lgbesios Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Μετά απο βαθύ συλλογισμό και εσωτερική αναζήτηση ;D για το πως πρέπει να ακούγεται το ηλεκτρικό μπάσο κατέληξα στο οτι η χρήση flat χορδών - όπως εν τη γενέσει του - είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Ναι αλλά ποιες ; όλες σχεδόν η μάρκες βγάζουν τους δικούς τους τύπους με διαφοροποιήσεις ως προς τα υλικά ( stainless steel ,nickel wound , nylon tapered ,chrome steel ) και την γενικότερη φιλοσοφία περί ηχοχρώματος (bights, mid scoop, deep as hell ) Κατά καιρούς το λοιπόν, φόρεσα στα μπάσα μου διαφορετικά σετ flats τα οποία είναι και τα πιο δημοφιλή ,παραθέτω αναλυτικότερα τις εντυπώσεις μου: La bella deep talking Απο τις παλαιότερες μάρκες χρησιμοποιημένες απο ιερά τέρατα όπως ο Jamerson o Joe Osborne και ο παμμέγιστος Donald ‘’duck’’Dunn (ο καθένας βέβαια με διαφορετικών διαμέτρων set και μπάσα ) Εντυπώσεις τώρα : Ναι είναι ο ήχος της Motown και Stax ,thud and clarity, ζεστός κρουστός ήχος περισσότερο mid scooped παρά punch, πιστεύω οτι ταιριάζουν καλύτερα σε fretted μπάσα ,στο precision είναι μάθημα μουσικής ιστορίας στο jazz είναι μουσικός παράδεισος, δουλεύουν καλά στην μίξη και δίνοντας του λίγα high mids κόβουν καλά. Έχουν αρκετό high Tension όπως όλες οι flats (οι μάλλον σχεδόν όλες ,δείτε παρακάτω) αλλά βοηθάει στο χαμηλό action και στις γρήγορες φράσεις, άλλο μεγάλο ατού είναι το ότι με τον καιρό γίνονται ακόμη καλύτερες χάνοντας εντελώς αυτό το λίγο zing που έχουν στην αρχή και αναδεικνύουν περισσότερο τον κρουστό τους χαρακτήρα. D’addario chromes Αγαπημένες χορδές σε όσους θέλουν τον κλασικό flat ήχο αλλά με πιο μοντέρνα προοπτική Πολλά πρίμα ισορροπημένα μεσαία, πολύ καλά μπάσα γέματος ήχος αλλά μου φάνηκε λίγο σκοτεινός , προφανώς γιατί δεν έχουν τόσο την καθαρότητα των labella Στην μιξη δουλεύουν πολύ καλά κόβουν εύκολα χωρίς ιδιαίτερο equalizing ,δεν μου άρεσαν όμως στα μπάσα μου, εντυπωσιάστηκα όμως με τον ήχο απο το short scale του φίλου Αudiokostas ( μάλλον βοηθάει το active κύκλωμα και η δεινότητα του καλλιτέχνη ;D ) Κλείνοντας τονίζω ότι έχουν το καλύτερο value for money οπότε αξίζουν δοκιμής. Thomastik jazz flats Αρχαία μάρκα με ειδίκευση στις flats μιας και φτιάχνει χορδές για την οικογένεια των κλασικών άταστων εγχόρδων, αγαπημένες τις Carol Κaye αλλά και του Pino Palladino. Με σκεπτικισμό όμως με αυτά που γράφοντα στα fora αλλά και περιέργεια για το αν αληθεύουν δοκιμάσθηκαν στο jazz και είναι υπό δοκιμή στο precision. Οι πρώτες εντυπώσεις έχουν ως εξής : λαστιχένιες ,Ναι!!! πολύ χαμηλό tension που παραξενεύει και απαιτεί κάποια εξοικείωση στα δάχτυλα και υψηλό action, αλλά είναι πολύ μουσικές με πολλά μεσαία και σιροπιαστό ήχο γέματα μπάσα και πλούσιες αρμονικές ,ακούνε εύκολα τις δυναμικές του παιξίματος δίνουν ωραίο vibrato και εύκολα bends. Και ενώ έχουν αυτά τα πλουσία μουσικά χαρακτηριστικά κάτι τους λείπει ... ΝΟ ΤΗUD NO CLARITY >:( :( :-\ :'( Pyramid flats Δεν τις έχω δοκιμάσει γιατί τις φόραγε ο sir…Paul και είναι γνωστή η απέχθεια μου για το συνάφη του . 8) Σχολιάστε συμπληρώστε ελεύθερα. rust never sleeps
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Δεν τις έχω δοκιμάσει γιατί τις φόραγε ο sir…Paul και είναι γνωστή η απέχθεια μου για το συναφή του Κακως,πολυ κακως μια και ειναι οι καλυτερες (7 χρονια τις εχω στο μπασο μου,μιλαμε για το ΙΔΙΟ σετ... ;D, και μαμανε και δερνουν... ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
lgbesios Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 OP Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Να σε πω την αλειθια θα είναι οι επόμενες ..αλλά να μην πούμε την κακία μας ;D rust never sleeps
nexarulhu Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Καλημερα. Εχω δοκιμασει τις D’addario chromes στο tony franklin (οχι το αταστο) δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιασαν ιδιεταιρα :/ Και επισης εχω δοκιμασει τις rotosound steve harris στο steve harris (το παλιο μοντελο) ειναι βαριες χορδες με πολυ bright ηχο στην αρχη !!! και σιγα σιγα ο ηχος γινεται πιο κλασσικος flat, αυτες δεν τις εβγαλα απο πανω ακομη και ουτε πρωκειται :) BTW πολυ ωραιο ποστ ;D EXPECT THE UNEXPECTED...
lgbesios Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 OP Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Απο αυτές που παράθεσα γουστάρω πιο πολύ τις la bella στο jazz και μάλλον θα μείνουν εκεί για πάντα rust never sleeps
audiokostas Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα με τις περιγραφές του Λευτέρη. Αν και στο G&L που χω τις Jazz Flats, δεν έχουν ψηλό action (δεν μπορώ το ψηλό action) και δεν τρίζουν. Οι high tension chromes είναι ντεμεκ για το κοντόμπασο. Το active eq βοηθάει στην παραμετροποίηση. Και επισης εχω δοκιμασει τις rotosound steve harris στο steve harris (το παλιο μοντελο) ειναι βαριες χορδες με πολυ bright ηχο στην αρχη !!! και σιγα σιγα ο ηχος γινεται πιο κλασσικος flat, αυτες δεν τις εβγαλα απο πανω ακομη και ουτε πρωκειται :) Μου διναν αίσθηση από μπουγαδόσυρμα και τσιτώναν το μπάσσο σαν bullworker. Ίσως φταίει και το ότι δεν είμαι αρκετά άντρας για αυτές. Αρκετά φθηνές short που είχα σε ένα Dean ήταν και οι GHS 3020. Αξιοπρεπεις. nothing more, nothing less Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
lgbesios Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 OP Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 To εντυπωσιακό αυτής της αναζήτησης, είναι οτι τελικά εύκολα καταλήγεις στο συμπέρασμα οτι Ναι!! οι φλατς μπορούν να καλύψουν ηχητικά σχεδον όλα τα είδη μουσικής και αυτό οφείλετε όπως είπαμε, στην διαφορετική φιλοσοφία περί ήχου των κατασκευαστών, αλλά και στο ότι η τεχνολογία , όσο άφορα το ηλεκτρικό μπάσο πάντα προπορεύεται. rust never sleeps
audiokostas Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Εντάξει, δεν είναι ακριβώς έτσι....... ;) Και μένα μου αρέσουν αλλά δε νομίζω ότι οι slapαδόροι της παρέας θα ήταν ευτυχισμένοι με αυτές (αν και με το ζόρι μπορεί να γίνει). Εκείνο το ΖηκογιαννοPastoriusμουααα δεν βγαίνει τόσο καλά από flats (και ας είναι για άταστα). To growl, άσχετα τι λένε, υπάρχει και παραυπάρχει. Και στα σωστά setup και οι μεσαίες (που είναι όλη η δουλειά). Υπάρχει το thump που όταν δέσει σωστά με τη μπότα σε χτυπάει στη καρδιά και στα ....φρύδια. Δουλεύουν καλύτερα με το γκρουπ παρά μόνες τους. Θέλουν και άλλο eq με τη μπάντα και άλλο στην εξάσκηση. Τις προτιμώ (όπως προτιμώ και στο JB τις halfwound) αλλά έχουν και οι round τα δικά τους γήπεδα. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
lgbesios Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 OP Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Σαφώς, το θέμα δεν είναι οτι αντικαθιστούν τις round πλέον όμως έχουν ανοίξει οι ορίζοντες και για τις φλατς Για jaco sound θέλεις έναν καλό bridge και ΔΑΧΤΥΛΑ Τωρα τα slap και slup γίνονται όπως είπες με λίγη μαγκιά ;) Οσο για το growl …flats on jazz 8) rust never sleeps
crisk Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2012 Thomastik jazz flats Οι πρώτες εντυπώσεις έχουν ως εξής : λαστιχένιες ,Ναι!!! πολύ χαμηλό tension που παραξενεύει και απαιτεί κάποια εξοικείωση στα δάχτυλα και υψηλό action, αλλά είναι πολύ μουσικές με πολλά μεσαία και σιροπιαστό ήχο γέματα μπάσα και πλούσιες αρμονικές ,ακούνε εύκολα τις δυναμικές του παιξίματος δίνουν ωραίο vibrato και εύκολα bends. Και ενώ έχουν αυτά τα πλουσία μουσικά χαρακτηριστικά κάτι τους λείπει ... ΝΟ ΤΗUD NO CLARITY >:( :( :-\ :'( Συμφωνώ με τα boldαρισμένα και συμπληρώνω ότι με αυτά τα χαρακτηριστικά στη μίξη "σκοτώνουν" και χωρίς EQing.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση