distortion Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Ο τύπος με τόσους "βίους" που έχουν τα κλιπ του σίγουρα δεν είναι άσημος. http://smart.noiz.gr/details.php?id=148367
jimskeet2002 Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Ισχυει...Απλα ενα παραδειγμα εδωσα για το σλαπ και την χρηση του... Ουτε ο hendrix νομιζω ηταν του ωδειου :P Για να συμπληρωσω.. Προς θεου μην το παμε στο αλλο ακρο...το παιζει σλαπ αρα δεν ξερει να παιζει..μια χαρα ξερει να παιζει το παιδι και εχει και πολυ καθαρο ηχο...Το σλαπ ειναι μια ικανοτητα που προσφερει πολλα σε ενα μουσικο οπως ειχε πει καποτε ο funky_bassman..Ειναι ενα ηχοχρωμα και μαλιστα απο τα πολυ εκφραστικα... Φυσικα για καποιο λογο ειχε και εχει γινει must... Εδω ο patitucci εχει κανει βιντεο με slap! Αυτο δεν σημαινει οτι μπορει να σταθει καλα σε μπαντα..(οχι ο Patitucci..Προς θεου :P) Ξερει μουσικη?Μπορει να εχει θεση στις συνθεσεις?Μπορει να γραψει δικα του κομματια?ΣΤΥΛ ΞΕΡΕΙ?Μπορει να εχει τον ηχο που απαιτει το καθε στυλ?ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ,που απο οτι βλεπω μια χαρα τον πουλαει... Ολα αυτα και αλλα τοσα... Επισης πιστευω δν παιζει τοσο πολυ ρολο το να ξερεις θεωρια με το να εχεις θεση σε συνθεση κ να γραψεις κομματια... Μπορει να μην ξερεις θεωρια κ να γραψεις μια χαρα κομματια
warwickplayer Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Εννοειτε οτι η θεωρια ειναι απλα ενα εφοδιο Δεν ισχυει οτι οποιος δεν ξερει θεωρια η αρμονια δεν μπορει να γραψει μουσικη...Αυτα ειναι ανοησιες.. Αλλα...Δεν ειναι ωραιο να εισαι σε μια μπαντα και αντι να λες εδω παμε ξερω γω μια Gmin7b5 να λες εδω θα παιξουμε...ε..τριτο ταστο στη E χορδη...4ο ταστο στη A...κλπ κλπ κλπ...Η να μιλας με τον ντραμερ και να του λες εδω θα πας τουπουτουπου μπουμ...Επειδη συμβαινουν αυτα σε πολυ μεγαλο βαθμο...Εδω ρε παιδια οι drummer που την ψαχνουν λιγο παραπανω μαθαινουν jazz αρμονια!!!Και δεν θα ξερουμε εμεις που υποτιθεται παιζουμε και εγχορδα? I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!
funky_bassman Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Η να μιλας με τον ντραμερ και να του λες εδω θα πας τουπουτουπου μπουμ... Αυτό όμως είναι ο καλύτερος τρόπος να αποδώσεις αυτό που έχεις στο μυαλό σου... Τι θα πεις? Παίξε μου 16α στο hihat ολόκληρα στην μπότα, ταμπούρο στο 2 κάθε μέτρου και βαθύ στο 1 και στο 3? (παράδειγμα έφερα....αν και πρέπει να ακούγεται καλό) LA ROJΑ ARMADA
warwickplayer Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Ειναι ακριβως το ιδιο πραμα με το να προσπαθουμε να διαβασουμε μουρμουροντας μια παρτιτουρα...ειναι πρακτικο αλλα ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ... Παίξε μου 16α στο hihat ολόκληρα στην μπότα, ταμπούρο στο 2 κάθε μέτρου και βαθύ στο 1 και στο 3? (παράδειγμα έφερα....αν και πρέπει να ακούγεται καλό) Αν ξερεις λιγο ρυθμικο σολφεζ αυτο μπορεις να το εχεις στο μυαλο σου πως θα ακουγεται...Αν δεν ξερεις ομως??? I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!
funky_bassman Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Αν πρέπει να κάτσω να αναλύσω σε πρόβα όλο το κομμάτι στα drums την κάτσαμε... ;) Τέσπα κουβέντα να γίνεται... Εγώ γενικά συμφωνώ μαζί σου... Καλό είναι να υπάρχει κοινός κώδικας σε αυτό που κάνεις... Όταν παίζεις rpg μιλάς με τους όρους του rpg... Όταν κάνεις προγραμματιμό μιλάς με τους όρους του προγραμματισμού... Όταν παίζεις μουσική μιλάς με τους όρους της μουσικής... LA ROJΑ ARMADA
warwickplayer Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Ακριβως..Δεν λεω οτι δεν μιλαω με ταπατουπα...Λεω οτι πρεπει να ξερω τι σημαινει αυτο το ταπατουπα με μουσικους ορους... I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!
messalion Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 OP Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Ακριβως..Δεν λεω οτι δεν μιλαω με ταπατουπα...Λεω οτι πρεπει να ξερω τι σημαινει αυτο το ταπατουπα με μουσικους ορους... σε μια τελεια κενωνια θα ημουν αρτιος κιθαριστας με βασικες αρχες και γνωσεις στη ντραμς,στο πιανο,στο μπασο και στην φωνη ομως επειδη ΔΕΝ ζουμε σε εναν τετοιο κοσμο ο καθενας βρισκει το δικο του τροπο να εκφραστει - αμα μπορεις να του πεις του ετερου κιθαριστα οτι η D7 ειναι 2ο ταστο , 1ο ταστο κ.ο.κ. γιατι να μην το κανεις ?αφου ετσι "συννενοεισαι".....μπορεις και μιλας την ιδια γλωσσα με καποιον αλλον που μπορει να μιλαει μια αλλη μεσω αυτου ομως - και αυτο ειναι πολυ πιο σημαντικο απο το να εχουμε μαζευτει 6 καθηγητες ο καθενας στο οργανο του και να παιζουμε ολοι μαζι φυσικα και συμφωνω οτι ειναι ΛΑΘΟΣ ο τροπος αλλα οπως "προειπα και πιο παραπριν" ΔΕΝ ζουμε σε εναν αρτιο κοσμο think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band Terry rules the bass
warwickplayer Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 σε μια τελεια κενωνια θα ημουν αρτιος κιθαριστας με βασικες αρχες και γνωσεις στη ντραμς,στο πιανο,στο μπασο και στην φωνη Καλα ρε παιδια..τοσο απιστευτο ειναι να ξερεις βασικες γνωσεις θεωριας για να μπορουμε να μιλαμε σαν μουσικοι? I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!
RayDTutto Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2012 Όχι όσο απίστευτο είναι ένας μουσικός να μη θεωρεί μουσικούς όσους μπορεί να παίζουν εξαίρετη μουσική αλλά δεν ξέρουν νότες. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση