odis13 Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Ναι, στον παραγομενο ηχο το δεξι χερι του κιθαριστα παιζει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο. Οι δυναμικες, ο τροπος που κραταει την πενα, ο τροπος που χτυπαει τις χορδες, το που χτυπαει τις χορδες παιζει τεραστιο ρολο. Αυτο δεν ειναι τιποτα το καινουριο - αν ρωτησετε οποιονδηποτε κλασσικο κιθαριστα (ή εναν μπουζουκτση πχ) θα σας πει οτι το δεξι χερι ειναι ο σημαντικοτερος ισως παραγωντας, γιατι αφορα την παραγωγη του ηχου. Οι ηλεκτρικοι κιθαριστες συχνα το ξεχναμε αυτο σκεπτομενοι οτι η κιθαρα δεν ειναι ακουστικο οργανο. Η αντιληψη αυτη δεν ειναι ιδιαιτερα σωστη - η ηλεκτρικη κιθαρα δεν ειναι ηλεκτρικο οργανο με την εννοια πχ του synth. Προκειται για ακουστικο οργανο οπου τα ηλεκτρικα εχουν σκοπο την ενισχυση και χρωματισμο του ηχου αυτου - μπορει να παιζουν τεραστιο ρολο στο τελικο ηχοχρωμα αλλα δεν μπορουμε να αγνοησουμε τη συμβολη του αρχικου ηχου των χορδων.
gdevelek Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Αφού τα κάνουμε όλα αυτά, αγοράζουμε .......... Όλα αυτά τα πρώτα βήματα τα κάνουμε όχι γενικα και αόριστα αλλά παίζοντας με κάποιο εξοπλισμό. Και για να παίζουμε και να εξασκούμαστε επίμονα και συστηματικά, πρέπει ο ήχος που βγάζουμε να μας εμπνέει και να μας ευχαριστεί, να βλεπουμε το όργανο στο stand και να το αρπάζουμε για να παίξουμε. Και στο πλαίσιο του "μαθαίνω την αλφαβήτα κιθάρα μου" κάποια στιγμή θα εκτονωθούμε κιόλας για να γουστάρουμε, και τότε ο ήχος παίζει ακόμη μεγαλύτερη σημασία. Και κάποια στιγμή θα βάλουμε το στέρεο να παίζει και θα ακολουθήσουμε τον κιθαρίστα με τη δικιά μας κιθάρα στα πλαίσια της εξάσκησης, και δεν θέλουμε ο ήχος που βγάζουμε να έχει τα χάλια του τα μαύρα και να χαλάει τη σούπα. Για αυτό λοιπόν είναι απόλυτα εύλογο και αναπόφευκτο ο ήχος να μας απασχολεί και ΠΡΙΝ γίνουμε "καλοί". Αρκεί να μη γίνει εμμονή.
Miltos23 Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 OP Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Φυσικα ξεχναμε τις πενες, το υλικο που ειναι φτιαγμενες, το παχος, το ποσο μυτερες ειναι κλπ κλπ ;) Συμφωνω αρκετα με το δεξι χερι και την τοποθετηση σου, οπως και την γωνια που χτυπαει τις χορδες ;) All the money of the world can't buy me
manosx Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Miltos23 thanks, καλή φάση. Κοίτα, και η πένα που παίζεις αλλάζει τον ήχο. Και ο πυκνωτής του tone τον αλλάζει. Και το πόση ώρα είναι ανοικτός ο ενισχυτής. Εγώ είπα ΙΜΗΟ με τι αξίζει να ασχολείσαι. Αν τώρα δεν μπορείς να βγάλεις ήχο λόγο των τάστων, τι να πω, τόσες κιθάρες έχω γρατζουνίσει ποτέ δε με προβλημάτισε κάτι τέτοιο, γιαυτό σου λέω Eric Johnson, αυτός άλλαζε τις μπαταρίες στα πεταλάκια γιατί οι αλκααλικές του χαλάγανε τον ήχο ;D gdevelek πολύ σωστά αυτά που λες, αλλά ΙΜΗΟ τα σημερινά "practice" μηχανήματα είναι ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΑ, δηλαδή με έναν π.χ. modelling ενισχυτη και μια αξιοπρεπή budget κιθάρα δε νομίζω να απογοητευτεί κάποιος και να μην μπορεί να εξασκηθεί. Αντίθετα έχω δει αρκετές περιπτώσεις, όχι μόνο με αρχάριους που εκεί δικαιολογείται, αλλά με αρκετά καλούς ΤΕΧΝΙΚΑ μουσικούς, που όμως επειδή απλά ΔΕΝ ΑΚΟΥΝΕ το ΣΥΝΟΛΟ βγάζουν μια... αηδιαστική λάσπη ;D από τα πολύ καλά μηχανήματά τους. Δεν θέλω να επεκταθώ, άλλωστε όπως τη βρίσκει ο καθένας.
rocknroll Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Μιας και η μεταδοση ειναι ο αερας, αν δεν εχει νεφος απο τσιγαρα...... ;D ;D
audiokostas Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Μιας και η μεταδοση ειναι ο αερας, αν δεν εχει νεφος απο τσιγαρα...... ..... δεν είναι blues. 8) Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
Miltos23 Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 OP Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Αντίθετα έχω δει αρκετές περιπτώσεις, όχι μόνο με αρχάριους που εκεί δικαιολογείται, αλλά με αρκετά καλούς ΤΕΧΝΙΚΑ μουσικούς, που όμως επειδή απλά ΔΕΝ ΑΚΟΥΝΕ το ΣΥΝΟΛΟ βγάζουν μια... αηδιαστική λάσπη ;D από τα πολύ καλά μηχανήματά τους. Δεν θέλω να επεκταθώ, άλλωστε όπως τη βρίσκει ο καθένας. Παρα πολυ σωστο... ειδες που σε πολλα συμφωνουμε?? ;D ;D All the money of the world can't buy me
theblind Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Δύο μόνο πράγματα παίζουν ρόλο στον ήχο. 1. Σοβαρότητα αντιμετώπισης - Χρόνος Όποιος αντιμετωπίζει το όργανο με σοβαρότητα και σύστημα και ξέρει τι θέλει να κάνει, θα φτάσει σε ένα σημείο όπου και με κουπί να παίξει μια χαρά θα ακουστεί. 2. Χρήμα Έτσι έρχεται το κάτι παραπάνω. Αν παράδειγμα πάρεις έναν ενισχυτή των 1000 Ε και ο χειρότερος της κατηγορίας του να είναι θα την κάνει τη δουλειά του. Αν οχι ξαναπηγαίνουμε στο 1.
gdevelek Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 gdevelek πολύ σωστά αυτά που λες, αλλά ΙΜΗΟ τα σημερινά "practice" μηχανήματα είναι ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΑ, δηλαδή με έναν π.χ. modelling ενισχυτη και μια αξιοπρεπή budget κιθάρα δε νομίζω να απογοητευτεί κάποιος και να μην μπορεί να εξασκηθεί. Εντάξει, αν έναν ενισχυτή τύπου mustang II τον βαφτίσεις "practice amp", συμφωνούμε. ;)
manosx Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2012 Εντάξει, αν έναν ενισχυτή τύπου mustang II τον βαφτίσεις "practice amp", συμφωνούμε. ;) Αν και δεν είναι και τόσο σωστό κριτήριο, νομίζω ότι η τιμή του μας επιτρέπει αν όχι να τον βαφτίσουμε, τουλάχιστον να τον προτείνουμε ως τέτοιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση