Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 47
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

Στην τρίτη έκδοση, θα μπορείς να πας μαζί τους και για ποτό μετά το gig!  ;D

 

Εγώ περιμένω αυτή την έκδοση αλλά modded χωρίς φωνή.

Ενωμοτάρχης

Δημοσιευμένο

Εγώ περιμένω αυτή την έκδοση αλλά modded χωρίς φωνή.

αφού αντέχετε δεύτερες-τρίτες φωνές...μπράβο σας!!!

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Δημοσιευμένο

Η γνώμη μου είναι να διαβάσεις λίγο γενική αρμονία και θα σου λυθούν οι απορίες. Αν θες να μάθεις, αν θες απλά να το κάνεις χωρίς να ξέρεις τι είναι αυτο που κάνεις πάρε ενα voice harmonizer. Αν θες να μαθεις άρχισε βασικα απο τετράφωνες μικτές χορωδιες ανεπτυγμενης και συνεπυγμενης μορφης να δεις τις εκτάσεις και το πως κινουνται οι φωνες, αλλα να ξερεις οτι έχει πολλούς κανονες να μελετησεις. Αυτα.  ;)

 

 

Sorry ξεχασα ολα αυτα με την προυπόθεση οτι ξέρεις τουλαχιστον τα θεωριτικα απ'εξω αν οχι............

Δημοσιευμένο

  Ο ποιο απλος τροπος ειναι σε διαστηματα τριτης. Θα ελεγα κι ο πιο συνηθισμενος, κι αυτος που θα σε μπερδεψει λιγοτερο για αρχη. ΔΕΝ ειναι ο μοναδικος ομως και αμα το παρεις αμετι μουχαμπετι οτι τα κανουμε ολα ετσι θα οδηγηθεις σε τραγικα λαθη και υπεραπλουστευσεις. Ειναι ομως ενας μπουσουλας για να παρεις μια ιδεα.

 

    Κανε το εξης (δεν ξερω το επιπεδο σου στη θεωρια, γι αυτο στα λεω μπακαλικα. Αν τα ξερεις αυτα αγνοησε το):  Πιασε ενα οποιοδηποτε οσο πιο απλο γινεται γνωστο τραγουδι, περνα το σε ΝΤΟ ματζορε ή ΛΑ μινορε (αναλογα) και παιξε στο πιανο (συνθ,οτιδηποτε) τη μελωδια ΜΟΝΟ στα λευκα πληκτρα παιζοντας συνεχεια δυο πληκτρα ταυτοχρονα με ενα κενο πληκτρο αναμεσα τους.  (Π.Χ. ΝΤΟ - ΜΙ, ΜΙ - ΣΟΛ, ΛΑ - ΝΤΟ κλπ)

 

  Ειναι ομως ενας κατα βαση λανθασμενος και εμπειρικος απλοϊκος τροπος ισα ισα για να παρεις μια ιδεα σαν ακουσμα.  Το λεω αυτο για να προλαβω τα κραξιματα :P :P ....

 

.... Λεει ελα ντε και το ντε ερχεται

Δημοσιευμένο

Οκ για να καταλάβω λίγο. Αν ένα τραγούδι στο ρεφρέν έχει ρε # , λα # , σι , φα # , φα , ρε # . Η πρώτη φωνή πατάει πάνω σε αυτό... Η δεύτερη σε τι νότες θα πατάει με την μέθοδο της τρίτης .... 

Δημοσιευμένο

Οκ για να καταλάβω λίγο. Αν ένα τραγούδι στο ρεφρέν έχει ρε # , λα # , σι , φα # , φα , ρε # . Η πρώτη φωνή πατάει πάνω σε αυτό... Η δεύτερη σε τι νότες θα πατάει με την μέθοδο της τρίτης .... 

Δημοσιευμένο

  ετσι οπως το παιξα στην κιθαρα μου κανει να ειναι σε ΡΕ# μινορε. πρωτη δουλεια λοιπον: το μεταφερουμε σε πιο απλη κλιμακα, στη ΛΑ μινορε συγκεκριμενα. ετσι αυτο που γραφεις

 

   ΡΕ#          ΛΑ#           ΣΙ              ΦΑ#          ΜΙ#(και ΟΧΙ Φα) ΡΕ#

 

 θα γινει

 

   ΛΑ            ΜΙ             ΦΑ              ΝΤΟ          ΣΙ                              ΛΑ

 

παιζοντας το στο πιανο με τριτες (ανα δυο λευκα πληκτρα) θα γινει

 

  ΛΑ-ΝΤΟ     ΜΙ-ΣΟΛ      ΦΑ-ΛΑ       ΝΤΟ-ΜΙ      ΣΙ-ΡΕ                        ΛΑ-ΝΤΟ

 

  οποτε ακουγοντας το θα παρεις μια ακουστικη ιδεα για το πως βγαινει και μετα θα το παιξεις - τραγουδησεις στην αρχικη τονικοτητα.  ΑΛΛΑ ξαναλεω οτι ο τροπος ειναι μπακαλικος και συμπτωματικα λειτουργει - ενιοτε.

 

 Το γιατι ομως το φα που εγραψες το εκανα ΜΙ#, και το πως το μετεφερα ολο σε απλη κλιμακα απαιτουν βασικες γνωσεις μουσικης θεωριας που καλο ειναι να μαθεις....  

.... Λεει ελα ντε και το ντε ερχεται

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...