Thomsot Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2012 Οκ για να καταλάβω λίγο. Αν ένα τραγούδι στο ρεφρέν έχει ρε # , λα # , σι , φα # , φα , ρε # . Η πρώτη φωνή πατάει πάνω σε αυτό... Η δεύτερη σε τι νότες θα πατάει με την μέθοδο της τρίτης .... Ρε Αρη, αμαν ρε γμτ μου με την επιμονη σου, πηγαινε και σε κανα ωδειο ρε, οι καθηγητες τι θα γινουν κλεφτες δηλαδη??!! ;D
holyjoy Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2012 γιατι το κανεις μπερδεμα μην βαζεις ακομα διεσεις για να το κααλαβεις. Π.Χ τριτες , ντο μι , ρε φα, σολ σι. Μετα αν εχεις πχ Ι φωνή Μι Ελασσονα (Μι Φα# Σολ Λα Σι Ντο Ρε Μι) και η ΙΙ φωνη Σολ Μειζονα (Σολ Λα Σι Ντο Ρε Μι Φα# Σολ) Αυτη ειναι η λεγομενη δισολια ;D αυτες οι κλιμακες ειναι και σχετικες σε διαστημα 3ης (Μι Σολ)
aris 17561 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2012 OP Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2012 Ρε Αρη, αμαν ρε γμτ μου με την επιμονη σου, πηγαινε και σε κανα ωδειο ρε, οι καθηγητες τι θα γινουν κλεφτες δηλαδη??!! ;D Eιπα και πιο πανω οτι κανω μαθηματα κιθαρας σε γνωστο καθηγητη των Αθηνων... Περαν τουτου δεν θελω να ασχοληθω επαγγελματικα αλλα να ευχαριστιεμαι τις δημιουργειες μου. Ετσι... εχοντας και αλλα εξοδα δεν θα παω σε ωδειο... Αλλα θα προσπαθησω σε γενικες γραμμες να κανω το χομπι μου... Δεν ειναι λιγοι οι επαγγελματιες μουσικοι οπου δεν ξερουν θεωρεια μουσικης αλλα παιζουν μια χαρα... ;D Σιγα σιγα θα ερθουν ολα... ετσι οπως το παιξα στην κιθαρα μου κανει να ειναι σε ΡΕ# μινορε. πρωτη δουλεια λοιπον: το μεταφερουμε σε πιο απλη κλιμακα, στη ΛΑ μινορε συγκεκριμενα. ετσι αυτο που γραφεις ΡΕ# ΛΑ# ΣΙ ΦΑ# ΜΙ#(και ΟΧΙ Φα) ΡΕ# θα γινει ΛΑ ΜΙ ΦΑ ΝΤΟ ΣΙ ΛΑ παιζοντας το στο πιανο με τριτες (ανα δυο λευκα πληκτρα) θα γινει ΛΑ-ΝΤΟ ΜΙ-ΣΟΛ ΦΑ-ΛΑ ΝΤΟ-ΜΙ ΣΙ-ΡΕ ΛΑ-ΝΤΟ οποτε ακουγοντας το θα παρεις μια ακουστικη ιδεα για το πως βγαινει και μετα θα το παιξεις - τραγουδησεις στην αρχικη τονικοτητα. ΑΛΛΑ ξαναλεω οτι ο τροπος ειναι μπακαλικος και συμπτωματικα λειτουργει - ενιοτε. Το γιατι ομως το φα που εγραψες το εκανα ΜΙ#, και το πως το μετεφερα ολο σε απλη κλιμακα απαιτουν βασικες γνωσεις μουσικης θεωριας που καλο ειναι να μαθεις.... Τι να πω ? οκ σε ευχαριστω αλλα συμφωνα με τα οσα ξερω απο τα παλαια που εκανα κλασικη κιθαρα , το μι # και το σι# δεν υπαρχουν... παει κατευθειαν σε φα γιατι ειναι φυσικα ημιτονια... Γι αυτο εβαλα το φα... Αλλ καταλαβα γενικα το υφος... Απο την αλλη δεν καταλαβα γιατι το ρε# να γινει λα και οχι λα#... αφου παμε 3 τονους πισω.... http://www.youtube.com/user/aris17561
santso 4 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2012 το φα και το μι# ειναι εναρμονια, αλλα ειναι αλλος μουσικος φθογγος ο καθενας. ειναι πια θεμα μουσικης θεωριας και ορθογραφιας.... αμα γραπσο καποσ αιτση κε καπηωσ τω δειαβασυ δηνατα μαι των ειδηω τροπω ακουγαιτε αλλα στω ματει δαι φεναιτε ορεω.... αιτση κε στει μουσηκει! :D :D το ρε# το εκανα λα κι οχι λα# για να το δεις στα λευκα πληκτρα κι οχι στα μαυρα. .... Λεει ελα ντε και το ντε ερχεται
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2012 Eιπα και πιο πανω οτι κανω μαθηματα κιθαρας σε γνωστο καθηγητη των Αθηνων... ε,δωστου κανα 5 ευρω παραπανω να σου εξηγησει μεσα σε ενα λεπτο ΤΙ ειναι οι ΤΡΙΤΕΣ ρε παιδι μου..... ;D...απο το να ταλαιπωριεσαι αδικα εδω μεσα καλυτερα ειναι... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
holyjoy Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2012 Πρεπει να κατσεις να διαβασεις λιγο. ;) 1 Λες παράδειγμα οτι #Μι #Σι δεν υπαρχουν μαλλον κανεις λαθος. Το #Μι πχ υπαρχει στον οπλισμο στη #Φα και #Ντο Μειζονα, στη #Ρε και #Λα Ελάσσονα και στη #Φα Ελάσσονα στον προσαγωγέα για να δημιουργήσει τριημιτόνιο με την επιδεσπόζουσα) Αν τωρα εννοεις οτι δεν υπαρχει σαν κλιμακα και αυτο ειναι λαθος διοτι υπαρχει σαν φανταστικη κλιμακα #Μι και σε Μειζονα και σε Ελασσονα τροπο. ;)
al6sjackson! Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2013 Υπάρχουν πολλοί πιο γνώστες να απαντήσουν, αλλά πιστεύω πως το παραπάνω δεν παίζει, ή έστω παίζει σπανιόΤΑΤΑ Κοίτα στην κιθάρα ωραία δεν ακούγονται οι συγχορδίες με add9?
NicolasAth72 Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσιευμένο 23 Δεκεμβρίου 2013 να πως γινονται :P http://bachchoraleharmony.com/harmonic-analysis-of-j-s-bachs-chorales/ https://www.facebook.com/automaton.athens
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση