Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Καλησπερα!

 

Η απορια μου: εχω εναν λαμπατο στα 50watt που βγαζει 4 & 8 ohm.

Στο προσφατο λαηβ μας τον συνδεσα την εξοδο των 8ohm σε μια 4χ12 με vintage 30's στα 16 ohm .

Δεν ειχα αλλη επιλογη απλα ηξερα με σιγουρια οτι δεν θα παθαινε τιποτα ουτε ο ενισχυτης ουτε η καμπινα.

 

Το θεμα μου ειναι οτι εχασε παρα πολυ σε ενταση, οταν λεω παρα πολυ, για να καταλαβετε με το preamp section στις ιδιες ρυθμισεις στις προβες (οπου ειχα παλι 4χ12 ΑΛΛΑ με 8ohm με αγνωστης ταυτοτητας μεγαφωνα)  επαιζα στο 5/10 του volume του τελικου και στο λαηβ επαιξα στο 9,5 και παλι με εφτανε οριακα. Το σετ απ ειναι ιδιο και σταθερο καθως και η αποσταση μου απτον ενισχυτη. Δεν παρατηρησα καποια ιδιαιτερη διαφορα/αλλοιωση στον ηχο μου.

 

Μπορω να δεχτω οτι παιζουν ρολο τα μεγαφωνα, αλλα τοσο πολυ?

 

Πιστευω οτι κατι παιχτηκε με το Mismatch στα ohm εχω δικιο?

μπορει καποιος να μου το εξηγησει τι ακριβως εγινε?

 

 

All the money of the world can't buy me

Δημοσιευμένο

Μην ξεχνάς ότι άλλαξε και ο χώρος στον οποίο έπαιζες και εκτός από αυτό οι συνθήκες στις οποίες έπαιζες ο ίδιος και οι υπόλοιποι.

 

Τα μεγάφωνα πάντως σίγουρα παίζουν το ρόλο τους, αν και τα Vintage30 είναι αρκετά ευαίσθητα αλλά αν δεν ξέρουμε τι φοράει και η άλλη καμπίνα δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα.

 

Από το mismatch μην περιμένεις να άλλαξαν τραγικά τα πράγματα, λίγο τα μεσαία και ελάχιστη ισχύς.

Δημοσιευμένο

 

watt(peak)=u2/r

Οπου r η αντισταση του/των μεγαφωνων και u η ταση εξοδου του ενισχυτη σου

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Δημοσιευμένο

Οχι απλα καθε φορα ειναι το μισο ;D με 16Ω εναντι των 8Ω

Δεν διεπουν αλλες αρχες τους ενισχυτες λυχνιας ;)

 

(θα εγραφα το rms αλλα δεν ξερω που σκατα ειναι η ριζα) ;D

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Δημοσιευμένο

Μα είπαμε ότι το u δεν παραμένει σταθερό!  ::)

 

Αν ήταν SolidState θα παρέμενε σταθερό αλλά σε έναν ενισχυτή λυχνίας θα αυξηθεί, μπορεί και στο 40-50%. Άρα η ισχύς θα είναι ελάχιστα πιο χαμηλή και όχι η μισή, μη σου πω ότι ανάλογα με τον εξόδου και το bias μπορεί να μην αλλάξει κιόλας!  ;D

Δημοσιευμένο
Οχι απλα καθε φορα ειναι το μισο  με 16Ω εναντι των 8Ω

Εδω ηθελα να γραψω ισχυ ;)

 

Και για να συνεχισουμε λιγο.

 

Μου λες (εαν καταλαβα σωστα) οτι εχω στην λυχνια εξοδου πχ μια ανοδικη ταση 1000v

εναν εξοδου 1 προς 100 και θα παρω κατι αλλο απο 10v?

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Δημοσιευμένο

Βέβαια μιας και αλλάζοντας το δευτερεύον από 8Ω σε 16Ω θα αλλάξει και το πρωτεύον του εξόδου οπότε δεν θα παραμείνει σταθερή η τάση (V) που θα δώσει στην έξοδο.

Δημοσιευμένο

Τι θα αλλαξει στο πρωτευον, εαν στο δευτερευον  αντι για 8 βαλουμε 16.

Η (τυχαια) σχεση του μτχ 1 προς 100 δεν αλλαζει.

Τι ακριβως θες να πεις? ::)

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Δημοσιευμένο

Για το φαινόμενο αυτό θα πόνταρα περισσότερο στο ότι τα άγνωστης ταυτότητας μεγάφωνα ήταν πιο ευαίσθητα σε dB/1W/1m και στο EQ τους, παρά στο Mismatch.  Πράγματι το impedance mismatch μπορεί να ρίξει λίγο την ισχύ αλλά ακόμη κι αν την κατεβάσει στο μισό(λέμε τώρα), χάνεις μόνο 3dB ηχητικής πίεσης...

 

Όλα τα λεφτά σχετικά με την ένταση που ακούμε απ την καμπίνα (σε dB) είναι η ευαισθησία μεγαφώνων και το φάσμα συχνοτήτων τους. Σίγουρα παίζουν κάποιο ρόλο και παράγοντες όπως  impedance, υλικό καμπίνας, τύπος καμπίνας κλπ.

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...