gdevelek Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Ο άνθρωπος είναι τεράστιος μουσικός, και το κομμάτι υπέροχο, αλλά δεν νομίζετε πως στο 2:08 και για μερικά δευτερόλεπτα βγαίνει εκτός τονικότητας στον αυτοσχεδιασμό; Νικόλας;
Jazzjoker Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 αλλά δεν νομίζετε πως στο 2:08 και για μερικά δευτερόλεπτα βγαίνει εκτός τονικότητας στον αυτοσχεδιασμό; Φυσικά. Και νωρίτερα από το 2:08 (1:27) και αργότερα το κάνει. Το "αλλά" σου δεν κατάλαβα πού κολλάει. Ενωμοτάρχης
gdevelek Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 OP Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Φυσικά. Και νωρίτερα από το 2:08 (1:27) και αργότερα το κάνει. Το "αλλά" σου δεν κατάλαβα πού κολλάει. Πράγματι και στο 1:27, δεν το έγραψα γιατί το βρήκα λιγώτερο χτυπητό Το "αλλά" κολλάει στο ότι το κράτησε το "εκτός" περιπου ως το 2:30, θα περίμενα να το καταλάβει ταχύτατα και να το μαζέψει (όπως έγινε στο 1:27 όπου του έφυγαν ελάχιστες νότες) Σε κάθε περίπτωση θεωρώ απίστευτο το πώς μερικοί άνθρωποι είναι σε θέση να βγάλουν τέτοια μουσική αυτοσχεδιάζοντας, υποκλίνομαι στο ταλέντο τους.
Jazzjoker Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Εννοείται πως αυτά τα out περάσματα τα κάνει επίτηδες και δεν είναι λάθη. Ειδικά σε αυτά τα μουσικά μεγέθη όπως ο Jarett, δεν τίθεται θέμα "λάθος τονικότητας". Ενωμοτάρχης
G.K. Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Χμ μα δεν προκειται για ''περασματα'' (πως αλλιως να το πω) με χρηση χρωματικης κλιμακας..? Δε νομιζω οτι του φευγει κατι. :-\ Στράαατα Stratούλα...
fusiongtr Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 δεν νομίζετε πως στο 2:08 και για μερικά δευτερόλεπτα βγαίνει εκτός τονικότητας στον αυτοσχεδιασμό; Για πολλάαααα δευτερόλεπτα. Έτσι "ακούει". Υπερθέτει μια τονικότητα πάνω από μια άλλη (superimposition). Ειδικά εδώ, που είναι μόνος του, έχει όλη την ευχέρεια να θέτει τονικά κέντρα, και υπερθέτει άλλες τονικότητες που ΣΥΝΗΧΟΥΝ δημιουργώντας έτσι την αίσθηση του "λάθους"! Όχι απλώς βγαίνει εκτός τονικότητας, αλλά παίζει ταυτόχρονα σε δύο τουλάχιστον (αν χρησιμοποιεί και πολυσυγχορδίες) τονικά κέντρα! να το καταλάβει ταχύτατα και να το μαζέψει (όπως έγινε στο 1:27 όπου του έφυγαν ελάχιστες νότες) Δεν του φεύγουν νότες, αυτός τις "διώχνει". ;) δεν τίθεται θέμα "λάθος τονικότητας". Τι θα πει αυτό? ;D Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG
Thomsot Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Ο άνθρωπος είναι τεράστιος μουσικός, και το κομμάτι υπέροχο, αλλά δεν νομίζετε πως στο 2:08 και για μερικά δευτερόλεπτα βγαίνει εκτός τονικότητας στον αυτοσχεδιασμό; Μεχρι το 2:08 παιζει μη διατονικα και μετα διατονικα.... 8) Τστττ.....!! Οχι παιζουμε.....
Jazzjoker Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Συγκεκριμένα και αν δε με γελούν τα κουρασμένα αυτιά μου, ενώ η αρμονία του αριστερού χεριού είναι ένα απλό Φα ματζόρε (καθώς και η μελωδία), από το 2:08 και μετά το δεξί παίζει κάποια συμμετρική (diminished?) ενώ το αριστερό δεν έχει αλλάξει την αρμονία. Κάνει και πολλά άλλα βέβαια. Μεγάλες ταρζανιές. ;D Ενωμοτάρχης
notlrac Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Ο άνθρωπος είναι τεράστιος μουσικός, και το κομμάτι υπέροχο, αλλά δεν νομίζετε πως στο 2:08 και για μερικά δευτερόλεπτα βγαίνει εκτός τονικότητας στον αυτοσχεδιασμό; Παρόλο που πόσταρες ένα τέτοιο βίντεο με αυτό που ρωτάς θα πίστευα ότι δεν έχεις και πολλά ακούσματα από αυτό το είδος μουσικής. Αν ισχύει κάτι τέτοιο να πώ ότι αυτό το out που ακούς γίνεται κατά κόρον στην jazz μουσική από όλα τα όργανα ακόμα και από την ντραμς. Άκου πχ αυτό μετά το 2.30! Το αν σου αρέσει η όχι είναι άλλο θέμα. Λάθος πάντως δεν τίθεται καν ζήτημα αν είναι!! Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι??
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Guru Δημοσιευμένο 7 Φεβρουαρίου 2012 Δε νομίζω ότι μπορώ να απαντήσω ως γνώστης τζαζ (που δεν είμαι), ή ως συνθέτης (που είμαι, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα)... Μπορώ να απαντήσω σαν πιανίστας για κάτι που μπορεί να σας ξεφεύγει... Οι πιανίστες μαθαίνουν να παίζουν νότες. Όχι κλίμακες (ντάξει το μαθαίνουν κι αυτό αλλά δεν είναι η ραχοκοκαλιά των σπουδών τους). Δεν είναι δηλαδή ότι μπήκε σε άλλο τάστο και άρα όλα πάνε πάνω/κάτω. Το να ξέφυγε είναι εξαιρετικά απίθανο. Το 1:17 ειδικά δεν είναι καθόλου εκτός (ξεκινάει και βάζει Σι αναίρεση και μετά το προχωράει). Το 2:08 καταλαβαίνω γιατί το λες, αλλά και πάλι δεν είναι εκτός... (πάει προς μι ύφεση ελ. αν δεν κάνω λάθος)... Και δεν παίζει με polychords, γιατί το αριστερό είναι ostinato... Αλλά είναι σπουδαίο σόλο! :) Home - Editions Musica Ferrum
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση