kbasilis Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2012 Την έκανα την πονηριά μου . Το πούλησα. Βολεύτηκες? Όλα ΟΚ? Flying High Again
aris 17561 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2012 Βολεύτηκες? Όλα ΟΚ? Έχω κάτι κατα νου αλλα θ σου το πω με π.μ. Για να κράτησω σε αγωνία τους θαυμαστές μου . Ξέρεις επικοινωνιακά κόλπα . http://www.youtube.com/user/aris17561
kbasilis Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2012 Έχω κάτι κατα νου αλλα θ σου το πω με π.μ. Για να κράτησω σε αγωνία τους θαυμαστές μου . Ξέρεις επικοινωνιακά κόλπα . OK μου φαίνεται σαν να πήρες τα πάνω σου πάλι,χαίρομαι γι'αυτό! ;) Flying High Again
freerock1974 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2012 Νομιζω οτι το αρθρο ειναι φιλικα προσκειμενο προς τις πεταλιερες εστιαζοντας σε 1 σημειο:Την ευχρηστια και τα παρελκομενα της. Και γιατι οχι δηλαδη...Αφου οι συνθηκες ενασχολησης-εμφανισης του 90% των κιθαριστων και το 99% των ακροατων.. :P εν Ελλαδι οδηγουν σ αυτην την κατευθυνση. Απο κει και περα..ας ειμαστε ρεαλιστες.Τιποτα δεν ειναι σαν τον καθαρο ηχο ενος καλου ενισχυτη και το drive του σε ολους τους τομεις.Πως να το κανουμε δηλαδη. Το axe fx δεν το χω παιξει βεβαια. Και ερωτω... Αν επαιζε καποιος σ ενα μετριου μεγεθους μαγαζι και ο Αγιος Φανουριος του ειχε εκει τον αγαπημενο του ενισχυτη,θα επαιζε με πεταλιερα απ τα μονιτορ? Αν ναι γιατι? Αν οχι,ξερω γιατι... :D GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND
bloody_sunday Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2012 Το axe fx δεν το χω παιξει βεβαια. Όπου να'ναι έρχεται αναφορά από τον Άρη (νομίζω πως θα του φτάσει μια βδομάδα που θα το κρατήσει, όπως άλλα μπιχλιμπίδια... ;D ) Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
sfaku Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Ενδιαφέρον το θέμα που θίγει το άρθρο! Προσωπικά θα συμφωνήσω με αυτούς που λένε ΚΑΙ ενισχυτής ΚΑΙ πεταλιέρα. Μ' αρέσει να χορταίνει ο σκύλος και να μην πέφτει η στάθμη της... πίτας :) Πάντως σε κάθε περίπτωση που μπορώ να κάνω... αλλιώς, θα επέλεγα ενισχυτή. Αν είστε συμβιβαστικοί τύποι, υπάρχουν και ενδιάμεσες λύσεις φυσικά. Π.χ.: 1) Πεταλιέρα μεν, που να διαθέτει loop δε, για να βάλεις και 1-2 σπέσιαλ πετάλια στην εξίσωση. Δεν το έχω δοκιμάσει. 2) Pedalboard με παραδοσιακά πετάλια και κάποιο πετάλι με direct έξοδο στο τέλος της αλυσίδας (π.χ. της Tech21). Το έχω δοκιμάσει σε recording με ανάμικτα αποτελέσματα, μερικές φορές δεν καθόταν καλά στη μίξη, αλλά θα μπορούσα κάλλιστα να είμαι ηχοληπτικώς υπαίτιος για αυτό. 3) Μια μικρή κεφαλή με καλό speaker emulation. Αυτό το έχω δοκιμάσει -με ικανοποιητικότατα αποτελέσματα- με τον Studiotone μου.
aris 17561 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Το θέμα είναι πόσο μικρή κεφαλή ;μέχρι πρότεινως θυμάμαι ίσχυε σε συζητήσεις μας η θεωρεία όti για να βγεις σε λαιβ χρειάζεσαι ένα έναν ενίσχυτη γύρω στα 20 με 30 βάτ . Εφόσον όμως ο ήχος θα ακούγεται απο μικρόφωνο τότε και ένας ενίσχυτης με 5 βάτ μια χαρα δεν είναι ; Αν ισχύει αυτο τότε εγω προσωπικά θα χρεισημοποιιουσα έναν μικρό και ελαφρύ λαμπατο με ένα καλο καθαρο και ένα βρωμικο . Τύπου blackstar ht5 http://www.youtube.com/user/aris17561
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Εφόσον όμως ο ήχος θα ακούγεται απο μικρόφωνο τότε και ένας ενίσχυτης με 5 βάτ μια χαρα δεν είναι ; Φυσικα και ειναι,το μικροφωνο αλλωστε στο 90% των περιπτωσεων ΕΝΑ μεγαφωνο "ακουει" ακομα και με δυο καμπινες 4χ12 και να παιζεις. Ειδικα αν μιλαμε για μικρα μπαρακια (οπου η πλειοψηφια των μελων του ΝΟΙΖ κανει live) ο 5αρης ειναι more than enough ,ειδικα αν τοποθετηθει με τετοιο τροπο που να τον ακουει αμεσα ο κιθαριστας,ο οποιος,κακα τα ψεμματα,ειναι και ο ΜΟΝΟΣ που "σκαει" για το αν ακουγεται...δυνατα πανω στη σκηνη ;D Προωπικα εχω παιξει στον.... Λυκαβητο με Pro Jr χωρις κανενα προβλημα,ενω υπαρχουν παρα πολλοι κιθαριστες που χρησιμοποιουν Fender Dlx Rev. (22 watt) και αλλους μικρους ενισχυτες ζωντανα (ο Edge ας πουμε χρησιμοποιει Blues Jr & Tweed Deluxe). Απο τη στιγμη που η μεγαλη πλειοψηφια (οχι ολα αλλα σιγουρα τα περισσοτερα) των συγκροτηματων παιζουν πλεον με ΙΝ EAR & οχι με μονιτορ δεν υπαρχει καν το θεμα του "feel" των μεγαλων ενισχυτων....(με εξαιρεση ισως το μεταλ....) μια και οταν φορας IN EAR....χανεις εντελως την "επαφη" σου με τον ηχο της σκηνης. Βεβαια τα περισσοτερα μεγαλα συγκροτηματα ΔΕΝ παιζουν με ...λιλιπουτειους ενισχυτες για τον απλο λογο οτι υπαρχουν οι ROADIES που τους κουβαλανε για αυτους και κακα τα ψεμματα...ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ οι περισσοτεροι κιθαριστες αισθανονται πιο "ανετα" με εναν μεγαλο ενισχυτη....(ειναι σαν το...πεος ενα πραμα....για καποιους παικτες,οσο μεγαλυτερο τοσο πιο...ανετος εισαι... ;D) ομως και παλι,με εξαιρεση το μεταλ οι περισσοτεροι κιθαριστες χρησιμοποιουν εναν ή το πολυ δυο ενισχυτες γυρω στα 30-50 βαττ τωρα πια...στις περισσοτερες περιπτωσεις μια και το υπερβολικο stage volume ειναι ..καταρα για το front of house. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
theoctapus Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 μόνο με την μύτη έχει ένα θεματακι. Εεε, εντάξει κανείς τέλειος. Αν και κάποιοι πλησιάζουν την τελειότητα ασυμπτωματικά. ;D με εξαιρεση ισως το μεταλ.... Και εκεί τα πράγματα θα αλλάξουν. Ήδη κάποιοι έχουν στο rig τους ένα gsp1101 ή ένα axe fx. Βέβαια αυτά συνεχίζουν να συνδέονται σε κάποιο λαμπάτο τελικό. Και μην ξεχνάμε ότι για highT gain ήχους μέχρι πρότινως δεν υπήρχε κάτι της προκοπής κάτω από 50watt. Και εκεί λοιπόν, το wall of cabs με τα μουλάρια ενισχυτές δεν θα είναι τόσο "απαραίτητα" πλέον. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί
aris 17561 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2012 Βέβαια αυτά συνεχίζουν να συνδέονται σε κάποιο λαμπάτο τελικό. Και μέτα ; Καμπίνα μικρόφωνο ή κονσόλα ; http://www.youtube.com/user/aris17561
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση