Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Η ουσία είναι να γίνει κάποιο isolation μεταξύ των 2 ενισχυτών ώστε να γίνει πιο εύκολη η μίξη μεταξύ τους στον υπολογιστή. Μιλάμε πάντα για τα spot mics που θα "μεταφέρουν" τον κύριο ήχο. Άρα, μπροστά μπορείς να αφήσεις 60-70 εκατοστά και αν το πάνελ είναι φαρδύτερο, μπορείς να βάλεις τα συμπληρωματικά εκατοστά προς το πίσω μέρος των ενισχυτών για να μειώσεις και την περίθλαση ως ένα βαθμό  στις πιο μπάσες συχνότητες (τον ήχο που "ξεγλιστράει" από πίσω και περνάει στο εμπρός μέρος του διπλανού ενισχυτή). Το συμπληρωματικό room mic, πέρα από χαμηλό σε ένταση και συμπληρωματικό, μπορεί να αφαιρεθεί τελείως αν απαιτεί το κομμάτι dry in your face ήχο.

Δημοσιευμένο

Αρα μπορω να χρησιμοποιησω οποιδηποτε ηχοαπορροφητικο για να απομονωσω τους ενισχυτες μεταξυ τους?

Τελικα εχω αυτο

pop_zoom.php?lang=1&thephid=61

http://www.iselco.gr/pop_zoom.php?lang=1&thephid=61

http://www.iselco.gr/details1.php?lang=1&wh=1&the1id=1&the2id=11&theid=11&open1=1&open2=11&thepid=61&page=1

Δημοσιευμένο

οσα εγραψε ο haryy  ειναι πολυ ενδιαφεροντα, δεν το ειχα σκεφτει ( :P) ουτε το ειχα διαβασει καπου!

 

περα απο αυτο,ειναι ενδιαφεροντα τα αποτελεσματα γιατι πιστευα οτι ο περισσοτερος κοσμος εγραφε με μια κιθαρα και την ιδια παραμορφωση με διαφορετικα EQ!

 

Για να δουμε ποσοι ακομα θα ψηφισουν ;)

All the money of the world can't buy me

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...