black_sheep Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Καλημερουδια, μηπως γνωρίζει κανεις τι απόστασεις πρεπει να απέχουν οι μαγνητες σε ενα p-j , έχω ενα cort με fender p bass vintange εναν seymour Duncan SJB-3B μπλουζάκι και άγιος ο θεος!
lgbesios Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Setting pickups too high can cause a number of unusual occurrences. Depress strings at last fret. Using a 6" (150 mm) ruler, measure the distance from the bottom of the first and fourth strings to top of the pole piece. A good rule of thumb is that the distance should be greatest at the fourth-string neck pickup position and closest at the first-string bridge pickup position. Follow the measurement guidelines from the chart below as starting points. The distance will vary according to the amount of magnetic pull from the pickup.Note: Larger string gauges need wider vibrational allowances. If you have a five-string bass or are using heavier-gauge strings, your measurements must be increased accordingly. Bass Side Treble Side Vintage style 8/64" (3.6 mm) 6/64" (2.4 mm) Noiseless™ Series 8/64" (3.6 mm) 6/64" (2.4 mm) Standard "J" or "P" 7/64" (2.8 mm) 5/64" (2 mm) Special Design Humbuckers 7/64" (2.8 mm) 5/64" (2 mm) τα παραπανω απο την fender rust never sleeps
myrsias Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Σωστός. Ενας εύκολος τρόπος είναι να μετρήσεις αυτή την απόσταση (απο το κάτω μέρος της χορδης ως το μαγνήτη) και μετα να ρυθμίσεις τις υπόλοιπες χορδές σύμφωνα με το radius της ταστιέρας.
audiokostas Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Σωστός. ....και μετα να ρυθμίσεις τις υπόλοιπες χορδές σύμφωνα με το radius της ταστιέρας. Εδώ υπάρχει ένα ζήτημα. Όταν αυτό είναι εμφανές (πχ 7,25 radius σε pbass μπράτσο), έχεις ένα εγγενές πρόβλημα στους μονοκόμματους μαγνήτες (πχ jazz) οι οποίοι (αντίθετα με τους split) δεν μπορούν να ακολουθήσουν το radius. Με την προυπόθεση βέβαια ότι η γέφυρά σου είναι προσαρμοσμένη στο radius. Θεωρώ ότι ρυθμίζουμε τους μαγνήτες στις χορδές (με ολοκληρωμένο το setup) και όχι το αντίθετο. Οπότε νομίζω ότι ρυθμίζεις αρχικά με τυφλοσούρτη τα δεδομένα της fender και σιγά σιγά αρχίζεις και προσαρμόζεις το ύψος ανάλογα με το παίξιμό σου και τους μαγνήτες (οι hot "τραβάνε" - αν βέβαια μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο σε high tension μπασοχορδές- τη χορδή περισσότερο). Προσωπικά καταλαβαίνω την απόκριση πολύ καλύτερα σε live συνθήκες με το γκρουπ, σε αντίθεση με το αν ακούω το μπάσο μέσω κάρτας. Η πιο "ατίθαση" συνήθως για μένα είναι η Ε. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
Superfunk Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Θεωρώ ότι ρυθμίζουμε τους μαγνήτες στις χορδές (με ολοκληρωμένο το setup) και όχι το αντίθετο. +1000 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
lgbesios Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Η πιο "ατίθαση" συνήθως για μένα είναι η Ε. για μένα στο (jazz) η G ,λόγο radius (7,25’’) και παρόλο που φοράει raised poles μαγνήτες και ακολουθεί και η γέφυρα ειναι η πιο φωνακλου . ... αλλα ποιος φτάνει μέχρι εκει ;D ;D ;D rust never sleeps
myrsias Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Εδώ υπάρχει ένα ζήτημα. Όταν αυτό είναι εμφανές (πχ 7,25 radius σε pbass μπράτσο), έχεις ένα εγγενές πρόβλημα στους μονοκόμματους μαγνήτες (πχ jazz) οι οποίοι (αντίθετα με τους split) δεν μπορούν να ακολουθήσουν το radius. Με την προυπόθεση βέβαια ότι η γέφυρά σου είναι προσαρμοσμένη στο radius. Θεωρώ ότι ρυθμίζουμε τους μαγνήτες στις χορδές (με ολοκληρωμένο το setup) και όχι το αντίθετο. Οπότε νομίζω ότι ρυθμίζεις αρχικά με τυφλοσούρτη τα δεδομένα της fender και σιγά σιγά αρχίζεις και προσαρμόζεις το ύψος ανάλογα με το παίξιμό σου και τους μαγνήτες (οι hot "τραβάνε" - αν βέβαια μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο σε high tension μπασοχορδές- τη χορδή περισσότερο). Προσωπικά καταλαβαίνω την απόκριση πολύ καλύτερα σε live συνθήκες με το γκρουπ, σε αντίθεση με το αν ακούω το μπάσο μέσω κάρτας. Η πιο "ατίθαση" συνήθως για μένα είναι η Ε. Ναι, σε αυτό έχεις δίκιο, το έγραψα αυτό με δεδομένο τους p μαγνήτες, στους οποίους μπορείς να δώσεις μια κλίση...
black_sheep Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 OP Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 ευχαριστώ για τις απαντησεις μια ερώτηση ακομα μετράμε απο την κάψα ή απο το πλαστικό διότι στους sequarter pounter η κάψα είναι πολυ μέσα γιαυτο ρωτάω ??? μπλουζάκι και άγιος ο θεος!
audiokostas Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2012 ευχαριστώ για τις απαντησεις μια ερώτηση ακομα μετράμε απο την κάψα ή απο το πλαστικό διότι στους sequarter pounter η κάψα είναι πολυ μέσα γιαυτο ρωτάω ??? Από την κορυφή του πόλου έως το κάτω μέρος της χορδής (στην κιθάρα είναι αμελητέο το πάνω με το κάτω αλλά σε μία 105 Ε μπάσου, όχι). Το πλαστικό (στη χειρότερη περίπτωση) πρέπει να είναι στο ίδιο επίπεδο (αν όχι χαμηλότερα) με τον πόλο. Διαφορετικά δες μήπως δεν "πατάει" καλά το πλαστικό. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
black_sheep Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2012 OP Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2012 δεν νομιζω να μην παταει καλά ο μαγνητης μπορεί να επιβεβαιωσει κάποιος που τον έχει? μπλουζάκι και άγιος ο θεος!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση