Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Noiz καλησπέρα κ καλώς σας βρήκα!

Βρήκα το φόρουμ ψάχνοντας πληροφορίες για μπάσο. Είμαι άσχετος από μουσική αν κ το τελευταίο διάστημα που σας διαβάζω έχω μάθει λίγα πραγματάκια. Θέλω ένα μπάσο για εξάσκηση . Δεν έχω καταλήξει σε κάτι αλλά σκέφτομαι για κάποιο σετ απ’αυτά κοντά στο 200 euro λόγο οικονομικού κυρίως κ εδώ θέλω τη βοήθεια σας!

Αξίζει ή θα τα δόσω τζάμπα τα euro?Μ’ενδιαφέρει κυρίως να είναι εντάξει κατασκευαστηκά κ να μην το διπλοπληρώσω σε μάστορες κ τέτοια!Απο θέμα ήχου έτσι κ αλλιώς είμαι πρωτάρης κ δεν θα καταλάβω και πολλά.

Τι λέτε κ εσείς οι παλιότεροι?

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

• Moderator
Δημοσιευμένο

Τι λέτε κ εσείς οι παλιότεροι?

Σου λέμε καλώς ήρθες.

Στα λεφτά που δίνεις- και μάλιστα στα μισά στις αγγελίες- θα σου πρότεινα ένα Jack& Danny jazz, που κατά την γενική παραδοχή παίζει και παρά παίζει. Ένα αξιοπρεπέστατο starter όργανο.   

all this has happened before and will happen again

• Moderator
Δημοσιευμένο

Καλως ηλθες,,,, αλλα μπασιστας μωρε κι εσυ,,, ::)

Δεν βλεπεις γυρω σου τι συμβαινει?

π.χ. εδω!

http://www.noiz.gr/index.php?topic=196000.0

;D

;D ;D ;D ;D

Ας μην αφήσουμε να αποθαρρύνουν τον κόσμο κατευθυνόμενα, biased, δεικτικά και ανυπόστατα δημοσιεύματα, που στοχεύουν να πλήξουν το εγνωσμένο μπασιστικό cool  ;D ;D 8)

ΥΓ: Κάνας πληκτράς η τομαροκρούστης θα το έγραψε  ;D 

Δημοσιευμένο

Καλώς ήρθες!  :)

Θα συμφωνήσω με το Jack&Danny, για ~100 ευρώ είναι άψογο. Τώρα αν θέλεις σώνει και καλά να δώσεις 200e θα σου πρότεινα μεταχειρισμένο Squier, ειδικά αν πετύχεις κανένα Classic Vibe ή Vintage Modified μην το σκεφτείς καν.

Δημοσιευμένο

Ας μην αφήσουμε να αποθαρρύνουν τον κόσμο κατευθυνόμενα, biased, δεικτικά και ανυπόστατα δημοσιεύματα...

Ναι,,, ναι.... Κατσε να φτιαξει ο immortalx την 8χορδη και την 4χορδη που παραγγειλαμε... ;D

Μην τους ακους βρε Black samurai, αυτοι ειναι ειδος προς εξαφανιση ;D

Να ο στοχος σου!