messalion Δημοσιευμένο 24 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 24 Δεκεμβρίου 2011 για να μη πουμε και μόνο που έχουν διαφορετικό κουτι οι ενισχυτές θα ακούγονται διαφορετικά... ;) ψηλα τα γραμματα σε αυτο που λες πιο πανω αλλα δεν εχεις αδικο - ουτως η αλλως θα ακουγονται διαφορετικα μονο και μονο απο τις τελικες τους - αυτο μαλλον που δεν καταλαβαινεται απο το αρχικο μου ποστ σε αυτο το θρεντ ειναι οτι αν τους βαλεις διπλα διπλα στην ιδια ενταση (οχι στο ποντεσιομετρο) σε ντεσιμπελ θα εχουν πολυ μικρη αποκληση στο ηχο ως προς το οτι ο V55 θα εχει καλυτερα καθαρα το εχω δοκιμασει με ιδιες κιθαρες,καλωδια,πενες παιζοντας τα ιδια πραγματα(με τον αδερφο μου που ηταν διπλα) με τις ιδιες ρυθμισεις και στους δύο στον Στολλα οταν ηταν να κανω την επιλογη μου για εναν απο τους 2 think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band Terry rules the bass
jks4050 Δημοσιευμένο 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 25 Δεκεμβρίου 2011 Να ξεκαθαρισω οτι δεν εχω ιδιαίτερες γνωσεις με τους λαμπατους μιας και τωρα ειδα το φως μου και ακομα μαθαίνω. http://www.thomann.de/gb/marshall_mhz40c_haze.htm http://www.thomann.de/gb/fender_hot_rod_deluxe_iii.htm Αυτοί οι δυο ενισχυτές έχουν τις ίδιες λάμπες στην προενίσχυση και σε τύπο και σε αριθμό . Δεν έχουν όμως παρόμοιο χαρακτήρα. Χωρίς να το ξέρω και να μπορώ να το υποστηρίξω, πιθανολογώ ότι και οι τελικές παίζουν το ρόλο τους. ;) Ριχαρδο λαθος!!! Συγκρινουμε μια μαρκα, την bugera και συγκεκριμενα την σειρα Vintage Ουτε αλλες μαρκες, ουτε καν αλλη σειρα ιδιας μαρκας. ο V55 με τον V22 ειναι οι ιδιοι ενισχυτες στα παντα εκτως απο τις τελικες λαμπες και στα watt φυσικα ειναι λογικο και επομενο εφοσον χρησημοποιουν "διαφορετικου τυπου" λαμπες να εχουν και διαφορετικο ηχο.Ισως οχι κατα μεγαλη αποκληση αλλα εχουν διαφορές Όπως και αν εχεις εναν οποιονδηποτε ενισχυτη λαμπατο και του αλλαξεις τις λαμπα με μια αλλου τυπου θα εχεις και εκει διαφορές π.χ. ο V22 φοραει EL84 http://www.thomann.de/gr/bugera_el84.htm αν του τις αλλαξεις με αυτες http://www.thomann.de/gr/groove_tubes_el84s_duett.htm (οπου και το εχω κανει) θα εχεις διαφορετικο ηχητικο αποτελεσμα το attenuator το χρειαζεται καποιος στον ενισχυτη του ουτως ωστε αμα ειναι πολλα τα watt που θελει να παιξει για να εχει τον ηχο που του αρεσει να μην χρειαστει να γκρεμισει κανα σπιτι αμα εχει καποιον 100αρη ενισχυτη στην ουσια το βιντεο που παρεθεσες savi αν παρατηρησες αυτο ακριβως κανει - δλδ ανοιγει σε ενταση τον ενισχυτη του για να παρει το κρανκαρισμα αλλα δεν ενεβαινει σε ντεσιμπελ - κρατιεται σταθερα !!!! συγνωμη αν τα γραφω καπως περιεργα αλλα αν μπορει καποιος αλλος να τα εξηγησει πιο επιτυχημενα απο εμενα be my guest Χρηστο μα οι τελικες λαμπες ειναι τα βατ του ενισχυτη, και ο μετασχηματιστης ειναι αλλος για να μπορει να τις βαστηξει!!! Το attenuator ειναι αλλου παπα ευαγγέλιο εφοσον κυκλοφορουν αρκετοι ενισχυτες 5 watt που φτανουν και περισσεύουν και στο ΟΑΚΑ να παιξεις (ατακα SF) μιας και μπλεκεις με μικροφωνα και κονσολες. Δηλαδη τσαμπα λ7.... Στο βιντεο ο ενισχυτης που βλεπεις εχει μονο Volume!!! το στάδιο της τελικής ενισχυσης παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στον ήχο. Για μένα ο "χαρακτήρας" που λες βρίσκεται πιο πολύ στις τελικές παρά στις προενισχυτριες. Κάθε τύπος λυχνίας και ειδικά αυτές οι 2 (που εχουν δημιουργήσει 2 διαφορετικά ηχητικα μονοπατια στην ιστορια) σηματοδοτούν διαφορετικά ηχοχρώματα και χαρακτηριστικά στις δυναμικές. Κούμπωσε το loop out του ενος στο loop in του άλλου και θα δεις. επίσης δε χρειάζεται να θέλω power amp OVERDRIVE που λες για να θελω λαμπάτο τελικό. Ο λαμπάτος τελικός δίνει και ένα ωραίο κομπρεσσάρισμα πριν το οβερντραιβ το οποίο ειναι ιδανικό για πολλούς σε καθαρους ήχους. για να μη πουμε και μόνο που έχουν διαφορετικό κουτι οι ενισχυτές θα ακούγονται διαφορετικά... ;) IraklisZS αυτο ειναι καλη συμβουλη και καποια στιγμη θα πειραματιστω. power amp OVERDRIVE ??? Μην παρερμηνευθει απο οσουν δεν ξερουν αλλο το drive ενος καθαρου καναλιου ενισχυτη (φραση οταν σπανε οι λαμπες που λεω και στο χωριο μου) και αλλο το overdrive σαν εννοια (εδω μπορει να φταιω εγω στην αρχικη μου διατυπωση) Ναι και απο υβριδικο, και απο πεταλι λαμπατο, αλλα ποτε τοσο καλο οσο γινετε να το παρεις απο ενισχυτη λαμπατο Δηλαδη ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ με λαμπα προενισχυση και με λαμπα τελικες, λ7 για λαμπες να εχουμε να δινουμε και δεν αναφερω class a,ab επειδη σε αυτα τα λ7 κλασης σκετο ειναι :P Αυτα περιμενω γκουρου να μας δωσουν τα φωτα τους αν δεν τα λεμε σωστα!!! Καλα Χριστούγεννα!!!
messalion Δημοσιευμένο 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 25 Δεκεμβρίου 2011 Χρηστο μα οι τελικες λαμπες ειναι τα βατ του ενισχυτη, και ο μετασχηματιστης ειναι αλλος για να μπορει να τις βαστηξει!!! μην τρελενεσαι - αν ειχες τον V22 και τον V55 σε κεφαλη με την ιδια καμπινα και οι τελικες ηταν EL84 στον V55 θα ακουγες ακριβως το ιδιο πραγμα ομως επειδη αλλαζουν (αλλαζει το συστημα δηλαδη) ειναι φυσικο να εχουν ψιλοδιαφορες μεταξυ τους στο τελικο ηχητικο αποτελεσμα αυτο προσπαθω να πω Το attenuator ειναι αλλου παπα ευαγγέλιο εφοσον κυκλοφορουν αρκετοι ενισχυτες 5 watt που φτανουν και περισσεύουν και στο ΟΑΚΑ να παιξεις (ατακα SF) μιας και μπλεκεις με μικροφωνα και κονσολες. Δηλαδη τσαμπα λ7.... εστω οτι εσυ θελεις να εχεις αυτον τον "ζεστο" bluesατο ηχο που βγαζει ενας ενισχυτης οταν αρχιζει και "ζεσταινει" η λαμπα και αρχιζει να κρανκαρει,και για να το πετυχεις αυτο πρεπει το master volume του 100αρι ενισχυτη σου να ειναι στο 7 (με τελικο το 10). Δεν χρειαζεται για να παιζεις ετσι να ξυλωνεις πλακακια οπου βρισκεσαι.... Εχεις το attenuator και μπορεις να βαζεις τον ενισχυτη σου στο 7 αλλα να παραμενει στα ιδια ποσοστα ηχορυπανσης (decibel) Στο βιντεο ο ενισχυτης που βλεπεις εχει μονο Volume!!! επισης τον εχει και σε attenuator και για αυτο τον λογο δεν ακους στο βιντεο οσο δυναμωνει το volume του ενισχυτη να δυναμωνει και η ενταση,αλλα να "μπουσταρει" ο ενισχυτης χωρις να βγαινει παραπανω ενταση(decibel) απο το ηχειο π.χ. αμα θελω να παιξω με τον 59' LTD bassman (45w) το μεσημερι χρησημοποιω attenuator - τον βαζω στο 3 (περιπου) και παιζω χαμηλα Αυτα.....Χρονια μου Πολλα ;D ;D ;D think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band Terry rules the bass
G.K. Δημοσιευμένο 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 25 Δεκεμβρίου 2011 Ριχαρδο λαθος!!! Συγκρινουμε μια μαρκα, την bugera και συγκεκριμενα την σειρα Vintage Ουτε αλλες μαρκες, ουτε καν αλλη σειρα ιδιας μαρκας. Εννοειται πως οι τελικες λυχνιες εχουν χαρακτηρα και αυτος δε χανεται απο το ονομα του κατασκευαστη... Οι λαμπες δεν εχουν ματια να δουν το ονομα του κατασκευαστη πανω στον ενισχυτη ωστε να ακουστουν αναλογως. Χωρις να εχω βαλει τον 55 με τον 22 διπλα διπλα πιστευω πως υπαρχει και ηχητικη διαφορα περα απο διαφορα εντασης. Στράαατα Stratούλα...
Ριχάρδος Δημοσιευμένο 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 25 Δεκεμβρίου 2011 Ριχαρδο λαθος!!! Συγκρινουμε μια μαρκα, την bugera και συγκεκριμενα την σειρα Vintage Ουτε αλλες μαρκες, ουτε καν αλλη σειρα ιδιας μαρκας. Χρόνια πολλά σε όλους καταρχας! Saviola, προφανώς και πιθανόν άλλα τα κυκλώματα και η τεχνοτροπία που στήνει τους ενισχυτές της η Marshall και άλλα η Fender αλλά: 1.Χρησιμοποιώ ένα ακραίο παράδειγμα, όπου κάποιος μπορεί να ακούσει χτυπητές διαφορές (εξάλλου δεν λέω "ίδιο", αλλά "παρόμοιο" χαρακτήρα) 2. Πως μπορεί κανείς να εξηγήσει το γεγονός ότι ενισχυτές άλλης μάρκας άλλων βατ, όταν οι τελικές είναι ίδιες (EL34 πχ) έχουν έντονα παρόμοιο χαρακτήρα; Παίζουν ρόλο οι τελικές (λεω εγω ο άσχετος από τα ηλεκτρονικά :P) βάσει αυτιού και μόνο... https://www.facebook.com/EODofficial
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση