theoctapus Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Το να πουλάς αγγλόφωνο ρόκ στην Ελλάδα είναι σαν να πουλάς αφυγραντήρες στην έρημο. Not a smart move. Τεσπα,να μην αμφισβητουμε το οτι ειναι λογικο,ο Ελληνας να θελει να καταλαβαινει τι λεει καποιος και οχι να χει μαζι του λεξικο..Που και παλι δεν πιανει το νοημα αφου ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ με την ελληνικη. 'Ντάααξει, δεν είναι και πολύ σοβαρή δικαιολογία αυτή. Κατά μέσο όρο, ξέρουμε καλούτσικα αγγλικά. Εε και να χάσουμε και καμιά λέξη δεν ήρθε το τέλος του κόσμου. Η μουσική είναι το θέμα, ΙΜΗΟ, όχι τόσο η γλώσσα. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί
RayDTutto Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 να σαν ΑΥΤΟΝ τον 19χρονο ας πουμε... :D Ω ρε μαναμ' θα σηκωθεί η Amy από τον τάφο... When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Ω ρε μαναμ' θα σηκωθεί η Amy από τον τάφο... σιγουρα για αυτο το τραγουδι (τα αλλα ειναι περισσοτερο hip hop/r&b) αλλα απλα για να ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΕΙ.... ;) ακου φωναρα το νιανιαρο!....(και το τραγουδι μαμει & δερνει εδω που τα λεμε....) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
freerock1974 Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 'Ντάααξει, δεν είναι και πολύ σοβαρή δικαιολογία αυτή. Κατά μέσο όρο, ξέρουμε καλούτσικα αγγλικά. Εε και να χάσουμε και καμιά λέξη δεν ήρθε το τέλος του κόσμου. Η μουσική είναι το θέμα, ΙΜΗΟ, όχι τόσο η γλώσσα. Μην κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτρια οσο αφορα τη γνωση της γλωσσας. Πιστευω οτι συντριπτικη πλειοψηφια θελει ν ακουσει ''Εγω σ αγαπησα εδω'' και οχι ''Ι loved you here'' Eγω μιλησα για την δυναμη της γλωσσας σε συναισθηματικο επιπεδο και οχι μεταφραστικο. :) GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND
theoctapus Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Eγω μιλησα για την δυναμη της γλωσσας σε συναισθηματικο επιπεδο και οχι μεταφραστικο. :) Δεν διαφωνώ, μια χαρά τα λές, απλά νομίζω ότι το ύφος της μουσικής είναι αυτό που τους διώχνει κυρίως και όχι τόσο η γλώσσα. Επειδή όμως ελαφρολαικοτουρκοπόπ με αγγλικό στίχο θα φαντάζει σαν μουσακάς με φουά γκρά, δεν μπορώ τόσο εύκολα να επιβεβαιώσω τον ισχυρισμό μου. Απ' την άλλη το ντόπιο mainstream φαίνεται πλέον να κινείται πρός πιο hip-hop, rap wannabe, pop γραμμές, ή είναι ιδέα μου; Και εκεί ελληνικά βέβαια (μάλλον). Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί
WilliamSats Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Αγγλικός στοίχος στην Ελλάδα? Ναι θα μου άρεσε να προωθούν τέτοιες μπάντες και εδώ αλλά και στο εξωτερικό, αλλά: 1) Με τι προσόντα θα τραγουδήσουν οι τραγουδιστές? Όταν στην καλύτερη περίπτωση η προφορά τους είναι σε επίπεδο elementary και στη χειρότερη σαν Ινδός ταξιτζής στο Λονδίνο? 2) Με τι στοίχους? Που γράφουν στα Ελληνικά και μετά μεταφράζουν χωρίς να έχουν ιδέα για ιδιωματισμούς, αργκό, καθομιλουμένη κλπ κλπ? (για να μην πω και για συντακτικό) 3) Με βάση τα δύο παραπάνω ποια εταιρία Ελληνική ή ξένη θα εμπιστευτεί μία τέτοια μπάντα για να επενδύσει τα χρήματά της? 4) Όπως πάααρα πολύ σωστά αναφέρθηκε, οι Έλληνες έχουν συνηθίσει στα "ντιριντάχτα" και στο "μοιρολόι"και απ'την άλλη στα "Τα πουλιά μιλάνε στα ψάρια και τα δέντρα πετούν στον ουρανό" (βλέπε-άκου (αν μπορείς) "έντεχνα"). 5) Στη ξένη ροκ σκηνή οι στοίχοι είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό τους βασισμένοι σε κοινωνικό-πολιτικά θέματα. Εδώ τι πέραση θα έχει αυτό? Ή για να το πω πιο σωστά, με τέτοιο στοίχο θα σας έβγαζε άλμπουμ μία εγχώρια εταιρία? Τέλος να πω ότι αν υπάρχουν Ελληνικές μπάντες που ΔΕΝ πληρούν τα παραπάνω καλό θα ήταν να φύγουν τώρα, αυτή τη στιγμή, στο εξωτερικό και να ξαναγυρίσουν σαν μία μπάντα Ελληνική που έκανε καριέρα στο εξωτερικό και τώρα έρχονται να τιμήσουν την πατρίδα τους. Γιατί μόνο έτσι έχουν μάθει να αναγνωρίζουν οι Έλληνες τις καλές δουλειές. Στα παραπάνω εξαιρούνται η "underground" σκηνή και οι ανεξάρτητες παραγωγές, όπου ο σκοπός τους δεν είναι άκρως επαγγελματικός και δεν έχουν βλέψεις για διεθνή καριέρα. Υ.Γ: Το παράδειγμα με τους U2 και την παραλιακή, είναι απ'τις μεγαλύτερες αλήθειες που έχω ακούσεις τα τελευταία χρόνια για το χώρο. Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Απ' την άλλη το ντόπιο mainstream φαίνεται πλέον να κινείται πρός πιο hip-hop, rap wannabe, pop γραμμές, ή είναι ιδέα μου; . Οχι μονο το ντοπιο αλλα και το διεθνες mainstream εκει ΕΙΝΑΙ (οχι απλως παει).. Και εκεί ελληνικά βέβαια (μάλλον) φυσικα και μονο ελληνικα.....φαντασου Ελληνα να...ραπαρει στα αγγλικα του lower (στην καλυτερη περιπτωση) ...θα γελασει και το παρδαλο κατσικι... ;D ωρες ωρες ειναι να μου πεις δε οτι καταλαβαινεις το ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ hip hop (εγω παντως με τοσα χρονια στα ...εξωτερικα...δεν βγαζω ΛΕΞΗ... ;D) Μην κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτρια οσο αφορα τη γνωση της γλωσσας. Ακριβως... Και για να γελασουμε και λιγακι να πω και μια φοβερη ιστορια σχετικα με τη..γνωση της γλωσσας... Πριν καμμια 15αρια χρονια κανω guitar tech για πασιγνωστο εγχωριο εναλλακτικο γκρουπ (αγγλοφωνο)... Ο..ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΣ του συγκροτηματος καποια στιγμη με ρωταει: «Το καλωδιο να το βαλω στο ΙΝΡΟΥΤ (ακριβως ετσι το προφερε) ή στο ΟΥΤΡΟΥΤ της λουπας?» ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
wyndorf Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 OP Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Wyndorf προσωπικα θεωρω λαθος τον συλλογισμο οτι υπαρχει ΠΟΛΥΣ κοσμος που ακουει αγγλοφωνο ροκ. Ισως βγαζεις αυτο το συμπερασμα(οπως κι εγω καποτε)επειδη ο κυκλος σου ειναι τετοιος. Πιθανο...βέβαια κρίνοντας απο τον αριθμό τον φεστιβάλ μέσα στα χρόνια έχω αμφιβολίες ....πιο παλιά δεν υπήρχαν τόσα πολλά φεστιβάλ , ούτε και είχες να διαλέξεις σε ποιους θα πας....θα μου πεις πιο παλιά λειτουργούσε και η δισκογραφία αλλιώς....αλλα δε μπορει να είναι μόνο αυτο.....ακόμα και αν έτσι είναι το κοινο που υπάρχει και το βλέπουμε ότι υπάρχει έστω απο αυτα τα φεστ , θα μπορούσε να συντήρηση μια πιο σοβαρή σκηνή....στο Βέλγιο που εμένα κάποια χρόνια , μια χώρα παλι 10 εκατομμυρίων ,αρκετά μικρότερη απο την Ελλάδα σε μέγεθος έχει μια αρκετά σεβαστή εγχώρια αγγλόφωνη σκηνή που μια χαρα τα παει βάση μεγέθους . Όπως και να έχει όμως με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο στο θέμα της χρηματοδότησης , είναι ένα βασικο είτε ελληνικό στίχο είτε αγγλικό..... Απο δικια μου εμπειρία μέσα σε αυτήν την ιστορία έχοντας υπάρξει και στα δυο άκρα δηλαδη και σε stoner μπάντα με κυκλοφορία album και παρουσία σε live στην Ελλάδα αλλα και έξωτερικο αλλα και σε πιο mainstream γκρουπ που έκανε τηλεόραση και είδε κάποια πράγματα απο πιο μέσα όσο αναφορα το τροπο που λειτουργούν κάποιοι μηχανισμοί(όταν λες χρηματοδότηση ξέρω παααααρα πολυ καλα τι εννοείς), έχω να πω τα εξής .....με το stoner σχήμα η ιστορία έδειξε πως όντως αν κανείς αυτο το βήμα πίστης που χρειάζεται και φύγεις εκτός Ελλάδας , εφόσον έχεις καλο χαρτί στα χέρια σου υπάρχει ελπίδα, το μόνο που μένει είναι θέμα συνοχής ανάμεσα στα μέλη για να μπορέσεις να μείνεις μαζι , πράγμα που είναι απαραίτητο σε αυτο το σενάριο. Τότε κιόλας είναι πολυ πιθανο να σε δεχτούν και στην χώρα σου , αφου κανείς τον γύρο της Ευρώπης. Στο άλλο σενάριο της πιο mainstream μπάντας το γκρουπ εντελώς τυχαία βρέθηκε σε ένα τηλεοπτικό show για 7 εβδομάδες ,γνώρισε πολυ κόσμο που αποφασίζει διάφορα ,πήρε αναγνωρισιμοτιτα και βρέθηκε στο σημείο να παίζει πιο πολλα live απο πριν...σε πολλές περιπτώσεις όμως , και εκει είναι και το θέμα μου ,υπήρχαν εκβιαστικες προτάσεις του στυλ ¨για να γίνει αυτο θα πρέπει να κάνετε και ένα ελληνικό ¨ , όταν ο ίδιος άνθρωπος που στο λέει αυτο είναι αυτος που θα καθορίσει (οικονομικά και όχι μόνο) τα playlist ορισμένων αν όχι όλων τον ραδιοφωνικών σταθμών και εκει θα βάλει αγγλοφωνο απλα όχι κάποιου έλληνα ....πρόσεξε με όχι ντε και καλα να βάλει το δικό μου, υπάρχουν και άλλοι.....σε αυτη την περίπτωση απο ότι έχω συμπεράνει είναι μια ολόκληρη κλικα ανθρώπων απο ¨μαεστρους¨,στιχουργους, που απλα δεν θέλουν να υπάρχει δουλίτσα που να μην περνάει απο τα χεράκια τους ...μπορει να κάνω λαθος αλλα υπάρχουν παραδείγματα βάση προσωπικής εμπειρίας . Για εμένα δεν τίθεται θέμα αν υπάρχουν καλες μπαντες ικανές να ανταγωνιστουν και αλλα τέτοια ποδοσφαιρικά , θεωρώ πως φυσικά και υπάρχουν έν ετει 2012....απλα το θέμα το έθεσα περισσότερο για τους μηχανισμούς που θε επέτρεπαν κάτι τέτοιο και σε δεύτερο χρόνο για την αντιμετώπιση του κοινού απέναντι σε αυτο ....για αυτο στην αρχή του topic είπα ότι ήθελα να δω που στεκεστε μέχρι εδω :) Δεν το παίζω ο απελευθέρωτης του αγγλοφωνου , κουβέντα κάνω....(ελπίζω να μην κλειδώθει παλι το topic ) μαλλον δεν εισαι και πολυ φιλος του..whiskey ,ετσι δεν ειναι? Εννοουσα το ¨ουισκι με τον ίδιο τροπο που το χρησιμοποιησες εσυ dummy , και καλα σαν μπάντα σαν προϊόν εξαγωγής ;D Ακόμα και το κοινο που θα παει στα μπουζούκια μετά δεν θα μπορούσε να ακούσει κάτι που θα μαρκεταριστει με το ίδιο ζήλο όπως οι ονιραμα για παράδειγμα (καθόλου fan).....θέλω να πω πως είναι αρκετα θέμα μηχανισμού και όχι κοινού....λέω εγω τώρα...... Rehearse more....edit less!!!!!!
apos Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Εδώ δεν ξέρουμε ελληνικά για να γράψουμε... στοίχοι, τα αγγλικά μας μάραναν!! Όπως τα έγραψε ο SF είναι (αν και έχει συζητηθεί χιλιάδες φορές εδώ μέσα το θέμα). Επειδή το μουσικό ταλέντο όμως δεν μοιράζεται μαζί με τα διαβατήρια, είναι προφανές ότι και στην Ελλάδα υπάρχουν εφάμιλλα ταλέντα με αυτά που έχουν κάνει τεράστια καριέρα στο εξωτερικό. Το θέμα είναι να συνειδητοποιήσουν ότι καλώς ή κακώς γεννήθηκαν σε μια χώρα που αν θες να κάνεις κάτι μεγάλο σε οποιοδήποτε αγγλοσαξωνικό μουσικό ιδίωμα (γιατί κακά τα ψέμματα, ροκ/ποπ/χιπ-χοπ κτλ είναι μουσικά ιδιώματα που εξέλιξαν οι αγγλωσάξωνες, άρα είναι δόκιμο να τα ονομάσει κανείς έτσι) έχεις μεγάλο handicap να ξεπεράσεις, και κυρίως το θέμα της κουλτούρας και της γλώσσας, τα οποία μάλλον δεν ξεπερνιούνται ποτέ. ΑΝ (και μόνο ΑΝ) είσαι πραγματικά αποφασισμένος να δουλέψεις πολλαπλάσια από τον αγγλωσάξωνα συνάδελφό σου (που έχετε ας πούμε το "ίδιο" ταλέντο), τότε... μασ'τα και φεύγα από Ελλάδα! Δεν υπήρξα ποτέ ειρωνικά προδιαθετιμένος με όποιον μπήκε στο λούκι να ξεπεράσει αυτό το handicap. Το πρόβλημα αρχίζει συνήθως όταν αρνείται κάποιος να το διαπιστώσει στο πραγματικό του μέγεθος. Και τότε αρχίζουν τα ηρωικά περί "συστήματος" κτλ. Όχι ότι δεν υπάρχουν αυτά! Απλώς είναι αστείο να κατηγορείς το "σύστημα" όταν αυτό δεν έχει καν ασχοληθεί μαζί σου! Γι' αυτό καλύτερα να μιλάνε "φαγωμένα" αμερικάνικα και βρετανικά ταλέντα... Είναι απλό. Υπάρχουν δύο δρόμοι για να γίνεις... "σταρ" εκτός Ελλάδος: Ή θα γίνεις δυτικός σταρ ή θα γίνεις ανατολίτης σταρ. Δεν είδα πολλούς άγγλους να δοκιμάζουν να γίνουν ινδάλματα του air-μπουζουκιού. Εσύ που θες να γίνεις Coldplay στη θέση των Coldplay (και πολύ καλά κάνεις, μην παρεξηγηθώ), δεν πρέπει να ξέρεις που πατάς; http://www.10-code.com
wyndorf Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 OP Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2012 Είναι απλό. Υπάρχουν δύο δρόμοι για να γίνεις... "σταρ" εκτός Ελλάδος: Ή θα γίνεις δυτικός σταρ ή θα γίνεις ανατολίτης σταρ. Δεν είδα πολλούς άγγλους να δοκιμάζουν να γίνουν ινδάλματα του air-μπουζουκιού. Εσύ που θες να γίνεις Coldplay στη θέση των Coldplay (και πολύ καλά κάνεις, μην παρεξηγηθώ), δεν πρέπει να ξέρεις που πατάς; Σωστό...... Rehearse more....edit less!!!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση