Moderator LK Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Moderator Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Συμφωνάω!!!! Ο 80’s synth ήχος ήταν καταπληκτικός!! Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube
Waterfall-K Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Ωπς! Αφησα απ'εξω ενα αλλο "τερας", το Kurzweil K250! Πραγματικα μεγαλη παραλειψη.... 8) Specs talks, Mgs walks
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Moderator Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Πράγματι οι παραγωγές του Ρακιντζή εκείνη την εποχή δεν ήταν και τίποτα το σπουδαίο. Αλλά δεν περίμενα να αποτελέσει και περιοριστικό παράγοντα για το είδος της μουσικής και το κοινό. Ιδιαίτερα εκείνη την εποχή. Αυτό που ποτέ δεν κατάλαβα είναι το πως κατάφερε να "σταθεί" με αυτή την (να το πω ευγενικά) "ιδιαίτερη" φωνή.
marathon Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Αυτό που ποτέ δεν κατάλαβα είναι το πως κατάφερε να "σταθεί" με αυτή την (να το πω ευγενικά) "ιδιαίτερη" φωνή. Είχε από δίπλα...τον Παρ-Τέρρη ;D ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
Waterfall-K Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Αυτό που ποτέ δεν κατάλαβα είναι το πως κατάφερε να "σταθεί" με αυτή την (να το πω ευγενικά) "ιδιαίτερη" φωνή. Εδω εκανε τρελη καριερα δεκαετιες ολοκληρες με παρομοια φωνη (μη πω χειροτερη....) ο Τολης Βοσκοπουλος. :P Και οι δυο τραγουδανε με την μυτη.... ;D ;D Specs talks, Mgs walks
noe13 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Εδω εκανε τρελη καριερα δεκαετιες ολοκληρες με παρομοια φωνη (μη πω χειροτερη....) ο Τολης Βοσκοπουλος. :P Και οι δυο τραγουδανε με την μυτη.... ;D ;D Καλυτερα να μεινουμε στον εξοπλισμο και στη παραγωγη γτ αν απαρριθμησουμε ολα τα ονοματα που κανουν καριερα ολα αυτα τα χρονια θα φρικαρω! Slow must go on....!!!!
bloody_sunday Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 ...ειδικά μετά την εποχή όπου μεσουρανουσαν τα moog, arp, mellotron, hammond... Δεν μεσουρανούσαν πια εκείνη τη στιγμή, και ίσα-ίσα που με τα μηχανήματα-σταθμούς που σημειώθηκαν νωρίτερα - τα περισσότερα ψηφιακά ή υβριδικά - ήρθε η απαραίτητη και καλοδεχούμενη νέα πνοή από πλευράς σύνθεσης (πχ. την FM του DX7 και την wavetable του PPG) και των συνεπαγόμενων ηχοχρωμάτων. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
neeq Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 PPG Wave - Δύσχρηστο τέρας για καμπανάκια ;D Synclavier - Toυ '79 :P Fairlight CMI series - Ομοίως με παραπάνω...και για καμπανάκια :P Prophet 10 - Aυτό τα σπάει 8) Elka Synthex - Πολυ καλό Roland Jupiter 8 - Πολύ καλό EMU Emulator & Emax series - δεν το εχω ακουσει Kawai K5 - για καμπανακια Yamaha DX7 - για καμπανάκια Roland D50 - για καμπανάκια Korg M1 - για καμπανάκια Με χιουμοριστική διάθεση :D ήρθε η απαραίτητη και καλοδεχούμενη νέα πνοή από πλευράς σύνθεσης (πχ. την FM του DX7 και την wavetable του PPG) και των συνεπαγόμενων ηχοχρωμάτων. Kαλοδεχούμενα τα brass synths και οι ατμοσφαιρες? (για να μη λέω αλλο για καμπανάκια :P ) Τα συνθο-αυτιά σας καταστράφηκαν ανεπανόρθοτα από κεινη τη 10ετία :'(
RayDTutto Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Ο Nick με τι έπαιζε; DX7; Ωραιες εποχες, και ωραια κομματια οταν τα ξανακουω τωρα, γιατι τοτε η "rock σταση ζωης" (:-X) δεν μας αφηνε να παραδεχτουμε οτι καποιο ποπ κομματι μας αρεσε. ;D Εγώ ήμουν πρωτοποριακός ροκάς. Φανατικός των Durex Durex... Δεν το λεγα πολύ παραέξω αλλά είχε ένα φίλο που με προμήθευε... :P When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.
bloody_sunday Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2012 Kαλοδεχούμενα τα brass synths και οι ατμοσφαιρες? (για να μη λέω αλλο για καμπανάκια :P ) Τα συνθο-αυτιά σας καταστράφηκαν ανεπανόρθοτα από κεινη τη 10ετία :'( Δεν συμφωνώ... το γεγονός ότι βγήκαν και μετά τα χρησιμοποιούσε μέχρι και η κουτσή Μαρία σε μαζική παραγωγή χιτς και σε ηχητική επένδυση καμένων σήριαλ, τελεσόπινγκ, τσοντών και καλτ ελληνικού σινεμά βιντεοκασέτας δεν συνεπάγεται πως οι ήχοι αυτοί δεν ήταν όμορφοι, ούτε πως η ανανέωση δεν ήταν απαραίτητη. Και ένα μεγάλο τμήμα του κορεσμού των αυτιών μας και της πιθανής αντιπάθειας προερχόταν από την καρεκλάτη ελληνική πραγματικότητα της εποχής, και όχι τόσο από το τι φτιαχνόταν παραέξω. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση