Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Πάντως, για το απόλυτο headroom βλέπω που γράφετε ότι "15W λάμπας δεν επαρκούν", "πάρε πάνω από 50W", "θα βαράς το κεφάλι", "θα κλάνει" κλπ.

Να ρωτήσω το απλό: γιατί να μην έχεις ένα solid state τελικό (ή κεφαλή/combo, δε θα τα χαλάσουμε εκεί) των 100W+ αν θέλεις crystal καθαρό και όχι tube break-up?...

 Και στα 50W λάμπα που έχω κι εγώ στο στούντιο(randall rh50), δεν παίρνεις σούπερ καθαρό εκτός κι αν έχεις κάποιον ultra vintage ενισχυτή fender style με 4Χ10" ή 4Χ12"... Δε μπορεί να τα έχεις όλα δικά σου από ένα ενισχυτή(γι αυτό έχω μαζέψει 10...) αλλά μπορείς να έχεις ultra clean με solid state amp και να βρεις 1-2 καλά πετάλια od/boost/dist να ταιριάξουν με αυτόν.

 

http://www.thomann.de/gr/rocktron_velocity_300.htm

 

http://www.thomann.de/gr/hugheskettner_attax100_head.htm

 

http://www.thomann.de/gr/kustom_kg100hfx_bundle.htm

 

Για overdrive φυσικά δεν είναι το ίδιο με τη λάμπα, αλλά με τα κατάλληλα πετάλι(α)/preamps/πεταλιέρες , όλα γίνονται.

 

  • Απαντήσεις 39
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Δημοσιευμένο

@Sottos: Για ποιες ακριβώς εντάσεις λες πως δεν παίρνεις καθαρό? Και ας μην ξεχνάμε πως Α βατ σε έναν ενισχυτή δεν σημαίνει πως θα έχουν το ίδιο headroom με κάποιον άλλο πάλι στα Α βατ. Είναι θέμα σχεδίασης και υλοποίησης.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Δημοσιευμένο

Πηγαινε καπου να ακουσεις και αυτον τον παρακατω (Marshall MA 50 c)

 

 

49-24Marshall%20MA50C.jpg

 

 

Τον ειχα εγω και τον εδωσα περνοντας τον 100/αρι (ηθελα 2Χ12), και το παιδι που τον εχει παρει ειναι ξετρελαμενο. Βιετναμεζικα αλλα απο κατασκευη εχουν βγει σκυλια. Πολυ ανθεκτικες κατασκευες, και απο τα καλυτερα καθαρα που μπορεις να βρεις στην αγορα σημερα.

 

 

Φιλε bloody_sunday, θα ηθελα να σε παραπεμψω σε κατι που εγραψε ο Διαχειριστης του φορου (Γιαμεθ) καπου αλλα δεν μπορω να το βρω.

Ειχε γραψει λοιπον (και συμφωνω 1000%) οτι τα καλα live/ακια σε μικρα μαγαζια γινονται καλυτερα ιδιοις δυναμεις, και οχι μεσω PA. Πραγματικα οσες φορες εχω βρεθει σε τετοιες καταστασεις εχω χαλαλισει τα λεφτα που πληρωσα.

Αλλα για την ευκολια στην συζητηση να συμφωνησω οτι ειναι μοδα τα PA στα μαγαζια...

Θα πω ομως και τουτο.

Ενα 70/αρι-100/αρι το βαζεις στο 3 (μεσω PA) και περνεις οτι καλυτερο. Στο χερι σου ειναι το 3 να μην γινει 7 και το χ@σεις.

Φιλαρακι μου εδω εχει Koch studiotone 20, παιζει με strato, και καθαρο οι αλλοι μουσικοι του σχηματος απο αυτον δεν εχουν δει (το γκρουπ ειναι εντεχνο λαικο-ποπ), και οταν σε μερικα live του δανεισα το 100/αρι το δικο μου κατα γενικη ομολογια των αλλων παιδιων καθαρισε ο ηχος τους.

Τελος παντων αυτα ειναι και υποκειμενικα πολλες φορες.

Δημοσιευμένο

@Sottos: Για ποιες ακριβώς εντάσεις λες πως δεν παίρνεις καθαρό? Και ας μην ξεχνάμε πως Α βατ σε έναν ενισχυτή δεν σημαίνει πως θα έχουν το ίδιο headroom με κάποιον άλλο πάλι στα Α βατ. Είναι θέμα σχεδίασης και υλοποίησης.

 

Συμφωνώ απόλυτα με τα watt και τη σχεδίαση. Ο randall που έχω είναι metal amp και σε ένταση πρόβας δεν έχει καθαρό πλέον... Γι αυτό είπα για fender style ενισχυτές. Απλά δε μπορείς να τα έχεις όλα από ένα ενισχυτή (metal με tweed?..) και σε νορμάλ χρήματα(όχι με λυχνίες τουλάχιστον).

 

 

Δημοσιευμένο

Τι να τα κάνει τα 50 βατ εκεί? Ή μήπως πρέπει να τα αγοράσει με το κλασσικό ανεγκέφαλο ελληνικό κόλλημα "πάρε να υπάρχουν"? Και αυξάνεται η τιμή αχρείαστα, και πιθανόν να μην αποδώσουν το ίδιο καλά σε χαμηλές (ανθρώπινες) εντάσεις.

 

...και αφού έχουν αγοράσει τον δυνατότερο και ακριβώτερο ενισχυτή, ψάχνουν να δώσουν άλλα 300Ε για έναν attenuator...  ::)

Δημοσιευμένο

 

Να παραδεχθώ κάτι: καλά έκανες και "μου την είπες" με το νέο post σου αλλά καλύτερα να έβαζες απ την αρχή το λινκ με την καλή τιμή, δεδομένου ότι θέλεις να ενημερώσεις το παλικάρι και να του κάνεις μια πρόταση αγοράς.

Δημοσιευμένο

@Τhomsot: Δεν είναι "μόδα" τα PA στα μαγαζιά... εδώ και 60 χρόνια είναι κάτι το στοιχειωδώς απαραίτητο, ανάλογα βέβαια με τη δυναμικότητα του μαγαζιού (μια τρυπούλα δεν ανήκει καν στη συζήτηση, oύτε πχ. μικρές τζαζ εμφανίσεις). Αυτό του ότι τα καλά λάιβ σε μικρά μαγαζιά γίνονται καλύτερα χωρίς PA μπορώ να το δεχτώ δύσκολα, και μόνο:

 

(α) εννοώντας πως σε τέτοιες περιπτώσεις συχνά υπάρχει ένας ηχολήπτης-μαθητευόμενος μάγος που κάνει επίδειξη τραγικότητας και που θα ήταν καλύτερο για όλους να είχε κάτσει σπίτι του,

(β) υπό την προϋπόθεση πως η μπάντα είναι τόσο δεμένη και φροντισμένη στις εντάσεις της που μπορεί να απευθυνθεί σωστά και ισορροπημένα στο μικρό αυτό κοινό χωρίς να το ξεκουφάνει (σπάνιο, ειδικά στα στυλ που εκ γενετής είναι φασαριόζικα),

(γ) υπό την λογικότατη παραδοχή του ότι περνάμε καλά όταν ακούμε χαλαρά σε λογικές εντάσεις παρέα με το ποτάκι μας χωρίς να είναι αναγκαίο ένα PA σε space shuttle liftoff mode, ή γενικά σε οποιοδήποτε mode πέραν του off.

 

Το ότι είναι υποκειμενικό είναι βέβαιο, όπως είπα και προηγουμένως... πχ. εγώ, γράφοντας όλα τα ανωτέρω, σημείωσα προηγουμένως πως τα 60 καθαρά μου βατ τα θεωρώ πια απαραίτητα για μένα.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Δημοσιευμένο

Να ρωτήσω το απλό: γιατί να μην έχεις ένα solid state τελικό (ή κεφαλή/combo' date=' δε θα τα χαλάσουμε εκεί) των 100W+ αν θέλεις crystal καθαρό και όχι tube break-up?...[/quote']

 

Να σου πω εγω γιατι.

Γιατι εχω αυτον

 

IMG_04596.jpg

 

Ο οποιος ειναι οτι καλυτερο εχει κυκλοφορισει στην αγορα απο solid state (made in USA), μην ακους για rolland και αλλα τετοια...μια δεν κανουν μπροστα στον παραπανω.

Και εν τουτοις τα καθαρα του μπροστα στου μαρσαλιωνα μου...

 

 

00123.jpg

 

Δεν κανουν μια   ;D

 

Θελω να τον βγαλω για πουλημα τον transtube αλλα τον λυπαμε γιατι ειναι Αμερικανικος... κατασκευασμενος στην Αμερικη, και δεν ξερω τι να ζητησω και τι να μου δωσει ο αλλος.

Δημοσιευμένο

 

Να σου πω εγω γιατι.

Γιατι εχω αυτον

 

IMG_04596.jpg

 

Ο οποιος ειναι οτι καλυτερο εχει κυκλοφορισει στην αγορα απο solid state (made in USA), μην ακους για rolland και αλλα τετοια...μια δεν κανουν μπροστα στον παραπανω.

Και εν τουτοις τα καθαρα του μπροστα στου μαρσαλιωνα μου...

 

 

00123.jpg

 

Δεν κανουν μια   ;D

 

Θελω να τον βγαλω για πουλημα τον transtube αλλα τον λυπαμε γιατι ειναι Αμερικανικος... κατασκευασμενος στην Αμερικη, και δεν ξερω τι να ζητησω και τι να μου δωσει ο αλλος.

 

Έχω κι εγώ τον peavey studio pro 112 transtube και είχα και τον express 112( USA και οι δυο). Τον express τον έδωσα προ κρίσης για 160ευρώ αλλά το μετάνιωσα μετά. Είχε λίγο US thrash overdrive (έτσι κι αλλιώς είχε thrash κανάλι) κι ήθελα πιο british style τότε. Ήταν βέβαια θηρίο, με headroom κι ένταση αλλά κι αθάνατος, όχι σαν τους λαμπάτους μου που θέλουν συντήρηση και λυχνίες κάθε τόσο... Εννοείται πως μου άρεσε περισσότερο από roland cube, παρά τα πολλά κανάλια κι εφφέ του roland.

Μην τον δώσεις πάντως, ειδικά τέτοια εποχή, διότι δε θα πιάσει λ7 και θα χάσεις ένα US -συλλεκτικό πλέον- εργαλείο (Μόνο αν έχεις μεγάλη ανάγκη).

O Marshall MA (50c) είναι καλό value for money μηχάνημα και τον άκουσα σε μέση ένταση σε ένα φίλο. Έχει ωραίο od κανάλι και με καλό gain.

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...