ndnikola Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2012 Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2012 Στη θέση σου θα κοιτούσα προς μεταχειρισμένες les Paul (vos) και Eric Johnson signature strat, μάλλον ο,τι καλύτερο σε αυτά τα χρήματα. http://www.lustinger.com/
panix Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2012 OP Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2012 Χθές έπαιξα και με την american deluxe HSS. Το action ήταν του επιπέδου μισός πόντος στο 17 τάστο. Δεν είναι δυνατό να δοκιμάσει κανείς όργανο σε τέτοια κατάσταση. Τεσπα, ήχο είχε καλύτερο από μια epiphone εκει παρα δίπλα, τέσταρα για dead spots, τέσταρα για sustain (η ρύθμιση του τρεμολο είναι floating με απαράδεκτη γωνία κατε εμέ, για τέτοιου είδους τρέμολο, το σωστό είναι η βάση της γέφυρας να ακουμπάει το σώμα. το sustain αυξάνεται δραματικά). To block της γέφυρας είναι το γνωστό μέγεθος που βλέπουμε σε όλα τα κινέζικα σώματα των 100 ευρώ. Γενικά δεν με έπεισε σαν όργανο. Πολυ φτήνια. Σε καμία περίπτωση δεν αισθάνθηκα οτι πάιζω κάτι ακριβό. Από αρμονικές, πολύ φτωχή, τουλάχιστον σε σχέση με ΟΛΕΣ τις κιθάρες μου.. αλλά πάλι με fret action στον μισό πόντο, και pickup action κοντά στον πόντο, δεν είναι δίκαιο το test. Τελικά θα κάτσω με αυτές που έχω, ή θα παραγείλω μια custom από ανεξάρτητο μάστορα. http://www.guitars.gr http://www.shamray.net τελικά κατέληξα στο οτι α) οι διαφορές μεταξύ ενός θεωρητικά καλού οργάνου και ενός κακού, είναι τρελά δυσανάλογα μικρες σε σχέση με το κόστος, β) οτι η ατέλεια σε ένα φθηνό όργανο μπορεί κάλλιστα να συμβεί και στο ακριβό γ) το σωστό σεταπ και η custom μικροδουλιά κόστους 1 ευρώ και η γνώση επισκευής, μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερο όργανο σε σχέση με κάποιο 10πλάσιας αξίας αλλά χωρίς την επιπλέον μικρο-δουλιά.
RayDTutto Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2012 Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2012 για τέτοιου είδους τρέμολο, το σωστό είναι η βάση της γέφυρας να ακουμπάει το σώμα. Πάντως η Fender δίνει specs για floating tremolo: "Fender spec is a 1/8" (3.2 mm) gap at rear of bridge" http://www.fender.com/en-UA/support/articles/stratocaster-setup-guide/ When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.
guitarunner Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2012 Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2012 Αν αλλάξεις το σκεπτικό και πεις δίνω μέχρι 3000Ευρω όχι για 2 κιθάρες αλλά για 1 τότε έχει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ όργανα να πάρεις..ορίστε ενδεικτικά μερικά http://www.thomann.de/gr/esp_vintage_plus_fr_bk.htm http://www.thomann.de/gr/framus_diablo_amber.htm http://www.thomann.de/gr/suhr_guitar_pro_series_s4.htm http://www.thomann.de/gr/esp_eclipse_1ctm_vibrato_vbk.htm http://www.thomann.de/gr/larrivee_rs_4_amber.htm επίσης η φοβερή http://www.mayones.com/en/katalog/legend/legend22 και η τρομερή http://en.euroguitar.com/guitar/vigier/excalibur/custom-hsh/112541.html ...δεν αναφέρθηκα σε fender-gibson γιατί το ψάχνεις μόνος σου το θέμα.. μπορείς επίσης να αρχίσεις να ψάχνεις για μεταχειρισμένα όργανα με αυτά τα χρήματα και να βρείς διαμάντια πχ tokai love rock(συγκεκριμένης era),bacchus stratocaster,lag(89-92),fender japan strato κλπ κλπ..
takissam Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 Χθές έπαιξα και με την american deluxe HSS. Το action ήταν του επιπέδου μισός πόντος στο 17 τάστο. Δεν είναι δυνατό να δοκιμάσει κανείς όργανο σε τέτοια κατάσταση. Τεσπα, ήχο είχε καλύτερο από μια epiphone εκει παρα δίπλα, τέσταρα για dead spots, τέσταρα για sustain (η ρύθμιση του τρεμολο είναι floating με απαράδεκτη γωνία κατε εμέ, για τέτοιου είδους τρέμολο, το σωστό είναι η βάση της γέφυρας να ακουμπάει το σώμα. το sustain αυξάνεται δραματικά). ... Πάντως όταν δοκιμάζεις ένα καινούργιο όργανο (οτιδήποτε είναι αυτό) θεωρώ ότι δεν θα πρέπει να το κρίνεις από το σετάρισμα που έχει! Εννοείται πως πολλά όργανα έρχονται από το εργοστάσιο πολύ καλά σεταρισμένα, όμως αυτό εσένα μπορεί να μην σου κάνει! Το ξέρεις πολύ καλά ότι διορθώνεται (είτε από εσένα είτε από μάστορα!) με ελάχιστο κόστος και η κιθάρα έρχεται στα μέτρα σου. Κατά τη δοκιμή τεστάρεις την κατασκευή, το βάρος, τις λεπτομέρειες καθώς και τον ήχο (μαγνήτες ηλεκτρικά κλπ) και το πως το όλο σύνολο σου κάθεται καλά στο χέρι! Αν σε ικανοποιούν αυτά, μόλις γίνει και το δικό σου setup θα είναι ακόμα πιο καλά!! Τέλος δέχομαι ότι το συγκεκριμένο όργανο πιθανώς να μη σου γέμισε το μάτι και είναι πολύ λογικό! Απλά κάνω την αναφορά γιατί μίλησες αρκετά για το σεταπ της συγκεκριμένης που δοκίμασες! OMEGA MONOLITH
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2012 το sustain αυξάνεται δραματικά ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ σημασια δινεις σε κατι τοσο ΑΧΡΗΣΤΟ οσο το sustain (μια και μπορεις να το παρεις απο τη ΣΩΣΤΗ πηγη του,δηλαδη τον ενισχυτη και τα εφε σου),σκεψου δηλ. να επαιζες με κανα πανακριβο jazz σκαφος που απο κατασκευης δεν πρεπει να εχει sustain τι θα ..παθαινες.. ;D Κατα τα αλλα η περιγραφη του τεσταρισματος της Am Dlx μοιαζει με δοκιμη ...αυτοκινητου με....σκασμενα λαστιχα....αν δεν ειναι σωστα σεταρισμενη η κιθαρα και..30.000 ευρω να κανει...ΜΑΠΑ θα παιζει και μαπα θα ακουγεται.... Προσωπικα εχω δει παρα πολλες am dlx και ηταν ολες ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ κατασκευασμενες με μεγαλη προσοχη στη λεπτομερεια και φανταστικη ταστοδουλεια. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
panix Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2012 OP Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2012 ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ σημασια δινεις σε κατι τοσο ΑΧΡΗΣΤΟ οσο το sustain (μια και μπορεις να το παρεις απο τη ΣΩΣΤΗ πηγη του,δηλαδη τον ενισχυτη και τα εφε σου),σκεψου δηλ. να επαιζες με κανα πανακριβο jazz σκαφος που απο κατασκευης δεν πρεπει να εχει sustain τι θα ..παθαινες.. ;D Κατα τα αλλα η περιγραφη του τεσταρισματος της Am Dlx μοιαζει με δοκιμη ...αυτοκινητου με....σκασμενα λαστιχα....αν δεν ειναι σωστα σεταρισμενη η κιθαρα και..30.000 ευρω να κανει...ΜΑΠΑ θα παιζει και μαπα θα ακουγεται.... Προσωπικα εχω δει παρα πολλες am dlx και ηταν ολες ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ κατασκευασμενες με μεγαλη προσοχη στη λεπτομερεια και φανταστικη ταστοδουλεια. ευχαριστώ super funk, για την γνώμμη σου. Στο θέμα του sustain έχω εντελώς διαφορετική άποψη, αν το σήμα είναι ψόφιο στην πηγή του, μόνο με αλχημείες (βλ software) μπορείς να το ανακτήσεις. Sustain από μόνο του δεν σημαίνει καλό όργανο (μιλάμε για strat/super-strat/LP/SG, τα βασικά σχήματα/σχέδια με τα οποία μεγαλώσαμε), αλλά σίγουρα απουσία sustain σημαίνει αμέσως αμέσως ΚΑΚΟ όργανο. Αν το sustain το παίρναμε από τον ενισχυτή (feedback?? αν ναι δεν είναι το ίδιο με sustain)/εφέ, γιατί να μην ισχυριστούμε το ίδιο και για τον ήχο γενικότερα της κιθάρας? Στην εποχή του modeling, έχεις κιθάρες/επεξεργαστές (Variax/roland/boss) που τα προγραμματίζεις να ακούγονται σαν tele/LP/strat etc... Τι εννοώ... ή θα μείνει κανείς πιστός στα κριτήρια του αναλογικού ήχου, ιδίως αν πρόκειται να δώσει ένα σκασμό λεφτά για ένα συμβατικό ηλεκτρικό-αναλογικό όργανο, ή θα πάει 100% ψηφιακά. Δεν μπορεί να κάθεται με το ένα πόδι στον ένα κόσμο και με το άλλο στον άλλο, και να επιχειρηματολογεί μια έτσι μία αλλιώς.
takissam Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2012 Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2012 Ε δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα... Με το λεγόμενο αυτό θεωρείς ότι μια Jaguar για παράδειγμα είναι ΚΑΚΟ όργανο!! Πράγμα που δεν ισχύει αντικειμενικά! :) Αν η έλλειψη sustain δεν σου αρέσει και δεν κάνει σε αυτά που παίζει OK δεκτό. Απλά από την προηγούμενη αναφορά κρατάμε ότι έξτρα sustain μπορεί να σου δώσουν και εξωτερικοί παράγοντες (πετάλι - ενισχυτής!) ενώ στην αντίθετη περίπτωση (η μείωση sustain) είναι πολύ δύσκολη! OMEGA MONOLITH
panix Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2012 OP Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2012 Στον τρίμη είδα/έπαιξα και έπαθα την πλάκα μου με αυτήν : http://www.ibanez.co.jp/products/eg_page12.php?area_id=3&data_id=246&color=CL02&year=2012&cat_id=1&series_id=79 πραγματική μηχανή.... έχει και σχήμα les paul που έψαχνα, και μάλιστα χωρίς τρέμολο, (και αυτό το έψαχνα - να μην έχει τρέμολο). νομίζω, οτι το θέμα les paul-ish έχει λυθεί!!!! το μόνο πρόβλημα έχει active μαγνήτες... οπότε θα θέλει τις σχετικές αλλαγούλες..
panix Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2012 OP Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2012 Ε δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα... Με το λεγόμενο αυτό θεωρείς ότι μια Jaguar για παράδειγμα είναι ΚΑΚΟ όργανο!! Πράγμα που δεν ισχύει αντικειμενικά! :) Αν η έλλειψη sustain δεν σου αρέσει και δεν κάνει σε αυτά που παίζει OK δεκτό. Απλά από την προηγούμενη αναφορά κρατάμε ότι έξτρα sustain μπορεί να σου δώσουν και εξωτερικοί παράγοντες (πετάλι - ενισχυτής!) ενώ στην αντίθετη περίπτωση (η μείωση sustain) είναι πολύ δύσκολη! τάκη αν προσέξεις μίλησα για τα κλασικά σχέδια με τα οποία μεγαλώσαμε, για jaguar δεν γνωρίζω να σου πώ. Extra sustain πετάλι-ενισχυτής ΔΕΝ δίνουν. Αν από την έξοδο της κιθάρας δεν έχεις σήμα, αυτό δεν μπορεί να παραχθεί εκ του μή όντος. Για sustain, κάντε ένα τεστ, βάλτε την έξοδο της κιθάρας σας στον tuner, με ΚΛΕΙΣΤΟ τον ενισχυτή. Μετρήστε πόσα δεύτερα έχει διάρκεια η ένδειξη της νότας στον tuner όταν πάιζετε high E, B, G στο 12ο fret. Ορισμένα πράγματα πρέπει να γίνονται με κάποιο συγκεκριμένο χρονισμό, αν π.χ. κάποιος παίζει natural/tap harmonics, και δεν μιλάω για μεταλ, όσο και αν σας φαίνεται κουφό, με βαλκανικά φολκλόρ που ασχολούμαι και προσπαθω να πάιξω ( οκ ο τύπος (ο θεός ο Radomir "Tocak" Mihajlovic) έχει sustainer, εγω θέλω χωρίς χειρουργικά στην κιθάρα ). Δηλ θέλω να πετύχω αυτόν τον ήχο μόνο με την κιθάρα, χωρίς sustainer, ή χρήση feedback, μιας και παίζω πολύ σιγά, με τον ενισχυτή στο 1 ή στο 2. Και αυτό μπορεί κανείς να το πετύχει μόνο με μια ΚΑΛΗ κιθάρα, που να κρατάει τον ήχο και μάλιστα με ομοιόμορφο τρόπο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση