neeq Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2012 Σαφέστατα τα παραπάνω... Πάντως εκ πείρας θα έλεγα ότι και εδώ έχει αρχίσει η «παραγωγή» ταλαντούχων «φυντανιών»- όχι στην υπέρ ποσότητα του... αμέρικα, αλλά τηρούμενων των εγχώριων αναλογιών. Έχω ακούσει σε συναυλίες νέα παιδιά που με άφησαν άφωνο- αλλά και στο Modern Music School κάτι νέους ταλέντους/ τομαροσκούστες πολλάν καλούς και εξελίξιμους ;D Για να συνοψίσω, σε σχέση με τα 80ς που εμείς τότε ήμασταν η τότε νέα γενιά, αυτοί εδώ (και αναφέρομε στους εγχώριους) είναι κλάσεις καλύτεροι, πιο διαβασμένοι/ μελετηροί κλπ... Και προσωπικά μου αρέσει που έχει ανέβει το επίπεδο και βγαίνουν καλοί μουσικοί. +1000 Επισης, μουσική δεν ειναι μονο τα φιουζιον τζαζ ποπ τσοπς. Απο την Ελλαδα βγαινουν μουσικοι που διαπρεπουν σε όλο τον κοσμο, στη λύρα, το μπουζουκι, το κλαρίνο, το ουτι κτλ. Στο αντιστοιχο φορουμ kemetzes.com, οι αμερικανοι λυραρηδες βαζουν βιντεακια 10χρονων απο ποντιακα πανηγυρια και καταριουνται την ελλειπη τους εκπαιδευση στα ελληνικα (ή ευρυτερα, ανατολικα) παραδοσιακά οργανα.
jkstigma Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2012 Αντί να καταριέστε το σκοτάδι.... ανάψτε ένα κερί. Σαφώς και μουσικά είμαστε πίσω, αφου η jazz ας πουμε...ανθισε...100 χρόνια πριν !!!! Οποτε καλό ειναι οταν βλεπουμε video σαν αυτα που πόσταρε ο φίλος,,, να βαζουμε το κεφάλι κατω και να μελετάμε λίγο. inhttps://www.youtube.com/user/jkstigma/videos
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2012 Administrator Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2012 Αν δεν υπάρξουν ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ η κουβέντα μπορεί να συνεχιστεί. Βέβαια καλό είναι να μην μιλάμε για τελείως διαφορετικά πράγματα απο αυτά που αναφέρει ο τίτλος, ούτε να επαναλαμβανόμαστε, γιατί η κουβέντα πλατειάζει και γινεται αφάνταστα ΒΑΡΕΤΗ. Live and let Live.
kostri Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2012 Εντυπωσιακό βίντεο. Ιδιαίτερα μου άρεσαν οι Amber Baker(μίνιμαλ παίξιμο και καταπληκτικός ήχος) και Sean Wright(τρομερό παίξιμο με τα πιατίνια!!ΤΡΟΜΕΡΟ). Θενκς Ρέη! Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.
geodimitri Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2012 Καλά τα παιδιά του βίντεο είναι το κάτι άλλο! Πολλοί ωραίοι όλοι τους. Ευχαριστούμε Ray! :)
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Moderator Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Πάντως κάθε φορά που βλέπω πιτσιρικάδες «παίκτες/ πολυβόλα» δεν μπορώ να μην προβληματιστώ... Τι στον κόρακα... Γεννήθηκαν ως σούπερ ταλέντα; Έλιωσαν στην μελέτη από τα δύο τους χρόνια; Έπεσαν μικροί μέσα στην μαρμίτα; Πως στην ευχή στα 17 τους παίζουν έτσι, όπως οι περισσότεροι από εμάς όσο και αν λαλήσουμε στην πρόβα, δεν θα παίξουμε ποτέ; ??? ;D Πως το κάνουν; :) ΥΓ: Θέλω και εγώ ;D ;D ;D all this has happened before and will happen again
marathon Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Και τον Κυναίγειρο τον είχαν ρίξει από μικρό μέσα.......με το κεφάλι ...αλοίμονο σε αυτούς που στη ζωή τους...δεν εμφανιστηκε ποτε η μαρμίτα... :)...έστω και άδεια 8) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
RayDTutto Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 OP Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Εγώ ως μαρμίτα, αντιλαμβάνομαι το περιβάλλον μουσικό και μη. Το περιβάλλον του πατέρα που είναι περήφανος που το παιδί του είναι ο ντράμερ της εκκλησίας και όχι το περιβάλλον του πατέρα που είναι πλήρως αρνητικός σε ό,τι κάνει το παιδί του σε σχέση με τη μουσική γιατί στο τέλος δεν θα έχει διαβάσει αρκετά για τις πανελλαδικές. ...αλοίμονο σε αυτούς που στη ζωή τους...δεν εμφανιστηκε ποτε η μαρμίτα... :)...έστω και άδεια 8) Α ρε Καβάφη... ;D When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.
Vasmar Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Εγώ ως μαρμίτα, αντιλαμβάνομαι το περιβάλλον μουσικό και μη. Έτσι πιστεύω κι εγώ.. Παιδιά κατά την ταπεινή μου γνώμη και με την όποια εμπειρία μπορώ να έχω,θεωρώ ότι αυτή η "μαρμίτα" που λέει ο Σπύρος είναι τεράστια παράμετρος και θα έπρεπε να είναι ο κυριότερος λόγος για να στραφεί ένας νέος σε μουσικές σπουδές στο εξωτερικό. Προς Θεού ,δεν νομίζω ότι μπαίνεις σε ένα μουσικό πανεπιστήμιο πχ Berklee και βγαίνεις παιχταράς λόγω των γνώσεων που αποκομίζεις από τη διδασκαλία. Επιτρέψτε μου να πιστεύω πως τις γνώσεις αυτές μπορείς άνετα να τις βρεις κι εκτός πανεπιστημίου,στην εποχή που ζούμε . Θα βγεις καλύτερος παίκτης και μουσικός κυρίως λόγω της "μαρμίτας" που θα σε περιβάλλει. Η συναναστροφή με λαμπρούς μουσικούς,η ανταλλαγή ιδεών,η τριβή με διάφορα είδη,τα ερεθίσματα,ο ανταγωνισμός (σε λογικά πλαίσια)αν θέλετε και γενικά το μουσικό περιβάλλον είναι το κέρδος αυτής της υπόθεσης.Είναι οι λόγοι που αποφοιτώντας θα βρίσκεσαι πλέον σε ένα νέο μουσικά level.. Η μαρμίτα λοιπόν είναι που μας λείπει αν θέλετε .. Διάσπαρτα ταλέντα υπάρχουν γύρω μας,παίκτες υπάρχουν,μελέτη υπάρχει . Μουσικό περιβάλλον ? Φτωχό.. my 2 cents για ένα θέμα που με τρώει καιρό τώρα :) it's all about balance...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Moderator Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Εγώ ως μαρμίτα, αντιλαμβάνομαι το περιβάλλον μουσικό και μη. Αυτός εδώ πάντως πρέπει να είναι προϊόν... μαρμίτας ;D Στα έξι του χρόνια (τώρα είναι οκτώ) τολμάει να παίξει Neil Peart :o Δεν το «καρφώνει» αλλά το παίζει πολύ καλύτερα από αρκετούς μαντράχαλους τομαροκρούστες που ξέρω. Άσε δε που όταν τους έλεγα... Tom Sawyer με κοιτούσαν στραβά ;D Αυτός ο πιτσιρικάς θα είναι σίγουρα σε κάποιο μελλοντικό βίντεο με... φοιτητάκια από το Berklee, που θα μας πέσουν οι μασέλες ;D all this has happened before and will happen again
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση