια μαθήματα ωστε να μπορεί να διαχειρίζεται τη φωνή της και να ανεβάζει και volume όταν χρειάζεται
Adamo Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2013 Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2013 Απλά εδώ είμαι λίγο αντίθετος, γιατί φαίνεσαι λίγο απόλυτος.. σε διάφορες περιπτώσεις το in ear η καλύτερη λύση σε ένα δοσμένο πρόβλημα on stage..Βέβαια εννοείτε στην περίπτωση των παιδιών, έχουν να δοκιμάσουν και να χρησιμοποιήσουν όλα τα υπόλοιπα που ανέφεραν οι παραπάνω πριν καν αρχίσουν να το συζητάνε σαν εναλλακτική 8) συμφωνω αλλα πιστευω οτι βολευει οταν ξερεις οτι θα εισαι σε μεγαλη σκηνη με μπαντα ανω των 7 ατομων.Σε 5 ατομα που ειναι συνηθως ενα γκρουπ το θεωρω ασκοπο.Οντως σε μερικες περιπτωσεις ειναι ισως must
freerock1974 Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2013 Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2013 Αν ασχολειται λιγο καιρο ειναι μαλλον θεμα εντασης της φωνης της και επαφης με το μικροφωνο-αυτοπεποιθηση-εγω ειμαι αυτη?καλα τα λεγα στο μπανιο... Αλλα οχι μονο αυτα. Δεν ανεφερες πουθενα αν εσεις την ακουτε. Αν δεν την ακουτε και συνεχιζετε να παιζετε,πρεπει ν αλλαξετε νοοτροπια ''δουλειας''. Τα παραπανω ειναι φιλοσοφιες. Στο ζουμι.. 1)Παιξτε μαζι της με ακουστικες χωρις τυμπανα,κομματια που παιζετε ηλεκτρικα και ακουστε αυτην και οχι το αν θα πιασετε καλα τη Μι φαλτσορε.Αν δεν την ακουτε,προβλημα.Αν την ακουτε θελει επαφη,τριβη με μικροφωνο. 2)Πηγαινε εσυ ακριβως διπλα της στο προβαδικο και δες τί ακουει.Αν την ακους καλα μην της το πεις.Πως την εχασα μα την αγαπω. 3)Καντε μια προβα συνεννοημενοι να παιξετε οσο πιο χαμηλα μπορειτε χωρις να το ξερει και δειτε τι θα πει.Αν πει ειναι καλα,τοτε μπορειτε και πιο χαμηλα.Αν δεν ειναι,παντε την κανα μηνα Βαρβακειο για μεροκαματο.. 4)Ποσα μονιτορ εχει?1 δε φτανει. Βαλτε 2 και κοιταξτε να κοιτανε καλα σ αυτην και οχι στο γκαρσονι... Αγοραστε ενα αυτοενισχυομενο ελεγχομενο αππο εσας και με through στειλετε πρωτα σ αυτο και μετα στον ηχογλειφτη για να δωσει εξω και aux. 5)Σημαντικο.Πειτε της,δειξτε της,οτι γουσταρετε πολυ τη φωνη της,ανεβαστε την κι ας μην το πιστευετε 100%. Την ωρα που παιζτε,δειξτε της οτι γουσταρτε και μην κοιτατε τις κιθαρες σας και το καινουριο μπεταλακι ή τον ντραμερ αν θα σκασει καλα μετα το μπρικι(μπρεικ).Στα διαλειμματα πειτε και κανα ''Το λες φοβερα το Τσακα καν''.. 6)Η φωνη ειναι το πιο δυσκολο οργανο και παιζετε γι αυτην.Δε σας ακολουθει αυτη. Αν δεν βγαινει καλα η φωνη,ολη η μπαντα παει για φουντο.Ή φουντα αναλογα τα κεφια.. Καλη συνεχεια! :) GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND
kontras Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2013 OP Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2013 γκράτσιε α τούτι :) Εγώ την ακούω την φωνή της κοπέλας και οι υπόλοιποι το ίδιο. Εκείνη ίσως να μην ακούει τόσο καλά, όπως το σκέφτομαι, επειδή όταν τραγουδάς το κεφάλι σου γεμίζει με την φωνή σου και δεν ξέρεις αν είναι αυτό ή τα ηχεία. Η αλήθεια είναι ότι όντως η φωνή είναι το πιο ευαίσθητο σε ένα συγκρότημα, καθώς ό,τι και να παίζουν οι άλλοι αν η φωνή δεν πατάει καλά, φύγαμε για καλαμπόκια. Νομίζω ότι τελικά θα λυθεί το θέμα καθώς περνάει ο καιρός. Ευχαριστώ πολύ παλίκαροι 8) Dreamers come and go, but a dream's forever
Adamo Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2013 Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2013 γκράτσιε α τούτι :) Εγώ την ακούω την φωνή της κοπέλας και οι υπόλοιποι το ίδιο. Εκείνη ίσως να μην ακούει τόσο καλά, όπως το σκέφτομαι, επειδή όταν τραγουδάς το κεφάλι σου γεμίζει με την φωνή σου και δεν ξέρεις αν είναι αυτό ή τα ηχεία. ειναι και αυτο που λες αλλα προσοχη σε κατι,το να ακους την φωνη δεν σημαινει οτι απλα ακουγεται σημαινει οτι πρεπει να ακους το σκασιμο,το σοναρισμα που κανει τις αρμονικες ολα.Πρεπει να εχεις πληρη εικονα του φασματος της . απλα οσο πιο εκπαιδευμενος ειανι καποιος τοσο μεγαλυτερο το φασμα και τοσο πιο αυτονομος ειναι στο πως τραγουδαει σε σχεση με το τι ακουει.αυτο ομως θελει χροοοοονια εμπειριας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση