theoctapus Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Προς Θεού ,δεν νομίζω ότι μπαίνεις σε ένα μουσικό πανεπιστήμιο πχ Berklee και βγαίνεις παιχταράς λόγω των γνώσεων που αποκομίζεις από τη διδασκαλία. Επιτρέψτε μου να πιστεύω πως τις γνώσεις αυτές μπορείς άνετα να τις βρεις κι εκτός πανεπιστημίου,στην εποχή που ζούμε . Θα βγεις καλύτερος παίκτης και μουσικός κυρίως λόγω της "μαρμίτας" που θα σε περιβάλλει. Η συναναστροφή με λαμπρούς μουσικούς,η ανταλλαγή ιδεών,η τριβή με διάφορα είδη,τα ερεθίσματα,ο ανταγωνισμός (σε λογικά πλαίσια)αν θέλετε και γενικά το μουσικό περιβάλλον είναι το κέρδος αυτής της υπόθεσης. Και όχι μόνο, αλλά και η πειθαρχία στην μελέτη την οποία πρέπει να ασπαστείς αν θες να πάρεις πτυχίο. Γιατί εκεί έξω όντως υπάρχει διαθέσιμη γνώση, αλλά μπορείς να πείς "βαριέμαι, αύριο καλύτερα.." και το αύριο γίνεται μεθαύριο, κ.ο.κ. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί
neeq Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Αναρωτιέμαι αν αυτό καλλιεργείται στις μουσικές σχολές(και μάλιστα σε σχολές τόσο υψηλού επιπέδου), ή αν αφορά άλλους παράγοντες, όπως ακούσματα, βιώματα κτλ. Γνωρίζοντας για αντιστοιχα ιδρυματα στην Ευρωπη (οχι ντραμς βεβαια, αλλά πιο κλασικών οργανων), μπορω να πω οτι αυτό ακριβώς είναι που δουλευουν στα μαθηματα τους, καθως η τελεια αναπαραγωγή της παρτιτουρας εξυπακουεται οταν μπαινεις σε αυτα τα επίπεδα. Φανταζομαι καπως ετσι θα ειναι και σε κεινο το κ@λοχανειο με τους αχρηστους ;D
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Moderator Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Κατα τ' άλλα, ξανακούγοντας τους ντράμερ, παρατήρησα πως πολλοί, αν όχι όλοι, έχουν πολύ ανεπτυγμένη μουσική προσωπικότητα. Περισσότερο από την τεχνική τους επάρκεια, με εντυπωσίασε το ότι πολύ συχνά καταλάβαινα(εγώ ο άσχετος από τύμπανα) ποιος έπαιζε όταν ξαναρχόταν η σειρά του. Αναρωτιέμαι αν αυτό καλλιεργείται στις μουσικές σχολές(και μάλιστα σε σχολές τόσο υψηλού επιπέδου), ή αν αφορά άλλους παράγοντες, όπως ακούσματα, βιώματα κτλ. Πραγματικά. Εισέπραξα το ίδιο (τουλάχιστον με δύο - τρεις) και αυτή ήταν η μεγάλη τους επιτυχία- γιατί κατά τα άλλα, άπαντες ήταν... ζημιά ;D 8) all this has happened before and will happen again
After_Hours Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Για το βίντεο: τα παιδιά είναι όντως άψογα, εμφανέστατα έχουν ρίξει ιδρώτα με το τσουβάλι μελετώντας, αξιοθαύμαστοι από κάθε άποψη. Προσωπικά, δεν με ξετρέλαναν και ούτε θα ψάξω περαιτέρω γι αυτούς (σκασίλα που την είχαν..). Το όλο Berklee chops (και γενικά chops) θέμα μου θυμίζει μηχανές παραγωγής που όσο ελεύθερα κι αν κινούνται τα παιδιά εκεί, τελικώς βγαίνουν όλα πανομοιότυπα. Το πρωί πέτυχα αυτό που μου κίνησε απείρως περισσότερο το ενδιαφέρον: Και για να μην βγαίνουμε απ το θέμα μας (...), ναι, η εκπαίδευση μπάζει, το σύστημα μπάζει, το κράτος μπάζει κ.ο.κ. Αναμφισβήτητα. Το λυπηρό είναι ότι γενικά όμως έχει επικρατήσει μια αντιμετώπιση άκρως αναποτελεσματική, ένας ισοπεδωτισμός και κράξιμο (braf style...) που ναι μεν σαν πρώτο βήμα είναι ενθαρρυντικό (αναγνώριση προβλήματος και όχι θάψιμο κάτω απ το χαλί), αλλά μένοντας μόνο εκεί ούτε βοηθάει, ούτε προσφέρει και τις περισσότερες φορές σκοτώνει εν τη γενέσει τους προσπάθειες που θα μπορούσαν να καρποφορήσουν. ‘You gotta be willing to die for the motherf@cker.’ -Elvin Jones
audiokostas Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Ας πουμε ότι ήταν διακοπές στην Αθήνα γιατί συλλέγει δραματικές εμπειρίες. Και ερχόταν ο Αραπάκος (εις εκ των του βίντεο) που χει στα χέρια αστραπή και στα πόδια του βροντή και βαζε αγγελία στο Noiz που λεγε "Λέβεντης μελαμψός και στη θωριά γενναίος παίζει στα τομάρια του τα πάντα και δεν σιχαίνεται. Μια δοκιμή θα σας πείσει" Τον φωνάζετε για ακρόαση και ο τυπάκος σπέρνει, θερίζει, δεματιάζει και σας τα δίνει σε αρμαθιές και νοιώσατε σα να παίζετε πιτσικουλιές με τον Γκουζκούνη. Και γυρνάει και σας λέει: Αν θέτε, πρόβα Σάββατο μόνο 6 με 11 η ίσως και Κυριακή 9 με 2 με ένα 20λεπτο διάλλειμα. Το "σχεδόν" δεν παίζει ούτε στην έλευση, ούτε στην αποχώρηση. Αν έχετε χώρο σοβαρό καλώς αλλιώς πληρώνετε σοβαρό προβάδικο. Δεν πίνω, δεν καπνίζω άρα κάπνισμα μόνο τελείως έξω από το στούντιο. Στη πρόβα όλοι ξέρουμε τα μέτρα μας και δεν τα μελετάμε εκεί. Δεν μ'αρέσει το chit chat μες στη βδομάδα κι ότι (πολύ συγκεκριμένο) θέλετε έχω email. Παίρνω minimum €100 για μικρά gigs και μόνο ΠΣΚ. Εξαίρεση σοβαρά gigs μεσοβδόμαδα αλλά min τα €250. Παραβίαση οιουδήποτε των παραπάνω σημαίνει και άμεση αποχώρηση από την πρόβα/group. Τι του λέτε; Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
Earendil Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Ορίστε, καθαρό. Όταν σας (ξανα)δω, θα πιω πολλές κερασμένες μπύρες. Χρωστάτε. Όλοι. :-* (Πωωωω, τα μυαλά μου.) τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη
Moderator LK Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Moderator Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Δεν πίνω, δεν καπνίζω Τι του λέτε; Του λέω: "...and you call yourself a drummer"?? Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube
RayDTutto Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 OP Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Thanks Earendil. Χρωστάω Κατά τα άλλα τα μεταξωτά βρακιά... και τα σχετικά... Αν θες σοβαρούς συνεργάτες πρέπει να είσαι κι εσύ σοβαρός. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.
Earendil Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Thanks Earendil. Χρωστάω Ε με (μας) μάλωνες όμως πριν. Να κι εγώ θα κλαίω. :'( :'( :'( :'( :'( :'( ;D ;D ;D ;D ;D τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη
neeq Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Ας πουμε ότι ήταν διακοπές στην Αθήνα γιατί συλλέγει δραματικές εμπειρίες. Και ερχόταν ο Αραπάκος (εις εκ των του βίντεο) που χει στα χέρια αστραπή και στα πόδια του βροντή και βαζε αγγελία στο Noiz που λεγε "Λέβεντης μελαμψός και στη θωριά γενναίος παίζει στα τομάρια του τα πάντα και δεν σιχαίνεται. Μια δοκιμή θα σας πείσει" Τον φωνάζετε για ακρόαση και ο τυπάκος σπέρνει, θερίζει, δεματιάζει και σας τα δίνει σε αρμαθιές και νοιώσατε σα να παίζετε πιτσικουλιές με τον Γκουζκούνη. Και γυρνάει και σας λέει: Αν θέτε, πρόβα Σάββατο μόνο 6 με 11 η ίσως και Κυριακή 9 με 2 με ένα 20λεπτο διάλλειμα. Το "σχεδόν" δεν παίζει ούτε στην έλευση, ούτε στην αποχώρηση. Αν έχετε χώρο σοβαρό καλώς αλλιώς πληρώνετε σοβαρό προβάδικο. Δεν πίνω, δεν καπνίζω άρα κάπνισμα μόνο τελείως έξω από το στούντιο. Στη πρόβα όλοι ξέρουμε τα μέτρα μας και δεν τα μελετάμε εκεί. Δεν μ'αρέσει το chit chat μες στη βδομάδα κι ότι (πολύ συγκεκριμένο) θέλετε έχω email. Παίρνω minimum €100 για μικρά gigs και μόνο ΠΣΚ. Εξαίρεση σοβαρά gigs μεσοβδόμαδα αλλά min τα €250. Παραβίαση οιουδήποτε των παραπάνω σημαίνει και άμεση αποχώρηση από την πρόβα/group. Τι του λέτε; Αναλογα, τι προτζεκτ δουευουμε. Αν εχουμε ενα απαιτητικό προγραμμα, με αυστηρη προθεσμία και καλές προδιαγραφες-αμοιβες, του δινουμε το χερι και ξεκιναμε. Είναι αυτο που θελουμε. Αν μαζευομαστε για να παιζουμε 12μετρα, να πινουμε μπυρες, να ρευομαστε και να λεμε ιστοριες απο το στρατο, θα του πουμε ασε μας ρε ψωναρα :P
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση