ex-interpaul Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2004 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2004 ANTIMETΩΠΙΖΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΩ ΩΣ ΚΟΝΣΟΛΑ ΕΝΑ POWER MIXER THS YORKVILLE 10 CHANNELS PLUS PHANTOM POWER ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ SEND RETURN GIA ΚΑΠΟΙΑ PREAMP/EQs ΚΛΠ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΦΩΝΗΣ ΕΧΩ ΕΝΑ Β1 ΤΗΣ BEHRINGER TO PROBLHMA EINAI TO EΞΗΣ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΝΑΤΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ATTENUATOR EINAI STO MEION 10 DB. OTAN ΓΡΑΦΩ ΟΛΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΥΜΠΑΝΑ ΚΙΘΑΡΕΣ ΜΠΑΣΣΑ ΚΛΠ ΜΕ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΕΙΤΕ LINE ΠΑΝΤΑ Η ΦΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΝΑΤΑ. ΟΤΑΝ ΧΑΜΗΛΩΝΩ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΝΑΙ ΜΕΝ ΓΡΑΦΩ ΣΕ ΚΑΛΗ ΣΤΑΘΜΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΝΙΤΟΡ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ...ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΕΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ. ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΛΛΩ ΩΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΔΥΝΑΤΗ ΦΩΝΗ ΣΤΑ ΜΟΝΙΤΟΡ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΣΤΑΘΜΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΠΛΑ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΑΠΩΣ ΒΑΘΜΟ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΕ ΘΑ ΕΚΤΙΜΗΣΩ ΠΟΛΥ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΥΓ ΣΤΟ SEND RETURN ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΕQ ALESIS 30 ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΥΓ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΝΑ ΜΙC 100 BEHRINGER TUBE PREAMP ME IN/ OUT/ ΒΥPASS KAI 2 CONTROLS "GAIN" KAI "OUTPUT" ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ME AYTO?
ex-interpaul Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2004 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2004 ΝΑΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ....... ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΩ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΟΥ POWER MIXER MOY ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ ΕΝΩ ΣΤΟ CD WRITE NA SΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΣΤΑΘΜΗ? ΤΗΑΝKS FEATHER!!!!!!!!!!!!!!
ex-interpaul Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2004 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2004 ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ www.yorkville.com META STA PRODUCTS KAI DES TO MP8DX 2X400 WATT MAIN PLUS 2X200 WATT MONITOR KAI ΔΕΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΘΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ex-interpaul Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2004 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2004 ΟΚ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ!!!!!!!!!!!!1 ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ?? ΤΟΝ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΩ!!!!!???????? ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΡΩΤΑΩ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΛΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΚΑΜΠΑΖΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΑ ΕΞΟΔΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!
ex-interpaul Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2004 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2004 EΠΕΙΔΗ Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ HEADPHONE AMP ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΜΑΡΚΑ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ/ΤΙΜΗ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ex-Sabrosona Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2004 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2004 Ego apo thn allh exo allh aporia! Otan grafo ta fonhtika enos kommatiou siga kai apla ola grafontai oraia ki omorfa.. otan omos pao na amolyso th fonh mou kai na petakso kai kamia korona (oxi mpyra! lol), tote h kymatomorfh ftanei se trella peaks (an oligois menei stathera sto kokkino). Mexri tora exo dokimasei: a) Na apomakryno to mikrofono thn ora pou petao ta pshla h telos panton otan dunamonei h fonh mou b) Na doulepso me envelope thn kymatomorfh (an exei esto kai mia leksh pio siganh dipla sto dynato shmeio afth h leksh den akougetai) c) Na thn compressaro sto miso ths entashs (thn kymmatomorfh) d) Noise Gate (h pou tha kovetai kathe treis kai ligo kai tha akougetai to ypoloipo efprepos h pou den tha xei kai megalh diafora apo to kanoniko, en oligois ksyrizei) Tipota den mou exei doulepsei sosta... ki ola mazi na ta kano.. oxi oti h fonh den pavei na xtypaei kokkina, alla omos xanetai olo to feeling kai thn akouo psiloalloiomenh sto thema ths xroias sta dynata shmeia. Any suggestions?
ex-Sabrosona Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2004 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2004 Tha to dokimaso kai tha sou po.. Outos h allos afto kano tora teleftaia otan miksaro th fonh alla omos xoris to limiter... trexo na psakso gia kanena ths prokophs tora and I will let u know :lol: Thanx :wink:
BRAIN Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2004 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2004 (feather) παρόμοια προβλήματα εχω και εγώ me την ηχογραφησει όπως ή sabrosona. Πίστεύω θα ήταν πολύ ενδιαφέρον κάποια στιγμή να έφτιαχνες ένα άρθρο με θέμα "ηχογράφηση φωνής, λύσεις & ρυθμίσεις" όπως σωστή χρήση του compresor, limiter, d-esser, eq, ψαλίδι klp. συμβουλές σιγουρα θα μας ήταν ένας καλός οδηγος μαγειρικής :wink:
fleamail Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2004 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2004 EΠΕΙΔΗ Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ HEADPHONE AMP ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΜΑΡΚΑ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ/ΤΙΜΗ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μακρια απο το μοντελο της behringer' date=' ειναι για πεταμα. το εχει ενας πελατης, και: εχει θορυβο στις εξοδους, μετα απο λιγο καποια καναλια δεν δουλευουν η χανουν την ενταση τους ξαφνικα, καποια ποτενσιομετρα τριζουν χωρις λογο. γενικως, ξερεις, behringer rules... ο,τι αλλο βρεις στην αγορα, καλο θα ειναι. rane, fostex, samson, rolls. κανε μια βολτα στα μαγαζια, και αναλογα με τα φραγκα που εχεις αποφασισε. προσωπικα θα αγοραζα το μοντελο της rane γιατι ειναι απο τις πιο αξιοπιστες εταιρειες που υπαρχουν. πρωτα θα σταματησεις να παιζεις εσυ μουσικη και μετα θα χαλασει, αν χαλασει, το rane. :P[/quote'] Συμφωνω απολυτως feather ειχα ακριβως τα ιδια προβληματα με τον προενισχυτη ακουστικων της behringer και επισης το πρωτο με το τεταρτο καναλι εχουν αισθητη διαφορα εντασης... http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com
dither Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2004 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2004 Φίλε interpaul παρόλο που δεν εξηγείς επαρκώς τη διαδικασία ηχογράφησης που κανείς θα σου απαντήσω για όλα τα ενδεχόμενα και νομίζω ότι θα σε καλύψω. Πρώτον ρωτάς ΥΓ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΝΑ ΜΙC 100 BEHRINGER TUBE PREAMP ME IN/ OUT/ ΒΥPASS KAI 2 CONTROLS "GAIN" KAI "OUTPUT" ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ME AYTO? Όχι δεν θα σου χρειαστεί , ότι χρειάζεσαι το έχεις ήδη. Λοιπόν η αυτοενισχυόμενη κονσόλα που έχεις παρόλο που δεν έχει και τις άπειρες δυνατότητες μπορεί να σε καλύψει άνετα σε ότι ζήτησες. Απλά είναι θέμα τεχνικής. Υποθέτω ότι βρίσκεστε σε ένα δωμάτιο εσύ και η μπάντα σου και ηχογραφείτε με μικρόφωνα ή line τα όργανα σας και ακούτε με ακουστικά ή από εξωτερικά ηχεία. Η διαδικασία που συνιστώ να ακολουθήσεις είναι η παρακάτω. Κάνεις κανονικά τη μίξη των οργάνων σου ρυθμίζοντας τα Gain που σε αυτή τη κονσόλα έχουν δύο ρόλους , το ρόλο της προενίσχυσης αλλά και το ρόλο του fader. Μετά ρυθμίζεις τα EQ σε κάθε όργανο και τέλος προσθέτεις και τα εφφέ. Αυτή η μίξη που έφτιαξες κανονικά σε μια συναυλία θα τροφοδοτούσε τα ηχεία της σάλας από τις εξόδους MAIN AMP OUT που βρίσκονται στο πίσω μέρος και ταυτόχρονα θα ηχογραφόταν σε κάποιο DAT , CD Recorder κλπ από την έξοδο RECORD OUT . Από την record out βγαίνει η μίξη των οργάνων χωρίς το γενικό Equalizer (PRE EQ) άρα οποιαδήποτε διόρθωση / βελτίωση έχετε κάνει με το γραφικό ισοσταθμιστή ΜΑΙΝ EQ δεν θα ηχογραφηθεί .Αυτή η μίξη θα δρομολογηθεί μόνο για ηχογράφηση. Έτσι οι μουσικοί δεν θα ακούνε αυτή τη μίξη αλλά θα ακούνε μια δεύτερη διαφορετική μίξη που θα φτιάξεις από την έξοδο MONITOR LINE OUT. Τα ποτενσιόμετρα που βρίσκονται σε κάθε κανάλι με την ένδειξη ΜΟΝ σου δίνουν τη δυνατότητα να φτιάξεις μια ξεχωριστή μίξη των οργάνων σου και να τη δρομολογήσεις από τις εξόδους MONITOR LINE OUT στον προενισχυτή ακουστικών των μουσικών ή σε μόνιτορ ηχεία από την ενισχυμένη έξοδο MON AMP OUT που βρίσκεται στο πίσω μέρος . Δυστυχώς πάλι η μίξη αυτή είναι εντελώς PRE EQ δηλαδή δεν έχει καθόλου equalizer , ούτε το παραμετρικό EQ που βρίσκεται σε κάθε κανάλι ούτε το γραφικό MONITOR EQ άρα αν οι μουσικοί ακούσουν κάτι στη χροιά του οργάνου τους που δεν τους αρέσει δεν σημαίνει ότι ηχογραφείται έτσι. Όμως με αυτό τον τρόπο παρέχεται η δυνατότητα αν κάποιος θέλει να ακούσει το όργανό του πιο χαμηλά ή πιο δυνατά, να του το δυναμώσεις από το ποτενσιόμετρο ΜΟΝ και να μείνει ικανοποιημένος χωρίς να χαλάσεις τις εντάσεις στη μίξη που πάει για ηχογράφηση. Ελπίζω να κατάλαβες ότι η ηχοληψία με αυτή τη κονσολίτσα (όπως φυσικά και με άλλες στη κατηγορία της) είναι λιγάκι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Χρειάζονται συμβιβασμοί , πάντως αν τη μάθεις μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση